-keulii-
- Pyörä:
- derbi 50cc
Kyllä taitaa olla kun moottoriltaa on melkein samanlaisia ja ja aprillia sitten gilera ja derbi on samanmallisia ja yamaha , rieju , jne on sama moottori.
Vai miten se meni
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
mites onko derbin x tremessä ja yamahan detsissä paljonkin eroja ja kumpi olisi mielestänne parempi kun nyt jo hiukan kyllästynyt tohon derbiin ja olis yks vähemmän ajettukkin detsi myynnissä suht halvalla. kannattaisko tuota vaihtaa vai pysyä tossa x tremessä ?
-keulii-
- Pyörä:
- derbi 50cc
masoeman_ kirjoitti:mites onko derbin x tremessä ja yamahan detsissä paljonkin eroja ja kumpi olisi mielestänne parempi kun nyt jo hiukan kyllästynyt tohon derbiin ja olis yks vähemmän ajettukkin detsi myynnissä suht halvalla. kannattaisko tuota vaihtaa vai pysyä tossa x tremessä ?
No hieman kaasari ja välit sitten kone eri mutta derbi miehenä sanoisin että pysy derbissä mutta sanokaa oma mielipiteenne.
Vai miten se meni
MAPESA
- Pyörä:
- Ruma 4t ruoska :)
Itse en vaihtais, kuiteskin melkein samat mopot kyseessä. Tietty jos detsi on vaikkapa uudempi, vähemmän ajettu ja siistimmässä kunnossa niin vaihda pois.
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
niinno on se jonkun 9k vähemmän ajettu vaikka onkin vuoden vanhempi kun toi mun derbi
muutenkin alkaa välillä toi mopo vähän kyrsiä ja sittenkun kylällä on joka pojalla derbi..
ED: onko ajettavuudeessa paljoa eroa, ite en pääse testaamaan kun ei kellään tutulla oo detsiä
Kolmetoista
- Pyörä:
- Nelipyöräinen
hnn kirjoitti:MItäs suosittelisitte n. 190cm pitkälle kaverille? Lähinnä kyykyt/endurot kiinostaa. Budjetti joku 1500-2000e max, ei kiinanihmeitä.
Oon ite 183cm ja tää mun Derbi kyllä sopii mulle aika hyvin. Vielä kun laittas koropalan nii ois just sopiva
Ja endurot on kyllä korkeampia kun supermotot..
Lepuska94
Kellään kokemuksia Gas Gas ec rookie 50 moposta? Mopo on supermoto ja vuoden 2005 malli.
Onko kannattava ostos?
Lexi
Elikkäs nyt ois tarkoitus ostaa joku mukava 4-t peli jos derbin saan myytyä. Masai DB50 tai DB125 ajattelin, kumpikohan olisi järkevämpi ostaa? Löisin 150-160cc minikrossin koneen kiinni, veroja en pelkää yhtään oikeastaan jos mopoon viriä laittaisin (2 vuoden aikana ei oo pysäytetty kertaakaan). Säästäisin vakuutuksissa pitkän pennosen mopossa vrt. piikkiin, mutta kannattaakohan se?
oppa
- Pyörä:
- Yamaha DT
Onhan siinä omat riskinsä, mm. suorituskielto.
Eipä noi piikkimasait nyt edes kalliita ole ja varmasti olis helpompi myyä.
Aap-
- Pyörä:
- Pyörätön
Ei kait siinä oo suorituskiellon vaarassa kun on kuitenkin a1 kortti taskussa?
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
Terve! Elikkäs aion ens kevään sen a1 kortin suorittaa ja pitänee myydä tuo apikka sitten pois. Eli kysynkin, että mitäs vehjettä kannattaa talvipeliksi katella 500-700€ hintaluokassa. Oon ainaki trekkereitä, typhooneja ja noita kinkkejä katellu, tiiän kyllä että ton hintasissa yleensä laittoa on, mutta onhan tässä koko kesä aikaa
Eli mitkä on luotettavia talvella jne.?
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Tepitin
Eläkeläinen
- Pyörä:
- Honda Monkey -91
Orkkismanki kulkee ja pelittää. 700€ hinnalla voi saada jo hyvänkin pelin, ja varmasti kulkee luotettavasti. -31 astetta pakkasta ja ensimmäisellä käyntiin kylmiltään.
Suosittelen vahvemmin kuin kiinanvehkeitä
PorkkanaMehu
Jep jep eli mopo pitäisi hankkia kyykkymopo/enska/jtn masai tyyppistä meinaisin. Kyykkymopo olisi muuten mutta huono talvella ja törkeän kalliita eli varsin rajallisella budjetilla.
PorkkanaMehu
[TEIKKU]
Tuo ylempi vaihtoehto on varmahan parempi. Tuo alempi on nimittäin ollu ainaki vuoden jo myynnis.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista