Gilera RCR/SMT

94Zip
Pyörä:
Honda cr80 vm 1997 ja 2000, piaggio zip Fast rider. Gilera stalker
Paikkakunta:
MDI
Liittynyt:
11.8.2012 1:28
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut 94Zip » 30.11.2013 12:09

gillumies kirjoitti:Millä saan kytkimen keskiön mutterin irti? Älyttömän tiukassa enkä omista pulttimopoa :lol: (Ensimmäinen kone purettavana)


tulpanreijästä paperia tai jotain muuta pehmeää palotilaan ja vääntämään.
Ihmiset jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä jotka tiedämme kaiken.
SamPPaT
Paikkakunta:
The Laihia City
Liittynyt:
15.8.2011 21:26
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut SamPPaT » 14.12.2013 3:19

Onkohan 28mm dellorto liian iso kaasari -05 gilera RCR:ään.. Koikeillakko vaiko ei, siinäpä vasta pulma.
gillumies
Pyörä:
Aprilia SX 125, Gilera RCR
Paikkakunta:
Juuka
Liittynyt:
20.11.2011 17:55
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut gillumies » 14.12.2013 18:11

Nyt tuli semmonen ongelma että ensiöratas ei lähde irti. Kokeiltu useammalla ulosvetäjällä mutta aina luiskahtaa pois :roll: . Kokeiltu myös lämmittää ratasta ja lukittaa ulosvetäjää klemmarilla mutta ei ratas ei liiku :x Mikä neuvoksi? :|
kerosuo
Liittynyt:
15.12.2013 14:51
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut kerosuo » 15.12.2013 14:54

mikä olis hyvä tehoputki tommosee vuode 2012 smt racing malliin? :eek:
Pandemic
Pyörä:
on pyöree
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.11.2013 17:20
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Pandemic » 18.12.2013 15:31

minkälaiset välit ois Turbokit yläkauttasen ja 17,5mm kyseessä siis gilera smt 06 nyt taitaa olla 13/58 et mite noila liikkuu `?
PÄRPÄR
Gilemies98
Liittynyt:
31.7.2013 1:14
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Gilemies98 » 20.12.2013 0:20

50ccSMT kirjoitti:Reikälevyn kun ottaa pois niin kone saa paljon enemmän ilmaa ja pitää ihan suutin vaihtaa, itsellä oli vakiona 72 suutin ja pelkän reikälevyn poiston jälkeen piti laittaa 80, eikä sekään ollut vielä tarpeeksi iso. Nyt 88 suutin ja vielä hukkis tukittu. Kysyisin tässä itse, että paljon menisi Gilera SMT 2012 kurittomalla putkella (katalysaattoria en poista) vakioväleillä 11/53?



Mulla on kyseinen sama mopo, ja sen verran voin sanoo itellä on kuriton putki 92 suutimel ja välit vaihettu 11/62 ja menee mopon mittariin sen 70km/h vähä päälle. Että jos sulla on viel hukkis tukittu ja vakio välit niin menee sen 80km/h mopon mittariin. Ainii ton mittari kusetta aika paljon mulla gps näytti jotain 62km/h ku se meni sen 72... :lol:
hopper91
Pyörä:
raiskattu gilera ja luotto hopper
Liittynyt:
31.12.2013 17:15
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut hopper91 » 7.1.2014 23:26

gillumies kirjoitti:Nyt tuli semmonen ongelma että ensiöratas ei lähde irti. Kokeiltu useammalla ulosvetäjällä mutta aina luiskahtaa pois :roll: . Kokeiltu myös lämmittää ratasta ja lukittaa ulosvetäjää klemmarilla mutta ei ratas ei liiku :x Mikä neuvoksi? :|

ei kai se lähe muuten ku ulos vetäjällä...yritä löytää semmonen ulosvetäjä mikä passaa hyvin siihen ja sit painat niitä ulosvetäjän leukoja vaikka ruuvipuristimella tai jollain ja sit vaa nopeesti pulttipyssyllä hurautat irti :roll: itel ainaki noin lähti :D
Teemu Smt
Liittynyt:
9.1.2014 22:36
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Teemu Smt » 9.1.2014 22:45

Olis semmonen kysymys et käykö tommonen Tk kuristamaton alkukäyrä (derbi senda)
suoraan gilera smt:n sylinterii ja vakioputkeen? Samanlain ku vaikka Kataforilt saa?
Niin ja vuosimalli on siis 2013. Kiitos etukäteen jo vastauksesta. :)
-TKH-
Pyörä:
Gilera RCR 13'
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
1.5.2013 19:29
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut -TKH- » 11.1.2014 1:36

Pitäs sopia,ite ostin mutta jouduin palauttamaan kun ei sopinukkaan,kuulemma ollu nuissa putkissa jotakin vaihteluita,toiseen sopii toiseen ei,itellä ei ois reikiä saanu muuten kohilleen ku rälläköimällä ihan huolella uusiksi koko kapulan
Youtube kanava; katso ja tilaa!
http://www.youtube.com/user/Viripeli
_tonyvaltteri
Pyörä:
Gilera RCR '07
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
16.7.2013 23:12
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut _tonyvaltteri » 11.1.2014 2:43

Meneekö nuo TNT:n jne katesarjat vuoden 2007 Gilera RCR:ään jos niitä mainostetaan Derbin katteina? Kiinnitykset siis samanlaiset? Ois vanhojen kärsineiden katteiden tilalle tarkoitus ostaa uudet.
94Zip
Pyörä:
Honda cr80 vm 1997 ja 2000, piaggio zip Fast rider. Gilera stalker
Paikkakunta:
MDI
Liittynyt:
11.8.2012 1:28
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut 94Zip » 13.1.2014 3:01

_tonyvaltteri kirjoitti:Meneekö nuo TNT:n jne katesarjat vuoden 2007 Gilera RCR:ään jos niitä mainostetaan Derbin katteina? Kiinnitykset siis samanlaiset? Ois vanhojen kärsineiden katteiden tilalle tarkoitus ostaa uudet.
Menee.
Ihmiset jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä jotka tiedämme kaiken.
epatsu8
Paikkakunta:
Marttila
Liittynyt:
30.5.2013 23:39
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut epatsu8 » 30.1.2014 0:58

Kaverilla vuoden 2008 enska derbi extreme ja thower,melkee pisimmät välit,rajottamaton cdi boksi ja isompi suutin ni tasasella 113,7 gps:ssään ja alamäkeen 119,7 50cc vakiopytyllä aika hyvi mun mielest!
Cpt_Siika
Pyörä:
EX Gilera RCR -06, Tunturi Supersport -78, Yamaha WR 125x -12
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
17.8.2013 13:36
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Cpt_Siika » 30.1.2014 23:13

Nyt tartteis vähä apua! Elikkäs Gilera RCR vm -05 ei lähde käyntiin. Teki ehkä 3 viikkoa niin että pätki, ei kiertäny vaikka kone oli kunnolla lämmitetty tai ajettu monen kilometrin matkaa. Ja sylki öljyä änkästä ja ei oikee toiminu mutta ajamaan silti pysty. Jos vauhtia oli enemmän ku 15 km/h toimi iha normaalisti. Sitte yks päivä näytin kaverille ku se pätkii 1. vaihteella laittoin kaasun pohjaan pätkii pätkii pätkii ei kiihdy, sitte rupes booaan ja laskeen kierroksia ja sitte simahti. Ei lähteny enää polkemalla käyntii mutta työntämällä saatin pari kertaa se vielä käyntiin mutta eihän se käynnissä pysyny ku hetken. Sitte ei enää lähteny käyntii ollenkaan. Työnsin kotiin tarkistin tulpan oli kastunu, ei saanu kipinää. Kuivasin sen mutta ei auttanu. Sitte aukasin kaasarin ja hoksasin että siellä oli joku pikkunen metallin pala jota luulin neulan palaksi, että neula ois menny poikki. Otin kaasarin kokonaan irti letkuineen ja vaijjereineen ja huomasin että neula oli kunnossa mutta kaasarin oli täynnä paskaa ja kohon kiinnitys tappi oli poikki. Eli hukkuu ja siitä syystä kastelee tulppaa? No tänään sain uuden kaasarin ja laitoin kiinni mutta ei lähteny käymään. Kipinän saa. Sitte tsekkasin vielä kerran suuttimet ja putsasin ne ja saa bensaakin. Mikä on kun ei lähde käytiin? Voiko vain johtua pakkasesta kun täällä -23 astetta pakkasta että voisko johtua vaa siitä että on nii jäässä? Työntääkkin yritin mutta turhaan. Ei yritä edes käyntiin. Puristuksia on mutta ei lähde käyntiin ei sitten millään. Voiko olla leiponut? Kiitos jo etukäteen!
Pandemic
Pyörä:
on pyöree
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.11.2013 17:20
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Pandemic » 31.1.2014 0:25

onko tulpassa semmosta valkosta "bensaa"? jos saat putken irti ja katottua pakoaukosta lampun kans nii siitä voi jo nähä hyvinki paljon missä kunnossa paikat
PÄRPÄR
Cpt_Siika
Pyörä:
EX Gilera RCR -06, Tunturi Supersport -78, Yamaha WR 125x -12
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
17.8.2013 13:36
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Cpt_Siika » 31.1.2014 0:32

Ei oo tulpassa mitää ihmeellistä. Ja pitääpä kurkkia sinne pakoaukkoon jos se nyt ei rupea toimimaan.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista