DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

korker0
Pyörä:
Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.11.2011 16:27
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut korker0 » 12.2.2013 23:55

Yam4ha kirjoitti:Joo kyllä menee, mutta niillä ei ole mitään merkitystä bensan tulemiselle. Ne johdot on bensavaloa varten.



Aijjaa, itsehän olen näköjään sitten käsittänyt mukamas väärin.. Eikös se mene sillai, että alipainehanassa, se toinen on bensaletku, ja toinen menee kaasarille, kun kaasua annetaan, niin alipaineletku alkaa toimimaan ja imemään bensaa. ?

Kokeileppa ihan huvin vuoksi, että otat tankin irti ja imet sitä alipaine hanaa jolloin sieltä alkaa sitä bensaa tulemaan.. Ellen siis ymmärtänyt väärin, että jotku anturi johdoista puhuitte. ? :D
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 13.2.2013 0:10

Puhuttiin bensahanan anturin sähköjohdoista, ei bensaletkuista. :D
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
Krizuh
Pyörä:
Yamaha DT 50x 2011
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
18.10.2012 22:32
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Krizuh » 13.2.2013 0:30

Juunish kirjoitti:Sulla käy liian rikkaalla. Mulla sama ongelma ykkös ja kakkosvaihteilla. Lisäks vetää tukkoon heti ku päästää tyhjäkäynnille yli kolmeks sekunniksi. Ite tarvisin isomman tk-suuttimen tilanteen korjatakseni, koska jos laitan neulaa yhellä laihemmalle niin vetää laihalle ja booaa :D

Itsellä täysin sama ongelma, samanlainen ollut kun käytettynä ostin.. millä korjaan tuon ongelman >:/
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 13.2.2013 0:40

Näillä ohjeilla säädät sitä laihemmalle.
VictorH
Pyörä:
Honda cbr f2 stunt, Yamaha dt 70 stunt, keeway matrix 50
Liittynyt:
1.10.2010 14:51
Sv: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut VictorH » 16.2.2013 1:54

Kuinka paljon dt:n ohjauslaakerit maksaa ja mistä voin ostaa ne?

Koko olisi myös kiva tietää!
Tykätkää Facebookissa VictorhStuntista

Stuntti videoita tästä
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 16.2.2013 22:30

http://www.easyparts.nl/showdrawing/126 ... _Fork.html Ei oo kalliit
VictorH
Pyörä:
Honda cbr f2 stunt, Yamaha dt 70 stunt, keeway matrix 50
Liittynyt:
1.10.2010 14:51
Sv: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut VictorH » 17.2.2013 3:03

Kyllä niitä pitäis saaha halvelmalla kai? Nojoo jos ei muuta nii tilaan noi!
Tykätkää Facebookissa VictorhStuntista

Stuntti videoita tästä
il3
Pyörä:
Yamaha WR 125X, Kymso
Liittynyt:
23.10.2011 16:51
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut il3 » 17.2.2013 17:47

Nyt tuli semmoinen ongelma, että todennäköisesti lämpöanturi paskana :itku:
Kun laitan virrat pällee niin lämpövaroitusvalo palaa, mutta, kun painelee anturin johtoja, varoitusvalo poistuu ja ''lämmöt'' mittarin mukaan laskevat.

Mitä tässä nyt pitäisi uusia, ja mistä tarvittavat osat saisi tilattua :roll: ?
-keulii-
Pyörä:
derbi 50cc
Liittynyt:
8.8.2010 10:12
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut -keulii- » 17.2.2013 19:41

Ootko katsonut että johto ei ole poikki? Osiahan saa monestakin paikkaa esim katafori, mc-scatter, moposport jne ja varmaa se lämpöanturi pitää vaihtaa jos se on rikki mutta kato nyt eka johto ettei oo poikki.
Vai miten se meni
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: Sv: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut siimo- » 17.2.2013 23:07

VictorH kirjoitti:Kuinka paljon dt:n ohjauslaakerit maksaa ja mistä voin ostaa ne?

Koko olisi myös kiva tietää!

Alotusviestistä bongattu:
-ohjauslaakerit (2kpl): 30205 kartiorullalaakeri
Ja pikaisella googletuksella vaikka tästä.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
scorehunt3r
Pyörä:
yamaha dt50r 07
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
21.3.2012 18:47
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut scorehunt3r » 18.2.2013 2:14

mikähän on kun viitos vaihteella ajaa ni rupee joskus nykimään aika rankasti.tämä esiintyy aika harvoin ja vain 5 vaihteella mut silti pelottaa että joku kerta vetäsee vaihderattaatsolmuu? konerempassakaan ei mitään vikaa rattaissa,rummussa,haarukoissa nähny eikö laakereissa ollut väljää. prikkojakaan ei ole hukattu vaihteitten väleistä koska after E/G malli jossa niitä ei ole
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 18.2.2013 9:05

Ketjut löysällä tai rattaat kulunu?
scorehunt3r
Pyörä:
yamaha dt50r 07
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
21.3.2012 18:47
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut scorehunt3r » 18.2.2013 12:06

kaikki kunnossa mutta mistä tietää et ketjut pitäs vaihtaa?
Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 18.2.2013 17:55

Esimerkiksi tästä, kun nostat ketjua rattaan päältä pois ja jos nousee ja syntyy väli rattaan ja ketjun välille niin ne on vaihtokunnossa.

Kuva
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
miksuhh
Liittynyt:
13.7.2009 22:30
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut miksuhh » 18.2.2013 18:27

Ai jos ketjut on löysällä niin ne on vaihtokuntoiset...? :lol:
Koneremontteja (derbi, gilera, aprilia) , kysy
http://www.motot.net/talli/osat/id53967/

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista