3% seos ei kyllä pitäisi liikaa olla, tuota suositellaan airsalin manuskassakin. Pari ekaa tankillista käytin 4% seosta ja silloinkaan ei savuttanut näin paljoa. Eli enpä usko että liiasta öljystä bensan seassa johtuu. Savuttaa kyllä kokoajan, kylmänä reilummin ja lämpöisenäkin näkyvästi, joskaan ei niin paljoa että mitään savuvanaa perässä tulisi ajaessa. Änkän pää aina ajon jälkeen ihan öljyssä mikä viittaisi todella rikkaalla käymiseen, mutta sit taas omituista on että ei röpöttele ollenkaan ja muutenkin toimii ihan normaalisti
Änkän pää näyttää tältä about 10 kilsan lenkin jälkeen (ennen lenkkiä pyyhitty puhtaaksi)
Sit tossa vielä video ( En kehdannut kylmällä koneella hirveästi huudattaa )
kampuran kytkinpuolen stefaakin ajattelin josko vuotaisi, mutta palava vaihteistoöljy kyllä haiskahtaisi sekin erilaiselle. Muutenkin vasta 1500km sitten vaihdettu kaikki stefat ni ei tunnu kovin todennäköiseltä vaihtoehdolta.
No ei kai auta muu kun koittaa metsästää jostain joku toinen kaasari testiin. Alusta asti ollu hankalaa saada tuota 21mm racing dellua kunnon säätöihin. Hassuinta vaan että nyt kun vihdoin mopo tuntuisi toimivan ilman röpötyksiä tai muita ihmeellisyyksiä, ni nyt se sit savuttaa
Jeps. Mulla kyl lämpösenäkin lähtee polkemalla käyntiin, joskin yleensä vasta toisella polkasulla, ekalla ei yleensä edes lupaa. Kylmänä aina ekasta potkusta käyntiin.
Missä vika kun kokeilin kaverin rajottamatonta CDI:tä niin mulla ne kierrokset otti kiinni siihen 9400 niinku normi rajotetulla. Kaveri koitti myöhemmin samalla boksilla ja sillä ei rajottanu? Missä vika
Moro. Mikä vikana? Itse epäilen sytytystä ja siksi kirjoitan tänne. Derbi senda vm07 käynnistyy hyvin ja käy tyhjäkäyntiä jokseenkin vähän alimatalaa tyhjäkäyntiä tai sitten se sytytys on just pielessä. Kaasua hän ei ota vastaan yhtään vaan 'booaa' vaan ja sitten pammautta putkessa tai oikeestaan ei oo ees pamaus van semmonen bluff ääni. Kaasari ja tulppa on tsekattu ja putsattu tuloksetta. Kaikki pienetkin ajatukset ovat tervetulleita. Kiitos jo etukäteen
2-jalkasella ulosvetäjällä yritetty eikä aluks ne jalat mahtunu sen rattaan alle. Eikä niiden päiden hiomisen jälkeenkää ratas liikkunu mihinkään. Pitäskö sit kolmijalkanen jos kapeemmar ne koukut?
Juu kyl se melkein kolmijalkainen kannattaisi olla, ite aikoinaan koitin 2-jalkaisella eikä siitä meinannu tulla yhtään mitään, aina lipsati pois paikaltaan.
Osaisko kukaan auttaa. Oli tossa ongelmia kun on derbi toiminu hyvin. vaihoin teharin ja sitten pikku hiljaa toiminta heikkentynyt. Ensiksi ei kulkenut enään kovaa ja ei pysynyt tyhjäkäynnillä. Nyt ajossa sammui ja ei lähtenyt käyntiin enään- nyt kun yrittää käynnistellä niin putkesta tulee painetta ja kovaa ääntä. Arvostaisin jos joku osais auttaa
johnnyw kirjoitti:Juu kyl se melkein kolmijalkainen kannattaisi olla, ite aikoinaan koitin 2-jalkaisella eikä siitä meinannu tulla yhtään mitään, aina lipsati pois paikaltaan.
Ja hakkaamalla ei voi lähtee irti? Myös puhaltimella yritetty kuumentaa ja kampura liikku vaa tietyn matkan. No pitää katella motonetistä joku hyvä ulosvetäjä.
E: Kiitos Johnnyw:lle neuvosta! Lähti Finbulletin 3-jalkaisella ulosvetäjällä minuutissa se ratas irti.
niggear kirjoitti:Osaisko kukaan auttaa. Oli tossa ongelmia kun on derbi toiminu hyvin. vaihoin teharin ja sitten pikku hiljaa toiminta heikkentynyt. Ensiksi ei kulkenut enään kovaa ja ei pysynyt tyhjäkäynnillä. Nyt ajossa sammui ja ei lähtenyt käyntiin enään- nyt kun yrittää käynnistellä niin putkesta tulee painetta ja kovaa ääntä. Arvostaisin jos joku osais auttaa
Tarviks teharin vaihtaes vaihtaa suutinta? Vaihoitko uuden teharin, jota ei oo enne käytetty?