ihansama22
- Pyörä:
- Orion Rx70
Nonni nyt meni öljysäiliön korkki... Onko ketään keksiny siihen tilalle mitään vai vaan uus samanlainen?
ProRaCc70
- Pyörä:
- orion rx70, Nykynen Derbi Extreme -10
Voi vitu vatu vittu
nytte sit ei enää ees sitä TNT masterin maskia myydä
Ehdotelkaas minkä maskin laittasin!
Clutch
ihansama22 kirjoitti:Nonni nyt meni öljysäiliön korkki... Onko ketään keksiny siihen tilalle mitään vai vaan uus samanlainen?
Siis sulla meni se täyttöruuvi paskaks vai? Jos pelkät kierteet meni niinku mulla ni itte laitoin paksulti jenkateippiä ni pysy taas piukas. Jos se niiku hajos hajos tyystin ni ei auta muukuin ostaa uus. Sama pättee kai tyhjennyspulttiin tai luulen että sen saa korvattua.
TH3R1PP3R
- Pyörä:
- Orion RX50
VillZz kirjoitti:Voi vitu vatu vittu
nytte sit ei enää ees sitä TNT masterin maskia myydä
Ehdotelkaas minkä maskin laittasin!
Polisportilta LMX ja Halo omasta mielestä ihan näppärän näkösiä. Samoten Racetechin V-Face on omaan silmään komea.
mä näin kerran poliisin, sit ajoin kotiin syömään ranskalaisia
ihansama22
- Pyörä:
- Orion Rx70
Meni se littana osa mistä se väännetään auki eli hankala avata nyt ja mahdoton laittaa kiinni. Uutta sit kai vaan. Maksaa taas postit 10 e ja korkki 1e
haulikkopappa
- Pyörä:
- Apollo Orion RX 50
Itellä nappas kytkin vaijeri poikki tänää ja onnistuin hävittämään sen pienen paskan mikä pitää sen kytkimen metalli paskan (se mikä painaa sitä juttua siellä sivu kopassa).
Onneksi oli varastossa yksi ylinmääräinen kytkin vaijeri joka oli tilattu varoille joskus aikoinaan.
ja jonkun patentin väänsin jostain pienestä ruuvista sinne lukittamaan sen metalli homman.
on muuten rasittavaa ku ei tiedä miksi noita kutsutaan esim toi kytkimen metalli paska
E: @ihansama: eikö siihen saisi sellasen bilteman korkin en oo kyl varma onko samanlaiset kierteet
joku tällänen
ihansama22
- Pyörä:
- Orion Rx70
Voishan tota tottakai koittaa mut epäilen kun noi kierteet näyttää siltä et ei sovi, siinä muovisessa on mun mielestä tiuhempaan noi kierteen harjat... Varmaan niillekkin joku parempi nimitys
haulikkopappa
- Pyörä:
- Apollo Orion RX 50
ihansama22 kirjoitti:Voishan tota tottakai koittaa mut epäilen kun noi kierteet näyttää siltä et ei sovi, siinä muovisessa on mun mielestä tiuhempaan noi kierteen harjat... Varmaan niillekkin joku parempi nimitys
Biltemassa on mun mielestä kolme vai neljä erinlaista noita
ProRaCc70
- Pyörä:
- orion rx70, Nykynen Derbi Extreme -10
TH3R1PP3R kirjoitti:Polisportilta LMX ja Halo omasta mielestä ihan näppärän näkösiä. Samoten Racetechin V-Face on omaan silmään komea.
Joo onha tuo V-Face omastaki mielest hieno, mut probleemaha on se et paljo tarttis muokkaa et toho menis
Joonaaa|
- Pyörä:
- Apollo Orion RX 50
Ite laskin eile neulaa yhellä pykälällä ja toimii taas vähän paremmin. Pitää viikoloppuna korjata vasen takakate. Tipahti ja sen jälkee minä, kaveri mautolla ja joku randomi autolla ajo sen päältä ja yks halkeema tuli
D
Ei ole
J335
- Pyörä:
- Orion RX50
Viinapullon korkki käy öljysäiliön korkiks. Itellä ollu se littanan öljykorkin tilalla jo reilun vuoden ajan viinapullon korkki
Joonaaa|
- Pyörä:
- Apollo Orion RX 50
Nyt puhuttiin siitä toisesta korkista, mikä on siellä pakoputken alla. Ja mite viinapullon korkki siihe käy, kun siinä on sisäkierteet ja lohkossa on myös sisäkierteet?
Ei ole
haulikkopappa
- Pyörä:
- Apollo Orion RX 50
mahtaakohan toi j335 tarkoittaa sellaista ruskeaa viinipullon korkkia
J335
- Pyörä:
- Orion RX50
Sellasta korkkikorkkia. Tollasta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/KorkkiSiitä veistelee sopivan ja pyörittää paikoillee
TH3R1PP3R
- Pyörä:
- Orion RX50
Eikait tosta sitte irtoo mitään roskaa, sen jälkeen kun tuota on vähän muokkailu, mikä menis sinne öljyn sekaan?
mä näin kerran poliisin, sit ajoin kotiin syömään ranskalaisia
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista