sakustus7
- Liittynyt:
- 7.4.2015 21:05
Mitäs avuks ku skyteami takakeskiös ei takarattaa pultit pysy kii vaa löystyy ajossa vaikka vääntää nii tiukalle ku jaksaa nii 2km jälkee joka pultti aivan irti??? Kierrelukitetta koitettu mutta ei auttanut yhtään, mikä avuksi?
TemeZzZ
- Liittynyt:
- 9.9.2014 20:50
Mikähä mahtaa olla skyteamin vakio koneessa vikana ku oli seissy joku 4-5kk ku oli toinen kone käytös ja ku laitoin kiinni, niin ei mitään tehoja. Ja tiedän että tuommonen viiskyppine tuntuu aika mopolta 125 koneen jälkeen, mutta kun ei jaksa edes kytkinpommilla keulia enää? Pitäis saada ajoon pian, eli kertokaas nopeesti ratkaisuja!!
KetkuFIN
- Pyörä:
- skyteam monkey, helkama mummopyörä
- Paikkakunta:
- kemi
- Liittynyt:
- 4.8.2014 11:31
männänrenkaat juminu? ajele jonku aikaa ihan normaalisti ja tee moottorijarrutuksia ja kiihdytä isolla vaihteella jonka jälkeen taas moottorijarrutuksia... joskus auttaa ja joskus ei
tuohon takarenkaan pulttien ongelmaan en osaa muuta sanoa kuin että vaihda pultit ja laita lukitetta uusiin pultteihin. itellä ei oo koskaan ollu vielä tollasta ongelmaa
Megapaula
- Pyörä:
- Jincheng monkey "72cc" 2008 (Myynnissä)
- Paikkakunta:
- Kemi
- Liittynyt:
- 31.7.2008 18:32
Mulla tekee tota sammaa räminää. Oisko se se sähköstartin ketju joka läpättää? Samoten putken lämpöraudat kilisee ja kolisee enempi ja vähempi.
Kokeile laittaa kunnon pinnapultit sinne takakeskiöön liimalla kiinni ja vaikka nylokit jousiprikoilla.
Laita ketku yv käydään pärräämässä joku päivä.
VMI
- Pyörä:
- Skyteam Monkey -11
- Liittynyt:
- 13.10.2007 20:29
Kertokaas immeiset että mitä mä teen oman monkesin kanssa, Tekniikka ilmeisesti joku +100cc alakerta ulkomuodosta päätellen (pitpro mg koppa, öljytikku pystysuunnassa), pytyssä 49cc leima, kaasari ilmeisesti 16mm? deni #60 suuttimella, porattu imukaula, vaahtomuovisutari, suora ränni ja 14-42 välit. Kulkee viittäkymppiä ja laiskempi ku allekirjoittanut itse näin vappukänniputken jälkeen, Tarkotus olis saada kulkemaan sen kuuskymppiä ja keulimismahdollisuus olisi plussaa (ei siis nosta keulaa kakkosen jälkeen, moni on kokeillut, kaikki epäonnistui). Hyllyssä olis 72cc pytty ja mäntä, kannattaisko heittää paikoilleen? Rokkaako tolla karburaattorilla? Ja 50cc kannella? Vanhalta omistajalta kun on kysynyt ylipäätänsä mitään, ei ole saanut selvää vastausta, pitäisikö vetää lättyyn? Auttakaa urpoa hädässä. Kiitos ja anteeksi jne
Osta manki - itke itsesi uneen joka yö
KetkuFIN
- Pyörä:
- skyteam monkey, helkama mummopyörä
- Paikkakunta:
- kemi
- Liittynyt:
- 4.8.2014 11:31
voihan olla että se on ihan vaan 50cc tarvikekone.. ite käyttäsin kannen irti ja mittaisin sylinterin halkaisijan niin selviää onko se 49cc vai joku muu.
kyllä mulla ainakin pelaa 72pytty vakiokannella ja kaasarilla sekä pakoputkella, teet vaan lisätiivisteitä sinne pytyn alle.
millanen mäntä sulla on siinä pytyssyä?
pelkällä 72sella ei keuli mutta vääntää alakiekoilla kivasti jos vertaa vakiomoottoriin
Megapaula
- Pyörä:
- Jincheng monkey "72cc" 2008 (Myynnissä)
- Paikkakunta:
- Kemi
- Liittynyt:
- 31.7.2008 18:32
Tilasin bhbg imukaulan ja työkaverilla oli uusi käyttämätön 20 dellorto kaasari. Huomenna kokeilla tuolla kombolla jos posti kerkeää tuoda imukaulan. Ei tuo ala yläkiekoilla toimimaan yhtään. Jos pienentää suutinta 72 on liian laihalla ja 74 liian rikkaalla. Neulan asennolla ei ole mitään väliä.
Oiskohan sitten tuo vakio kaasari syypää.
Megapaula
- Pyörä:
- Jincheng monkey "72cc" 2008 (Myynnissä)
- Paikkakunta:
- Kemi
- Liittynyt:
- 31.7.2008 18:32
Tuplapostaus mutta menköön.
Työkaverilta tosiaan sain sitä 20 lorttoa lainaan. En laittanutkaan sitä tilaamaani imukaulaa koska imuvuoto olisi taattu. Kaikenlaista paskaa sitä ihmiselle myydään.
Pulttasin suoraan pv:imukaulan skyteamin vakio imukaulaan ja hyvä tuli. Tutkin tuota alkuperäistä imukaulaa ja sinnehän oli molempiin päihin painettu alumiini kuristeet. Ne otin ihan meisselillä ja vasaralla hakkaamalla pois. (jos haluaa kaikki kurit veks niin kannattaa avartaa kansi vastaavaan kokoon) Putsarina on nyt 2kerroksinen vaahtis kiihytyssuppilonkanssa,pitää ostaa parempi vielä kun tässä rikastuu.
Nyt toimii kuin unelma. Ottaa kunnolla jengaa ja lähtee komeasti alhaalta asti isolla vaihteella vetämään eikä muutenkaan käy miten sattuu. Nyt suuttimena 82,taidan vielä kokeilla 85.
On nyt oikein mukava ja "kevyt" ajaa. Vakiokaasarissa oli vika. Ei vaan toiminut vaikka teki mitä poppaskonsteja.
KetkuFIN
- Pyörä:
- skyteam monkey, helkama mummopyörä
- Paikkakunta:
- kemi
- Liittynyt:
- 4.8.2014 11:31
täh? siis nytkö vasta avarsit mankin vakioimukaulan? vai PV:n?
tosiaan joo niissähän oli noinsuurinpiirtein samanlainen laippa ku mankin omassa mutta se oli vaan PV:ssä sellanen lyhyt suora tötterö se kaula? niissä pytyissä joissa ei oo läppiä kait jos oikein muistan...
mulla tuntuu tuo soppa riittävän ihan hyvin tolla vakiokaasarillaki
kuumottaa vaan kun on mopojen tehovalvontaviikko ja tuo 72nen EI ollu 49cc merkinnällä
venttiilit pitää varmaan alkaa säätämään kun raksuttaa hiukan veto päällä mutta ei vapaalla kierrättäessä
ja tuo helkatin räminä täytyy saada loppumaan
pitää koittaa ottaa pois noita lämpörautoja ja sellasia yksitellen niin selviää mistä se oikein tulee -_-
Megapaula
- Pyörä:
- Jincheng monkey "72cc" 2008 (Myynnissä)
- Paikkakunta:
- Kemi
- Liittynyt:
- 31.7.2008 18:32
Eiku oon sen pirrannu mutta nyt otin ne rajoittimet kokonaan pois. Oli sellaset alumiiniholkit tavallaan sinne prässätty.
Ei niissä pv:n imukauloissa ole eroa kuin se että toisessa on tuorevoitelu nippa. Nipalliset kulkee malossiin nimellä ja läppiksissä nippaa ei ole koska se nippa on sylinterissä.
Tosiaan se monkeyhyn myytävä bhbg imukaula oli sellanen tötterö että lähetän takas.
Sen pv:n imukaulan pulttasin tähän skyteamin vakioon jossa ei siis ole nyt mitään kureja. Ja sen jatkoksi kaasarin. Onneksi siinä oli säätövaraa kohdistaa.
Mulla rämisi ne missä alkukäyrän pelti ja krominen pakoputken suojus menevät päälekkäin. Vähän taitteli niin ei enää helise kun eivät osu toisiin.
Huomasin myös ton takaswingin heilumisen sivuttain. Kiristin sen akselia niin ei klappaa. Mutta en liian tiukkaan koska muuten ei perä jousta. Meleko toleranssit näissä vehkeissä.
Slyffe
- Pyörä:
- Päreinä tallissa..
- Liittynyt:
- 20.11.2011 12:24
Joo eli tulipahan nyt kokeiltua eri suuttimilla tota skyteamia, kun tuli otettua ne kurit imukaulasta ja ilmanputsarista pois. Kokeilin 70 ja 65 niillä röpötti aikalailla varsinkin 70 ei liikkunu juuri mihkää ja vakiosuutin eli 60 toimii parhaiten. Täällä mototin tietopankissa oli että vähintään 70 pääsuutin pitäs olla jos poistaa kurit ilmanputsarista, mutta ei näköjään.
Taitavat olla aika yksilöitä nämä kiinamankit....
KetkuFIN
- Pyörä:
- skyteam monkey, helkama mummopyörä
- Paikkakunta:
- kemi
- Liittynyt:
- 4.8.2014 11:31
totta. yksilöitähän ne
mulla toimii 68 suutin parhaiten.
otitko ilmanputsarista ne levyt pois? siellä ei periaatteessa tarvi olla muuta kuin se metalliverkko ja vaahtomuovi, joista vaahtomuovi se tärkein
Slyffe
- Pyörä:
- Päreinä tallissa..
- Liittynyt:
- 20.11.2011 12:24
Otin kaiken muun pois, paitsi tietysti vaahtomuovin jätin. Eikai tolla metalliverkolla nyt niin hirveesti oo väliä?
KetkuFIN
- Pyörä:
- skyteam monkey, helkama mummopyörä
- Paikkakunta:
- kemi
- Liittynyt:
- 4.8.2014 11:31
minun mielestä siitä mahtaa olla enempi hyötyä kuin haittaa siitä verkosta.
ei pääse vaahtomuovi ihan kiinni siihen reikään
Megapaula
- Pyörä:
- Jincheng monkey "72cc" 2008 (Myynnissä)
- Paikkakunta:
- Kemi
- Liittynyt:
- 31.7.2008 18:32
Ei ole mullakaan kuin pelkkä vaahtomuovi..
Pitää alkaa tilailemaan vielä tyhjäkäyntisuuttimia ja neuloja ja seosputkia. Tekeeköhän tuo vakio kansi sen että pelaa keskikierroksilla hyvin mutta sitten pintakaasulla ja kaasupohjassa mooailee ja booailee.
Ei se isovena kansi maksais ku 8kybää..
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista