Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
Katsoppas läpät, että raottaako ne.
Henkka]]
- Pyörä:
- Derbi
- Paikkakunta:
- SastamalaCity
- Liittynyt:
- 27.8.2009 18:59
ei raota sen enempää kun uudetkaan
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
Ootkos varma ettei ole jäähyynesteet mitkä sieltä tulee?
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Henkka]]
- Pyörä:
- Derbi
- Paikkakunta:
- SastamalaCity
- Liittynyt:
- 27.8.2009 18:59
bensaa on kun haisee ja maistuu
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
Kyllä ne jäähynesteet mullakin hais bensalle ja palaneelle, kun putkesta löytyivät. Ei sitä bensaa oikeen voi tulla litratolkulla sieltä pakoaukosta.. Mutta jos se tosiaan bensaa on niin menee kyllä aika mystiseks
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Henkka]]
- Pyörä:
- Derbi
- Paikkakunta:
- SastamalaCity
- Liittynyt:
- 27.8.2009 18:59
mysteeri toi koko laitos onkin
mut jäähdytin nesteet ei oo mihkään hävinny ja pakoaukosta tuleva neste ei maistu makeelta niin se on bensaa, apuja kiitos?
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
Noh, jos läpät on kunnossa niin ei sitten muuta kun kaasari käteen ja katot, että se on kunnossa
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
OziBo_
- Pyörä:
- Ei ole
- Paikkakunta:
- isokyrö
- Liittynyt:
- 22.2.2007 16:25
taskari kirjoitti:Elikkä mulla on tollane 09 vuoden derbi jolla on nyt jo ajettu melkei 25tkm. Nyt syksyllä kävi niinki ikävästi että öljypumpun vaijeri meni poikki ajon aikana, ja nyt on sit tietty sylinteri mukavasti naarmuilla. Derbi on myös lämpännyt noin 10tkm kohdalla jolloin vaihdoin vaan männän. Koitin vähän kysellä huollosta, että kannattaako porauttaa pytty ja laittaa uus mäntä, mutta huollosta sanottii et kannattaa tehä koneremppa ku ei kuulemma kestäis alakerta enää nii suurii puristuksii. Eli kannattaako tehä koko koneremppa, mitä konerempassa pitäis vaihtaa ja jollain mitään käsitystä mahdollisesta hinnasta?
Ite en kyllä lähtis mitään kampuroita ostelemaan vielä 25t kilometrissä? Riippuen toki hieman siitä millasia virejä on ollut sun muuta. Kyllä näissä vaan kestää tuo alakerta, sehän tulee hirveen kalliiksiki ruveta ostelemaan kampiakselia ja laakeri/stefasarjoja. Ite oon ainaki todennu että monta kymmentä tuhatta menee derbin alakerralla ilman laakereiden vaihtoa, jos rohisemaan alkaa niin sitten..
L_rppa
- Pyörä:
- 2x NSR 125
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 23.12.2007 22:52
Kannattaskohan tohon omaan roikaleeseen vaihtaa kampuran laakerit, kiertokanki ja stefat? Airsalin 70cc kiinni, mietimpä vain jos sattuu porsimaan niin ei menis kallis pytty paskaks
Ja rasittunee luonnollisesti enemmän tolla setillä. Eikös tosta aika halvalla vois selvitä, ite tehtynä 150e?
VictorH
- Pyörä:
- Honda cbr f2 stunt, Yamaha dt 70 stunt, keeway matrix 50
- Liittynyt:
- 1.10.2010 14:51
Jos yli 10tkm nii tee! Kyllä vakio kestää ku ett aja kokoajan täyskaasulla
Ozibo eihän toi dopplerin kampiakseli oo ku joku 100e että vaiha se nytten samalla ku kerran ajettu jo 25tkm ja lämpäny ainaki kerran ja ei oo öljyä saanut
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
Juu, mutta sinun on sama ostaa uusi kampiakseli. Kiertokangen vaihto tasapainotuksineen maksaa suurinpiirtein saman verran kuin kampiakseli.
OziBo_
- Pyörä:
- Ei ole
- Paikkakunta:
- isokyrö
- Liittynyt:
- 22.2.2007 16:25
VictorH kirjoitti:Jos yli 10tkm nii tee! Kyllä vakio kestää ku ett aja kokoajan täyskaasulla
Ozibo eihän toi dopplerin kampiakseli oo ku joku 100e että vaiha se nytten samalla ku kerran ajettu jo 25tkm ja lämpäny ainaki kerran ja ei oo öljyä saanut
En minä tässä mitään oo vaihtamassa
Mutta pytty + kampiakseli + laakerisarja + tiivisteet + stefat -> Hintaa tuleekin jo kohta 250-300e. Verraten että pelkän pytyn vaihtaa 100e.. Eihän nuo nyt sinänsä kalliita ole mutta rahaa seki on, ja omien (kavereiden) mopojen perusteella kestää kyllä kauemmankin
poekka
- Pyörä:
- Honda nsr 125 TT
- Liittynyt:
- 10.3.2012 19:43
moro! sellasta kyselisin, että onko noitten kytkinlevyjen ja jousien vaihto ylivoimanen homma tämmöselle harrastelijalle?
Pitääkö vaihdon yhteydessä irrottaa käynnistyspolkimen akseli?
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
Helppo homma
Kytkinkoppa auki, kytkinjouset irti ja sitten vaan vaihat levyt ja kasaat uusilla jousilla
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
poekka
- Pyörä:
- Honda nsr 125 TT
- Liittynyt:
- 10.3.2012 19:43
pitääkö käynnistyspolkimen akselia ottaa pois?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista