Derbityömaa
- Liittynyt:
- 23.4.2018 20:01
Asennan just enoxia derbi senda drd xtremee ja sen toi paisarissa olevan kiinnitys ei sovi derbin kiinnikkeeseen. Mitäs tälle tekisi?
Varapelaaja
- Liittynyt:
- 22.1.2018 14:06
Derbityömaa kirjoitti:Asennan just enoxia derbi senda drd xtremee ja sen toi paisarissa olevan kiinnitys ei sovi derbin kiinnikkeeseen. Mitäs tälle tekisi?
Ei mene suoraan enox derbiin niissä pitäis tulla semmonen ns. holkki jolla laittaa kiinni mutta jos ei ole niin ite ainaki tein vaa suht paksusta metallin palasesta ja porasin siihe kaksi reikää.
Duumeli
- Liittynyt:
- 10.7.2018 0:52
Morjes! Täältä varmasti joku osaa sanoa että onko derbeihin valmistettu koneita eri välityksillä tehtaalta vai onko kaikissa samat? Kun nykyisellä tekniikalla nuo 105kmh huiput vaikuttaa kyllä aika vähäisiltä.
Tekniikka:
88 stage6 sylinterisarja
Barikit BRK R45 kampura
28mm pwk kaasari
85sx putki
16-53 välit
Ja siis vastaavalla tekniikalla päästy 15-53 väleillä 137kmh
johnnyw
- Liittynyt:
- 19.3.2016 7:55
Muistaakseni metrakitillä oli custom vaihteisto jossain kohtaa saatavilla rabasaan, mutta tais kyllä olla pidemmät eikä lyhyemmät. Kieltämättä jotain hämärää kyllä oltava, oma perus 80cc malossi MHR replicalla varustettu (sport/midrace sylinteri) derbi menee suht samaa vauhtia 13/50 väleillä
Melkein veikkaisin että ongelma voisi olla tuo putki, ainakin kaverilla aikanaan kun testattiin AM6 80cc TPR setupin kanssa kanssa YZ85 putkesta muokattua putkulaa ni yläkierroksilla ei ollut just mitään tehoa vaikka vetikin hyvin ala/keskikierroksilla. Nuo crossien putket kuitenkin suunniteltu toimimaan moottorissa jossa PA säädin ja muutenkin mitoitettu tarkasti kys om moottoreihin. Ei välttämättä siis mopon moottorissa toimi kovinkaan kummoisesti.
Tehitepukka
- Pyörä:
- Derbi drd x-treme r 2011
- Liittynyt:
- 11.4.2018 22:04
Moro!
tarviiko malossin läppienkanssa mitään tiivistettä siihen läppärungon ja koneen väliin kun vakio läpissä on vain o-rengas kaasarin ja imukaula metalli homman välissä eikä malosseissa tullut mukaan mitään tiivistettä eikä siinä ole paikkaa o-renkaalle.
Toni31
- Liittynyt:
- 30.7.2018 22:59
Miten sais lisää nopeutta?? mopo on derbi senda sm 2010. Nyt on jo tyhjennetty vakioputki, gianelli änkkä, rajaton cdi, reikälevy poistettu ja 72 suutin. huiput 60km/h
T1kka
- Paikkakunta:
- Usa
- Liittynyt:
- 31.7.2018 0:13
En tiiä kuuluuko tänne mutta olisiko kellään tietoa että pystyykö valottomista kisasähköistä tehdä millään tavalla valolliset (valopuolaa ei siis ole). Yksi vaihtoehto olisi että laittaisi akulta valot ja latailisi sitä aina sitten tallissa mutta onko muita vaihtoehtoja. Pystyykö esimerkiksi sytytykseltä ryöstää ihan vähän virtaa niin että tehot eivät laskisi mutta akku latautuisi. Sähköinä toimii Bidalot PVL.
T1kka
- Paikkakunta:
- Usa
- Liittynyt:
- 31.7.2018 0:13
Tehitepukka kirjoitti:Moro!
tarviiko malossin läppienkanssa mitään tiivistettä siihen läppärungon ja koneen väliin kun vakio läpissä on vain o-rengas kaasarin ja imukaula metalli homman välissä eikä malosseissa tullut mukaan mitään tiivistettä eikä siinä ole paikkaa o-renkaalle.
Laitat silikoonia vaan se tiivistää hyvin
Tehitepukka
- Pyörä:
- Derbi drd x-treme r 2011
- Liittynyt:
- 11.4.2018 22:04
Toni31 kirjoitti:Miten sais lisää nopeutta?? mopo on derbi senda sm 2010. Nyt on jo tyhjennetty vakioputki, gianelli änkkä, rajaton cdi, reikälevy poistettu ja 72 suutin. huiput 60km/h
tuo 72 suutin kuulostaa aika pienelle kurittomalle mopolle.
kannattaa välejä pidentää jos haluaa nopeutta lisää
mutta suosittelisin vaihtamaa se suutin ennenkun kilkahtaa.
saara aalto
- Liittynyt:
- 28.11.2017 22:44
Ostin Yasunin teharin ja mietin että minkä kokonen suutin olis sopiva jos sen pitää kurillisena vähän aikaa? Nyt on kiinni vakioputki josta porattu holkkia avarammaksi ja vakiosuutin on toiminu mainiosti.
Viimeksi muokannut saara aalto päivämäärä 7.8.2018 22:27, muokattu yhteensä 1 kerran
Malagutisti
- Pyörä:
- IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
- Paikkakunta:
- Kurikka
- Liittynyt:
- 11.10.2007 16:23
Meneepi varmaan samalla suuttimella. Ymmärtääkseni noi kuristetut tehopiiput on aika ahtaita.
NO_ANIME
- Liittynyt:
- 17.6.2018 23:25
Moro moro! Kysyin täältä apua jo aiemmin välityksien kanssa. Eli Derbissä tällä hetkellä kiinni LeoVince V6 tehari, 19mm kaasari, rajottamaton cdi, (jäiköhän jotain vielä?), ja vakio välit eli 12-65. Näillä kulkee noin 65. Mulla löytyy tallista 13- ja 15-piikkiset eturattat sekä 62 takaratas. Näistähän saisi vaikka mitä comboja aikaan, joten osaisko joku sanoa että Paljon kulkisi esimerkiksi vaikka 13-62 ja 15-62 väleillä? Kiitos!
Malagutisti
- Pyörä:
- IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
- Paikkakunta:
- Kurikka
- Liittynyt:
- 11.10.2007 16:23
Kaavat -topicissa jossa on valtavat 2 sivua löytyy valmis laskuri tähän hommaan. Laitan sen kuitenkin liitteeksi.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
saara aalto
- Liittynyt:
- 28.11.2017 22:44
Onko hirveetä rääkkäystä koneelle jos vaihtaa 11-70 välit niin että kulkis alle verorajan? Nyt on 12-53 ja kulkee noin 80 km/h.
veke02
- Liittynyt:
- 15.1.2017 17:27
No eihän kone siitä tykkää, kaikki kuluu nopeammin ja matkanopeutta voi ajaa noi 40
Pitäisin rajoitettua cdi boksia järkevämpänä
Derbi drd pro 80cc "sport" #gromijää
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista