DT/X-Limit 2004-> Viritys

nooa10
Pyörä:
Ex Yamaha Dt 50x 2006, Ex Skyteam St 125 Y, Ex Derbi DRD R, Ex Samurai 110cc, Orion CXR 200cc, Ex Suzuki Pv 60cc, Ex Husqvarna SMR 125
Paikkakunta:
Forssa, Kanta-Häme
Liittynyt:
24.11.2011 22:18
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut nooa10 » 11.7.2012 17:03

Joo eli testasin tota ryyppy juttuu, alko ylämäkee hyytymää ja veto loppumaa ku ryypyn heitti päälle että 1. kerralla oikea suutin näytti osuneen kohdalleen, Jackpot!! :D
Villeftw
Liittynyt:
25.4.2012 21:29
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Villeftw » 12.7.2012 21:38

Moro, minkä kokonen suutin pitäis olla kun on moric porattu? Mopo on siis 2012 Yamaha Dt. :)
korker0
Pyörä:
Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.11.2011 16:27
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut korker0 » 13.7.2012 1:11

vissii iha vakiolla toimii, ellei toimi niin osta kasa suuttimia ja testaa ? kokeilemalla ainuastaan selviää koska jokasessa mopossa erinlainen suutin.
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Miiggael » 13.7.2012 11:24

Kanttiaa laittaa kuitenki isompi suutin kummiskin koska varmaan käy jo vakiona vähä laihalla. 85 tai 90 ehkä.
op97
Liittynyt:
29.1.2012 20:38
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut op97 » 15.7.2012 0:54

morjesta. oma detsi kulkee nyt hyvin, noin 60gepsiin jees, mut se ei taho vääntää kauheesti ja aattelin et jos ottaa kokonaan putkest kurin pois ja laittais rajotetun moricin. mut kysymys että paljo se kulkis tyhjäl putkel ja vakioväleillä? että pitääkö suoraan ostaa jo lyhyemmät välit kun veroo ei oo nyt fyrkkaa maksaa.
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 15.7.2012 0:56

Ei sen rajotetun moricin kaa pitäs vakioväleillä mennä yli 65. Toki sun täytyy testata.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Jehvetti
Pyörä:
Tunturi tiger s, Suzuki s1 Yamaha Dt
Paikkakunta:
Muurikkala
Liittynyt:
23.4.2009 16:43
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Jehvetti » 17.7.2012 0:40

Hyvin tuntus DT liikkuvan teamin malossi pytyllä :P Tuli väkerrettyä siitä projekti topiccikin, eli seuraamaan vaan jos mielenkiintoa löytyy ;)
viewtopic.php?f=72&t=83520&p=4091909#p4091909

Hölkkää, niin kuolet terveempänä.
kallaves
Pyörä:
Yamaha DT 50 r 2006
Liittynyt:
12.4.2012 8:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut kallaves » 17.7.2012 14:28

Mitenkä ku on kii itellä kiinni noxi ,,,,ja rajottamaton cdi. niin antaa mittariston mukaaan kiekkoi vaan 8000. noxistakuri pois otettu. voisiko ongelman ratkaista sillä että laitan isomman suuttimen . vakio suutin täl hetkel.
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Miiggael » 17.7.2012 15:12

Joo vaiha se suutin heti ennenku leipoo. Ja meinaat varmaan rajottamattomalla cdi:llä ohitettua moriccia? 04-06 malleissa on vakiona rajottamaton cdi.
kallaves
Pyörä:
Yamaha DT 50 r 2006
Liittynyt:
12.4.2012 8:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut kallaves » 17.7.2012 15:14

mul on se 06 malli ... voisikko sanoo jonki sinnepäin olevan suti koon...ja mikä olis helppo j nopsa tapa vaihtaa ku on meleko ahas tila ???
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Miiggael » 17.7.2012 15:35

Vaikka 100. Ja ei muuta ku ketjunsuoja pois, löysäät ilmanputsarin&imukaulan ruuvit, ja käännät kaasarin itteespäin. Jos se ei meinaa kääntyä, nii koita kammeta sitä jollain esineellä (kyllä sitte mitä tarkotan jos näin käy). Sitte kohokammion ruuvit auki ja ruuvaat suuttimen pois. Sitten uusi suutin tilalle ja kamat paikalleen. Ei mee ku 10 minuuttia jos sen osaa.
kallaves
Pyörä:
Yamaha DT 50 r 2006
Liittynyt:
12.4.2012 8:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut kallaves » 17.7.2012 15:40

Kiitos valaistuksesta
:D
kallaves
Pyörä:
Yamaha DT 50 r 2006
Liittynyt:
12.4.2012 8:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut kallaves » 17.7.2012 16:27

Miggelille sellanen kyssäri että siinä kaasarin päällä törröttää 2 vähän niiku ''sarve''. Sitten niihin kiinnitty semmoset kumiset piuhat. Eli voinko irrottaa ne kaasarista kun ne kiristää siinä käännettäessä ??? :s
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 17.7.2012 16:38

Mitäköhän nyt mahdat tarkottaa? Meinaatko kun kannesta, kaasarin puolelta lähtee kaks letkua, jotka menee kaasariin? Se on kaasarin vesikierto. Tai jos et mainannu sitä ni saatko laitettuu vaikka kuvaa?

Ja <-06 malleissa ei oo rajotinta, joten ei niissä voi olla rajottamatonta CDI boksiakaan. Taas -07 vuosmallista eteenpäin on Moric, joka on rajotettu, mutta sen voi ohittaa. ;)
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
kallaves
Pyörä:
Yamaha DT 50 r 2006
Liittynyt:
12.4.2012 8:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut kallaves » 17.7.2012 16:41

Niin olin alkamassa kääntämään kaasaria. Mutta kun se kaasari on normaali asennossa niin sieltä törröttää kaks metallista piippua joista mennee suht paksut piuhat jonnekki keulaan päin ?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista