DT/X-Limit 2004-> Viritys

Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 17.7.2012 16:44

Meneekö ne kaasarin päälle? Ettei olis kaasu ja ryyppyvaijerit?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Jammu95
Pyörä:
Yamaha dt50x 08
Liittynyt:
20.4.2011 16:25
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Jammu95 » 17.7.2012 16:45

Kaasuvaijeri? :lol:
kallaves
Pyörä:
Yamaha DT 50 r 2006
Liittynyt:
12.4.2012 8:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut kallaves » 17.7.2012 16:52

Reetuhai2 kirjoitti:Mitäköhän nyt mahdat tarkottaa? Meinaatko kun kannesta, kaasarin puolelta lähtee kaks letkua, jotka menee kaasariin? Se on kaasarin vesikierto. Tai jos et mainannu sitä ni saatko laitettuu vaikka kuvaa?

Ja <-06 malleissa ei oo rajotinta, joten ei niissä voi olla rajottamatonta CDI boksiakaan. Taas -07 vuosmallista eteenpäin on Moric, joka on rajotettu, mutta sen voi ohittaa. ;)


http://www.janikaasalainen.fi/dellorto- ... -4430.html tuossa nuo kaksi ''putkea''
kallaves
Pyörä:
Yamaha DT 50 r 2006
Liittynyt:
12.4.2012 8:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut kallaves » 17.7.2012 16:56

En mää jotenki uskos että ne on vaijerit ku mä saan vedettuu sen kumin siitä päältä pois . kato tuo kuva NII ÄLYYT HETI MITÄ TARKOTAN ;)
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut siimo- » 17.7.2012 17:11

Kaasuvaijeri ja ryyppyvaijeri... Koita hieman liikutella niitä että saisit varaa kääntää kaasaria, tai sitten otat tankin irti niin ainakin onnistuu. Siellä yläkulmassa on se muokkaa-nappi niin ei heti tarvi uutta viestiä perään kirjoittaa ;)
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
kallaves
Pyörä:
Yamaha DT 50 r 2006
Liittynyt:
12.4.2012 8:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut kallaves » 17.7.2012 17:15

siimo- kirjoitti:Kaasuvaijeri ja ryyppyvaijeri... Koita hieman liikutella niitä että saisit varaa kääntää kaasaria, tai sitten otat tankin irti niin ainakin onnistuu. Siellä yläkulmassa on se muokkaa-nappi niin ei heti tarvi uutta viestiä perään kirjoittaa ;)


Millasella mekanismilla ne vaijjerit on siellä kiinni .. entä sitten tuo tankin irrotus niin miten saan sen irti....missä kiinnikkeet?
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut siimo- » 17.7.2012 17:33

Ne ovat vaan yhdellä ruuvilla päältä kiinni. Mutta irroitusta varten tankki ois hyvä ottaa pois. Ja tankin irroitusta varten otat penkin pois ja etukatteet ja järkeä käyttämällä katot muut mitä tarvii irroittaa. Ja sitten toki bensahanasta bensaletkun ja alipaineletkun.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
kallaves
Pyörä:
Yamaha DT 50 r 2006
Liittynyt:
12.4.2012 8:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut kallaves » 17.7.2012 17:42

siimo- kirjoitti:Ne ovat vaan yhdellä ruuvilla päältä kiinni. Mutta irroitusta varten tankki ois hyvä ottaa pois. Ja tankin irroitusta varten otat penkin pois ja etukatteet ja järkeä käyttämällä katot muut mitä tarvii irroittaa. Ja sitten toki bensahanasta bensaletkun ja alipaineletkun.


Jotenki mä haluisin tehä tolla kääntö hommal. Mitä jos irrotan ne vaijjerit siitä kaasarista,hetkellisesti,niin saanko mää ne helposti kiinnisen jälkeen, vai pitäskö mun ihan voimalla kääntää kaasaria,että miten helposti se irtoo kiinnikkeistään se vaijjeri .
kallaves
Pyörä:
Yamaha DT 50 r 2006
Liittynyt:
12.4.2012 8:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut kallaves » 17.7.2012 18:14

vastatkaaaa :D
Lassukka
Pyörä:
Yamaha DT50x-07
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
24.3.2012 20:57
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Lassukka » 17.7.2012 18:58

sie käännät kaasarii joka tapauksessa. Jos vaijereihin kajoat ni suiun pitää irrottaa tankki. Ja kun tankki irti ni helpompi kääntää kaasari. Etukatteit ei välttämättä piä irrotta, mut kuiteki ainaki ne katteen kiinnikkeet mitkä on tankis kii. Tankki on kolmel ruuvil kii, letkut lähtee nykäsemäl..
Urheilu on vaarallista
kallaves
Pyörä:
Yamaha DT 50 r 2006
Liittynyt:
12.4.2012 8:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut kallaves » 17.7.2012 19:04

Joo no mä sain käännettyy sen kaasarin tossa silleen että sain avattuu niitä ruuvveja jo niin se ny riittää kait
korker0
Pyörä:
Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.11.2011 16:27
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut korker0 » 17.7.2012 22:39

Helpoiten kaasarin varmaa saa käännettyä, että imukaulaa löysää , ja ilmaputsaria löysää . Sitte, bensaletkut tankista irti ja kaasuvaijerista kädellä kiinni ja kääntää. Kaveri on myös hyvä apuväline tuohon.
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
Miksutinn
Pyörä:
dt 50 sm
Liittynyt:
26.6.2009 21:29
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Miksutinn » 18.7.2012 11:32

Mitäpä poijjaat lottoo, jaksaako kiertää rajottimen yli 13-58 väleillä kurittomana?
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Miiggael » 18.7.2012 12:26

En tiiä jaksaako kiertää yli, mut huiput saattaa olla yli 65. Mulla ei ainakaan vakioväleillä kiertäny rajottimen yli.
Miksutinn
Pyörä:
dt 50 sm
Liittynyt:
26.6.2009 21:29
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Miksutinn » 18.7.2012 15:13

Miiggael kirjoitti:En tiiä jaksaako kiertää yli, mut huiput saattaa olla yli 65. Mulla ei ainakaan vakioväleillä kiertäny rajottimen yli.

meni 64 koiragepsiin.. :D ja kiersi 8400rpm.. eli hilkulla on

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista