Syyläri on kyllä lämmin, jopa sen verran kuuma ettei siinä viitsi kauaa kättä pitää, mutta ei kyllä mielestäni vielä lähelläkään kiehumista.
Mutta en ole kyllä sitä koetellut mittarin seilaamisen mukaan, koska palkin eläminen on niin nopeaa, ettei ehdi reagoida kun on puolivälistä yht'äkkiä "tapissa" ja taas putoaa puoliväliin
Johtovikaa oli kyllä ihan reilusti siinä pääjohtosarjassa emäputken juuressa josta kääntyy sarvien mukana....oli joku ke/vi erkkaria rakastava katkonut, ryöstellyt ja uudelleen teipannut niin valtavan pahkan koko johtonipusta, että ei ihmekkään kun lähes kaikki johdot joko poikki, tai eristeet aivan murtuneena
Purkasin kaikki viritykset pois, tinasin & kutistesukalla päällystin kaikki heikot johdot, joten ei siellä pitäisi enää katkoksia olla (vilkut oli hukassa oikealla ja siksi aloin noita johtoja tutkimaan)
Mutta pariin alkuperäiseen johtoon on kyllä ensin laitettu rosvoliitin, mutta ei lisäjohtoa ja sitten lopulta kuitenkin katkaistu päät roikkumaan tyhjänä, eikä niille kyllä löydy mitään paikkaa minne ovat olleet menossa/tulossa.
Mittaristossa toimii niistä sivujen varoitusvaloista: tuoreöljyn-, lämmön-, bensan- ja vilkun merkkivalot, mutta ilmeisesti tässä kuitenkin kuuluisi olla myös vapaan merkkivalo ja jotain muuta...mutta mitä? Tuntuu ettei koko netistä löydy yhtään detsin kytkentäkaavaa, saatika minkään näköistä käyttöopasta/korjausopasta, että mitä esim. tuosta mittarista pitäisi nähdä ja löytyä