flimmeri
- Pyörä:
- Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
- Paikkakunta:
- tampere
- Liittynyt:
- 18.5.2012 22:22
keksa kirjoitti:Poraa itse niihin jousen alla oleviin "koiranluihin" reikä niin kauas vakioreiästä kun haluat korottaa.
Eihän sinne kyllä pysty mihinkään mitään reikiä poraileen?
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
keksa
- Liittynyt:
- 27.3.2013 23:36
Mikä voi olla vikana kun liitin Rieju mrt pro mopossa nappirajoittimen cdi:ltä lähtevään puna-valkoseen johtoon, mutta se ei rajoita sit kuitenkaan kierroksia ollenkaan olkoon rajoitinboksi missä säädössä tahansa?
flimmeri
- Pyörä:
- Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
- Paikkakunta:
- tampere
- Liittynyt:
- 18.5.2012 22:22
Osaako joku sanoa että eihän nää imukaulat oo kuristettu
?
https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/3595
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
Zuppox
- Pyörä:
- Peugeot Jet Force 06. EX Rieju Spike 09, EX Rieju MRT 11
- Paikkakunta:
- Aura
- Liittynyt:
- 25.4.2012 19:21
Ainakin tietopankin mukaan on. Siellä lukee näin "Mopon imukaulan pää, josta se liittyy läppä runkoon on kuristettu. Imukaula ja läppärungon suu on 20ml mut kuristettu 12ml. Helpoin tapa poistaa nämä on viilaus tai uuden imukaulan osto."
En varma ole kun en kyseistä Riejun mallia omista mutta jos tietopankkiin on uskomista niin se on kuristettu.
flimmeri
- Pyörä:
- Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
- Paikkakunta:
- tampere
- Liittynyt:
- 18.5.2012 22:22
Tarkotin sitä että tilasin tuon uuden imukaulan, että eihän se oo kuristettu siihen 12ml
Sori hiukan epäselvästi kysyin.
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
Zuppox
- Pyörä:
- Peugeot Jet Force 06. EX Rieju Spike 09, EX Rieju MRT 11
- Paikkakunta:
- Aura
- Liittynyt:
- 25.4.2012 19:21
Jaa, pistetään väsymyksen piikkiin
Eiköhän toi ole kuristamaton kun tietääkseni toi MRT (vissiin vanhanliiton Aprillia RX on vissiin toinen) on yksi harvoista mopoista missä imukaulaa olisi kuristettu. Ja vaikka oliskin kuristettu niin ton voi viilata isommaksi.
flimmeri
- Pyörä:
- Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
- Paikkakunta:
- tampere
- Liittynyt:
- 18.5.2012 22:22
Dremeliä ei löydy, joten parempi vaan tilata uusi koska makso sen 10e
eise niin voi mennä, että autokoulun vakio jammuki lähti ylämäkee paremmin ku mrt, josta kuri porattu,reikälevy pois ja pienempi takaratas
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
VictorH
- Pyörä:
- Honda cbr f2 stunt, Yamaha dt 70 stunt, keeway matrix 50
- Liittynyt:
- 1.10.2010 14:51
säädöt voi olla yks asia ja dt:ssä on aika lyhyet välit vakiona että kyllä se kotenki jaksaa
flimmeri
- Pyörä:
- Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
- Paikkakunta:
- tampere
- Liittynyt:
- 18.5.2012 22:22
Säädöt on täysin kohillaan
mutta jokainen mopo jota testannu niin vääntää kyllä paremmin ku toi mrt
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
eQ123
- Liittynyt:
- 18.3.2011 19:59
Mitä ihmettä? Kyllä tuo mun rieju ainakin on ihan yhtä ärhäkkä mitä muutkin kurittomat. Ja ei kyllä pysy mikään vakiomopo ainakaan minun riejun vierellä, yhen piikin isommalla etusella kulkee sen 70km/h 2päällä kaverin enskariejulla. Ja se imukaulan kuristus ei kyllä auta kuin hiukan ehkä vääntöihin, et huomaa kyllä mitään eroa jos vaihdat. Itellä 105 suutin ja ihan hyvin kulkee.
flimmeri
- Pyörä:
- Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
- Paikkakunta:
- tampere
- Liittynyt:
- 18.5.2012 22:22
Jaahas, no ei se kyllä normaalia voi olla, että ylämäessä vauhti tippuu alle 50 ja suoralla jos pieniki vastatuuli niin ei mennä lähelekkää 60. alamäkeen kyllä kulkee päälle 70.
pieneen ylämäkeen ajaa puolikaasulla ja vääntää kaasun pohjaan, niin äänet kyllä kasvaa mutta vauhti ei. Pakko sen imukaulan jotaki auttaa, mietin tässä vaan että voisko olla katalysaattori irronnu ja tukkii putkee? tosin ei kuullosta tukkoselta ja kiertää ihan normaalisti.
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
MeRiejusta
- Pyörä:
- ex. Rieju mrt & Marathon 183cc nyk. honda cbr 600 f pc 19 -89
- Paikkakunta:
- Kannus
- Liittynyt:
- 9.10.2012 22:03
Viisaammat sanokaa: Eli eilen siis tää rieju mrt -11 pro power up alkoi pätkiä niinku ois tulppa menny ja sammu.. Noh aluksi vaihdoin tulpan ja testasin lähteekö käyntiin.. EI lähtenyt. Ei anna yhtään kipinää ja nyt heräsi pelko että onko mahdollisesti cdi boksi(efi) tai sytytyspuola paskana... Mutta mites Kondensaattori? Liittyykö se jotenkin sytytykseen? Testasin antaako se virtaa yhtään,mutta ei näyttänyt antavan... Testasin myös saako sytytys puola virtaa, mutta eipä sekään näyttänyt saavan... Voisinko selvitä helpolla ja vaihtaa vaan kondensaattorin(helppo ja halpa homma) Vai viedä koko läjä takuuhuoltoon?
EDIT: Kun lykäsi käyntiin niin 200m jälkeen lupasi kerran, eli sai kipinää sekunnin ajan... Mikä vahvistaisi oletustani että kondensaattori kerkesi latautua vähän ja antoi kipinän?
Sakkoja sakkoja
Emppumo
- Pyörä:
- Myyty
- Liittynyt:
- 24.3.2011 23:11
Onkos kukaan vaihtanut itse noita stefoja MRT:hen kun ongelmana on se, etten saa niitä pohjassa olevia pumppujen liukuputkia pitäviä kuusiokoloruuveja auki.
häkkine
- Pyörä:
- Rieju MRT -09
- Liittynyt:
- 4.5.2012 18:02
Vedät liukuputkia ja alapäätä eri suuntiin ja samaan aikaan paineilmapulttikoneella avaat kuusiokolon.
MahtiWee
- Pyörä:
- Rieju MRT Power Up
- Paikkakunta:
- ylöjärvi
- Liittynyt:
- 2.9.2012 19:10
Toimiiko tossa riejussa tommone nappirajoitin kun tossa ainaki lukee että pitäis olla akku.
http://www.moposport.fi/fi/rajoitin-on-off-kytkimella-16-as.-saato/319-804/dp?closeGroup=$tuoteryhma#.UVwaTZM0xQsKun ajattelin porata ton cdi boksin niin pitäs saada joku tommone poliisien varalle
Ja cdi boksihan mulla on dellorto jos se vaikuttaa jotenki ton nappirajottimen toimintaan.
Mulla on ostettu phot-eco mutta sitä en oo saanu toimiin mutta jos joku on saanu sen toimiin niin vois kertoa että miten.
Ja jossei toi rajoitin toimi niin voi linkata jonkun joka toimii.Jos sellasia on.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista