Äkspee7
- Pyörä:
- Peugeot XP7 -12
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 15.10.2012 17:53
Mikä olis parhain tehari pösöön? Peugeot XP7 vm-12 Rajotin on paikallaa nii mielellää alhaalta vääntävä putki. Kertokaa kaikki parhaat ehdotelmat, miinukset ja plussat :3
94Zip
- Pyörä:
- Honda cr80 vm 1997 ja 2000, piaggio zip Fast rider. Gilera stalker
- Paikkakunta:
- MDI
- Liittynyt:
- 11.8.2012 1:28
Metra tai leovince. Tietopankissa on lisä infoa eri putkien kierrosalueista.
Ihmiset jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä jotka tiedämme kaiken.
xander10
- Liittynyt:
- 26.5.2013 14:50
Ostin tossa vakio Street Evo3:sen vuosiamallia 2010. Tarkoitus olisi virittää se aivan tappiin saakka, mutta tarvis vähän apua. Tehoputki tilattu. Missä muualla mopossa on kuristeita tai rajoittimia tai ynm.? Onko tässä mopossa rajoitettu cdi, jos on saako sen ohitettua jotenkin vai pitääkö ostaa uusi?
Kiitos!!
miiggz
- Pyörä:
- Honda FMX 650
- Paikkakunta:
- salo
- Liittynyt:
- 11.8.2009 20:22
juppi98 kirjoitti:kuluuko teillä muilla miten tätä moottori-/vaihteistoöljyä?
tuntuu et jatkuvasti pitää lisätä (litra belrayta mennyt).
huomaa sen, ku alkaa hyppimään välivapaalle ja vaihteiden vaihdossa joutuu käyttämään enemmän voimaa..
ei vuoda tms. mutta taitaa palaa ajossa.. et onks tää normaalia tän ikäisissä mopoissa ('05)?
Ihan normaalia, kytkimen puoleinen kampiakselin stefa heittää viimisään.
Äkspee7
- Pyörä:
- Peugeot XP7 -12
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 15.10.2012 17:53
Moro putkea maalailen ja pakoputki ei meinaa millään lähteä sylinteristä irti... Jouset on irroitettu ja hukkaputken liitokset. Eli putki on vain ja ainoastaan sylinterissä kiinni. Liikkuu vain sivuttais-suunnassa ja ei liiku ylös- tai alaspäin. Putkea ei ole koskaan ennen irroitettu sylinteristä (tuoretta tehdaskamaa). Voiko siellä sylinterissä olla sisällä joku kiinnitys? :o Joten kaikki neuvot vaan kehiin kun ei millään avaudu. Itsehhän tuon kanssa temppuilin sen 3tuntia
ZaneZ6
- Pyörä:
- Rieju RS2 125 -07, Aprilia RX -03,Honda Monkey -97 EX, Peugeot xp street evo 3 -08 EX
- Liittynyt:
- 25.4.2013 19:21
Onko kellään kokemusta step2 pytystä? Nimittäin koneremontin jälkeen pösö ei ole läheskään yhtä tehokas kuin ennen esim ei ota enoxillakaan yhtä hyvin piikkiä kuin ennen ainut syy minkä keksin on että uusi step2 pytty on vaan paska?
Viimeksi muokannut ZaneZ6 päivämäärä 25.7.2013 0:03, muokattu yhteensä 1 kerran
ZaneZ6
- Pyörä:
- Rieju RS2 125 -07, Aprilia RX -03,Honda Monkey -97 EX, Peugeot xp street evo 3 -08 EX
- Liittynyt:
- 25.4.2013 19:21
xander10 kirjoitti:Ostin tossa vakio Street Evo3:sen vuosiamallia 2010. Tarkoitus olisi virittää se aivan tappiin saakka, mutta tarvis vähän apua. Tehoputki tilattu. Missä muualla mopossa on kuristeita tai rajoittimia tai ynm.? Onko tässä mopossa rajoitettu cdi, jos on saako sen ohitettua jotenkin vai pitääkö ostaa uusi?
Kiitos!!
Siinä on rajotettu cdi ja kyllähän sen poraamalla saa vissiin ohitettua mutta eihän tuo uusikaan maksa paljoa.
94Zip
- Pyörä:
- Honda cr80 vm 1997 ja 2000, piaggio zip Fast rider. Gilera stalker
- Paikkakunta:
- MDI
- Liittynyt:
- 11.8.2012 1:28
putki ei ole sylinterissä kiinni muullakuin jousilla. saattaa joutua nitkuttamaan todella kauan.
Tarvikepytyt on yleensä vähän tehottomampia kuin orkkis, mutta kannattaa ajaa muutama sata kilometriä niin voi tilanne muuttua kun osat vähän "asettuu".
Ihmiset jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä jotka tiedämme kaiken.
ZaneZ6
- Pyörä:
- Rieju RS2 125 -07, Aprilia RX -03,Honda Monkey -97 EX, Peugeot xp street evo 3 -08 EX
- Liittynyt:
- 25.4.2013 19:21
Olen ajanut jo melkei tonnin konerempan jälkee.
naapuri
- Pyörä:
- peugeot xp street evo3, hyena evo, aprilia sx ja sr, honda monkey 93
- Paikkakunta:
- salo
- Liittynyt:
- 23.4.2012 21:47
Dremeli käteen jos tehoja haluut lisätä. Tai toinen minkä oon kuullu auttavan on että hioo kannesta tai pytystä pois vähän ja laittaa ylimääräisiä tiivisteitä pytyn alle niin että pako aukko nousee
miiggz
- Pyörä:
- Honda FMX 650
- Paikkakunta:
- salo
- Liittynyt:
- 11.8.2009 20:22
Mutta jos aletaan kantta laskemaan ja sylinteriä nostamaan, täytyy tiivisteiden paksuus laskea tarkkaan suhteessa kannen madaltamiseen. Toinen vaikeus on saada pinnoista tasaiset, ettei ole korkeuseroja. Helpompi on ostaa suoraan esim airsal 50cc tai 70cc.
xander10
- Liittynyt:
- 26.5.2013 14:50
ZaneZ6 kirjoitti:xander10 kirjoitti:Ostin tossa vakio Street Evo3:sen vuosiamallia 2010. Tarkoitus olisi virittää se aivan tappiin saakka, mutta tarvis vähän apua. Tehoputki tilattu. Missä muualla mopossa on kuristeita tai rajoittimia tai ynm.? Onko tässä mopossa rajoitettu cdi, jos on saako sen ohitettua jotenkin vai pitääkö ostaa uusi?
Kiitos!!
Siinä on rajotettu cdi ja kyllähän sen poraamalla saa vissiin ohitettua mutta eihän tuo uusikaan maksa paljoa.
Kiitos tiedosta Zane! Viitsitkö vielä linkata osoiitteen mistä sellaisen saisi ostettua ja mites sitten noi muut kuristeet mopossa?
ZaneZ6
- Pyörä:
- Rieju RS2 125 -07, Aprilia RX -03,Honda Monkey -97 EX, Peugeot xp street evo 3 -08 EX
- Liittynyt:
- 25.4.2013 19:21
Tuossa se cdi
http://www.mc-scatter.com/mopojen-osat- ... -7327.html . Ja kannattaa vaihtaa suutin isompaan jos kerta tehoputkenkin olet tilannut ja välejä vaihdella jos haluat kulkuvuutta.
Trmm
- Pyörä:
- -88 Suzuki pv, -09 Peugeot xps
- Paikkakunta:
- Keitele
- Liittynyt:
- 8.5.2011 20:59
Tuo boksi ei luultavasti käy, -10 vuoden pösöstä löytyy joko dellorton tai efin sähköt. Xander10
kerta meinaat virittää "tappiin asti":D niin osta kisasähköt.
Driver7
- Pyörä:
- Gilera SMT -06, MH Furia 70cc
- Paikkakunta:
- Kuusankoski
- Liittynyt:
- 24.9.2012 16:09
Tuo tappiin virittäminen kuulostaa vähän hassulta jos pelkän teharin hommaat
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista