Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
Muutaman millin paksunen, vähän normiprikkaa paksumpi.
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
WildChildd
- Pyörä:
- Derbi Senda R -01
- Paikkakunta:
- Oulainen
- Liittynyt:
- 28.11.2012 22:05
Joo mullon Derbi senda r -01 ja siinä on kytkimesä jotaki häikkää.
Onko normaalia että kytkinkopan ku ottaa pois nii siinä on se tappi että se liikkuu ihan vapaana?
http://www.easyparts.nl/showdrawing/312 ... lutch.html siis tuolta tuo osa 9.
Kiitos.
WildChildd
- Pyörä:
- Derbi Senda R -01
- Paikkakunta:
- Oulainen
- Liittynyt:
- 28.11.2012 22:05
http://www.easyparts.nl/showdrawing/312 ... lutch.html siis tuolta osa 9.
Edellistä viestiä voi muokata viestin oikeasta yläkumasta toiminnot-painikkeen kautta, ei tarvitse postata kahta viestiä peräkkäin.
Vauhtiviivatarra
Miinux
- Pyörä:
- Derbi senda xtreme -05
- Liittynyt:
- 26.4.2012 18:52
Noh, äsken olin jo aikeissa kattoo sen termostaatin kunnon, niin kerkesin jo purkaa vähäsen kun sit huomasin että jäähytysnestettä on paisuntasäiliössä reilusti alle min rajan! Kohta puolin lisäilen sitä... On muute rasittavaa irrottaa öljysäiliö kun sitä nostaessa se alkaa valuttaa siitä alapuolelta sitä öljyä. Mutta pitää katella rupeeko se sen veden laiton jälkeenkää toimimaa. ^ Oisit voinu muokata alkuperäistä viestiäs
nevssons
- Pyörä:
- Derbi X-race, Suzuki Street magic proju
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 9.1.2011 21:51
Ylempään vaan, että oikea taktiikka on peittää öljyntäyttöreikä ilmatiivisti ja irrottaa letku pumpusta. Öljyä tippuu minimaalisesti. Toinen on tukkia letku vaikka ruuvilla. Itse joskus lorautin öljyt komeasti mopon päälle kun letku tarkertui ja se "tulppa "sieltä pohjasta lähti irti
WildChildd kirjoitti:Joo mullon Derbi senda r -01 ja siinä on kytkimesä jotaki häikkää.
Onko normaalia että kytkinkopan ku ottaa pois nii siinä on se tappi että se liikkuu ihan vapaana?
http://www.easyparts.nl/showdrawing/312 ... lutch.html siis tuolta tuo osa 9.
Kiitos.
No senhän on löysästi lukkoprikalla kiinni, mutta aika vaapastihan se siellä heiluu ja pyöriskelee.
Oikeudet kirjoitus- ja asiavirheisiin pidetään. Mitään sanomaani ei tule eikä voi käyttää minua vastaan. En vastaa viestin sisällön aiheuttamista fyysisistä tai henkisistä vaivoista -
Putkea väsäämässä?
WildChildd
- Pyörä:
- Derbi Senda R -01
- Paikkakunta:
- Oulainen
- Liittynyt:
- 28.11.2012 22:05
No millähän periaatteella se kytkin sitte toimii jos se on vapaana?
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 5.1.2013 15:36, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei tarvitse lainata edellistä viestiä.
aksim97
- Pyörä:
- Honda CBR 125 2013, Honda CBR 125 2006 (+1kpl honda osina), Vespa Lx50 06', Yamaha XT 125 08'[EX], Honda CBR125 R 08' [EX], Aprilia rx '10 [EX], Derbi Senda Sm '10'[EX]
- Paikkakunta:
- Orimattila
- Liittynyt:
- 10.7.2012 22:32
Morjesta! Asia ei nyt suoraan derbiin liity mutta läheltä liippaa..
Elikkä mulla on ollut ongelmia että kone nostaa liian korkeat kierrokset heti käynnistettäessä. Olen vaihtanut juuri yläkerran tiivistesarjan ja männän ja imukaulan kumissakaan ei ole mitään imuvuotoa. Olis tarkotus saada ajettavaan kuntoon ja sisäänajettua. Jos jollain ois lähes samat speksit niin vois sanoa kuinka paljon kaasarin seosruuvi + Tyhjäkäynnin säätöruuvi on avattu? Kiitokset jo etukäteen!
E: testasin nyt ja siis normaalisti ilman ryyppyä rupee nostaa kierroksia (saa liikaa ilmaa suhteessa bensan määrään?)ja kun laittaa ryypyn päälle niin tilanne tasoittuu ja käy tasasta tyhjäkäyntiä..
Mitä kandeis tehä? Muuttaa neulaa ylös tai alas? Vai voiko saada hoidettua ihan säätöruuveja pyörittämällä kohilleen?
E2: Tuli muuten säädettyy kaasarii pikasesti ja pari kierrosta seosruuvia niin nyt käy nätisti tyhjäkäyntiä, huomenna ajoa luvassa ja katsellaan muut kaasarin säädöt.
Tekniikka: Vakiopytty Proxin uudella männällä
Vakiokaasari Dell'orto PHVA 17,5 suutin 88
Huom! Kuristamaton, putkesta kuristus otettu, hukkaputki löytyy.
Kyseessä siis 2010 Aprilia Rx50
thaitus
- Liittynyt:
- 25.6.2012 1:39
Joo elikkäs vaihoin tossa uuden sylinterinsarjan, testiajon jälkeen kokeilin pyttyä kuinka kuuma on niin voin sanoa ettei ennen ole ollut noin kuuma 40km ajon jälkeenkään ,, eli siis tuntuu ettei jäähdytys pelaa .. jäähyletkut ovat kuitenkin kuumat eli neste kiertää(?) mutta omituista oli että oli sylkenyt jäähdytinnestettä siitä nipasta missä on se pieni kumiletkuhörpäke joka on tukittu ja tulpan välistä ja myös siitä letkusta joka menee kanteen, myös kannen ja pytyn välistä.... kaikki letkut on kunnolla kiinni ja kaikki tiivisteet uusia
mikä on mennyt väärin?
arixtraut
- Pyörä:
- Derbi x-race 04, Suziki S1 ja Peogeot Tekker
- Liittynyt:
- 3.12.2011 23:31
Niin sellasta kyselisin, että kun pitäisi nyt talven aikana derbin kone käyttää auki alakertaa myöten. Yläkerta on ollut eri koneista muutamaan kertaan auki, mutta lohkoja en koskaan ole halkaissu. Tietopankkia olen lukenut ja muutenkin kyllä tiedän miten toimii ja suunnilleen mitä sisältää tuo kone, mutta sitä että kummoiset ovat nuo päittäisvälykset kampiakselissa, kun vaihteistossaha on shimmilevyt ku pitää välykset kurissa, mutta onko kampiakselissa mitään mitä pitäisi säätää esim. laakereista tai onko siellä shimmejä? Kun joissain vanhemmissa mopoissa esim. pappiksissa on viistokuulalaakerit mistä säädetään se välys??
Miinux
- Pyörä:
- Derbi senda xtreme -05
- Liittynyt:
- 26.4.2012 18:52
Thaitus, laitoitkohan liikaa jäähdytysnestettä? Kato onko max-viivan ylite paisuntasäiliössä, se kun kasvattaa melkoset paineet sinne jos on liikaa nestettä
thaitus
- Liittynyt:
- 25.6.2012 1:39
En laittanut, vähän alle max viivan. Nyt ku kävin vähä käyttämäs taas nii huomasin että nestettä kadonnu ja pinta melkein minimi rajassa.. sylkkäsarja on airsalin. tietääkö joku jolla on kyseinen sylinterisarja kuuluuko se muovinen nippahörpäke siihen kannen kylkeen ?
Hemmownaa
- Pyörä:
- Derbi DRD Pro R
- Paikkakunta:
- Somero
- Liittynyt:
- 28.3.2012 20:41
Mikäs mahtais derbis olla vikana kun jättää takavalon ja mittarin päälle ja pyörittää sähköstartilla vaikka ottaa virrat ja avaimet pois mutta ei lähe käyntiin s-startilla tai polkemalla.. ja toinen juttu, sen jälkee ku tein derbii konerempan nii ei oo sähköstartti toiminu, pyörittää kyllä mutta ei lähe käymää, en oo tarkistanu tuleeko kipinää... polkemalla lähtee
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
thaitus kirjoitti:En laittanut, vähän alle max viivan. Nyt ku kävin vähä käyttämäs taas nii huomasin että nestettä kadonnu ja pinta melkein minimi rajassa.. sylkkäsarja on airsalin. tietääkö joku jolla on kyseinen sylinterisarja kuuluuko se muovinen nippahörpäke siihen kannen kylkeen ?
Oletko ilmannut järjestelmää? Jos olet, niin tod.näk kannentiiviste vuotaa.
thaitus
- Liittynyt:
- 25.6.2012 1:39
juu pitää koittaa ilmata
E: ilmaus auttoi
Viimeksi muokannut thaitus päivämäärä 7.1.2013 21:53, muokattu yhteensä 1 kerran
aatteleppa ite
- Pyörä:
- Husqvarna sm -09, Derbi DRD Racing
- Liittynyt:
- 1.1.2011 20:20
Saa tarjota FMF,HGS,DEP,RINO putkia husseen (ei miel lommoja suuria ainakaan :D) --> YV
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista