DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

Konkari97
Pyörä:
KTM EXC 125 -11, Yamaha YZF-R 125 -08
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
27.12.2012 15:24
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Konkari97 » 20.3.2013 0:50

Jos haluat selventää mulle tämän kemiksen ? :D Kemiallistametallia siis tai näin ymmärsin, mut jos tohon laitan kemistä niin lohko ja mg koppa yhdistyy niin ettei sitä saa irti ? Vai pitäskö se tehdä niin, että mg koppa ja lohkoon erikseen kemistä? Ja mitenkäs toi kemiksen käyttö pystyykö laittaa suoraan pystyasennossa olevaankoloon, kun eitoi lohkon irrottaminen innostaisi.
jondee58
Pyörä:
Malaguti XSM 2010
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
6.4.2012 18:53
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut jondee58 » 20.3.2013 17:23

Juupajuu... Mopo toimi täydellisest mut sit meni kaasuvaijeri poikki, rupesin vaihtamaa sitä ni hukkasin neulan, no menin hakemaa uuen neulan (ei mitää hajuu onko alkuperänen koko ku en ees tiiä minkäkokonen alkuperänen on) laitoin neulan ja kaiken kiinni, ei toiminu enää ollenkaa sen jälkee... Putsasin kaasarin ja ilmanputsarin, vaihoin tulpan, ei toiminu. No sit vaihoin bensahanan ni alko toimimaa heti, pysyy iha hyvin tyhjäkäynnil mut käy niin rikkaal ettei kierrä yli 6500 ja savuu tulee iha perkeleest. Neula on siis W7 , en tiedä sit mikä on alkuperänen... Onko ongelma siis neulassa vai jossain muualla?

Edit: Nii ja suutin on 105 joten en usko että olis vaan liian rikkaalla.. Vireinä TK
Konkari97
Pyörä:
KTM EXC 125 -11, Yamaha YZF-R 125 -08
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
27.12.2012 15:24
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Konkari97 » 21.3.2013 15:44

Luulis, että neulasta johtuu jos sen vaihon jälkeen eioo toiminu ja kaasarin oot koonnu oikein. Laita jälleenmyyjälle tai maahantuojalle kysymystä josset netistä läyä mikä neula on alunperin.

Ja mitähä kemiallista metallia/liima Paikalline moottoripalvelu puhu kemiallisesta liimasta. suosittelisitte ton lohkon korjaamiseen? Lohkohan on jtn muoviseosta näissä minarelli am6:sissa. Ja kertokaas miten sitä käytetään ja mite saa parhaan jäljen:)

Arvatkaa paljon sanoivat lohon vaihto maksavan niillä :lol:
ivjesse
Liittynyt:
6.4.2011 15:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ivjesse » 21.3.2013 21:18

Terve. Minä avasin omasta koneestani koneen ja tänään sitä kasailin. Osaatteko kertoa että mikä olisi vikana kun laitan kytkin akselin paikoilleen, se akseli on hirveen raskas liikuttaa eikä se palauta ja eikä kytkin toimi.????
böömber
Pyörä:
yamaha dt50 (ex), Honda Monkey(ex),derbi senda(ex),suzuki pv(ex),Aprilia rx(ex), yamaha aerox (käyttis)
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
22.5.2012 22:32
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut böömber » 22.3.2013 12:39

auttakaa nyt jumalauta. loppuu ideat kesken!!!! Elikkä detsi antaa kaksi kertaa kipinän. sitten häviää. hitaasti kun painaa kiksiä niin antaa jokakerran kipinän? KAIKKI sytkäosat uutta.(tulppa,tulpanhattu,puola,staattori yms.) kokeiltu toisella cdi:lläkin. eikä mitään vaikutusta. käyty sähköt läpi eikä löytynyt vikaa mistään?
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 22.3.2013 13:32

huono maadotus puolassa?
böömber
Pyörä:
yamaha dt50 (ex), Honda Monkey(ex),derbi senda(ex),suzuki pv(ex),Aprilia rx(ex), yamaha aerox (käyttis)
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
22.5.2012 22:32
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut böömber » 22.3.2013 15:47

mitä veinaat tuolla? kokeiltu kahdella puolalla. mitään vaikutusta.
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 23.3.2013 12:00

Siis ei maadotu runkoon kunnolla. vedä väliaikanen piuha puolasta akun - napaan ja kokeile
böömber
Pyörä:
yamaha dt50 (ex), Honda Monkey(ex),derbi senda(ex),suzuki pv(ex),Aprilia rx(ex), yamaha aerox (käyttis)
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
22.5.2012 22:32
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut böömber » 23.3.2013 12:04

mutta siis mistäkohti vedän sen piuhan puolasta?
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 23.3.2013 14:30

Kuva
Tuosta metallisesta möllikästä joka on tossa puolassa kiinni
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 23.3.2013 18:11

Konkari97 kirjoitti:Ja mitähä kemiallista metallia suosittelisitte ton lohkon korjaamiseen? Lohkohan on jtn muoviseosta näissä minarelli am6:sissa. Ja kertokaas miten sitä käytetään ja mite saa parhaan jäljen :)

Haet vaikka Honkkarista tai jostain ihan perus kemiallista metallia, niitäki on niin miljoona erilaista merkkiä. Sanoisin että aika hyvä jälki varmaa tulis jos teippais vaikka jonku maitopurkin palan tai vastaavan siihe ulkopuolelle, sitte sivelee kemskiä sisäpuolelle. Pitäs tulla tasanen ulkokuori, eikä sisäpuolta kukaa nää. Jotenki vaa pitäs saada estettyy mahollinen kemskin tarttuminen siihen maitopurkin tms palaan.

Sitte kerros mulle mistä päättelit että lohko on MUOVIseosta?!? Kyllähä se iha alumiinia, mietippä ny, kestäiskö muovi? Magneetonkoppa on kyllä muovia. (Lohkon vaihto n.3-400€?)
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
SoXell
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
23.4.2010 0:24
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut SoXell » 24.3.2013 10:48

Tarkoitus olis n. 15tkm ajettua detsiä hieman huoltaa. Minkä kokoinen mäntä tonne pitäs vaihtaa ja kannattaako pytylle samalla tehdä jotain? Ja mimmoset jarrupalat sopii? Kyseessä siis -07 smotodt.

E: Sellasta vielä, et katkes avain bensakorkkiin. Toista ei ole, eikä myöskään avaimen koodia. Mistäs saisi uuden virtalukon ja tankinkorkin?
VictorH
Pyörä:
Honda cbr f2 stunt, Yamaha dt 70 stunt, keeway matrix 50
Liittynyt:
1.10.2010 14:51
Sv: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut VictorH » 24.3.2013 15:44

koneremppa olis kyllä ihan hyvä idea ja porauta pytty seuraavaan kokoon! Sitten lukkoja saa kaikkialta
Tykätkää Facebookissa VictorhStuntista

Stuntti videoita tästä
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 24.3.2013 18:19

no ei kyllä saa lukkoja ja korkkeja kaikkialta. http://www.easyparts.nl/showdrawing/126 ... ctric.html osanumero 7.

mäntä tosiaan kannattaa ainaki vaihtaa samaan kokoon tai kokoa isompaan ja sillon pytty poraukseen.
Jarrupalat tuolta easypartsilta tai vaikka mc-scatter
SoXell
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
23.4.2010 0:24
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut SoXell » 24.3.2013 21:02

Jees, paljos tossa on vakio, 40,3? Ja pytty on porattavissa vai?

Niin ja väärä paikka toki kysyä, mut mikäli jollain lojuu nurkissa virtalukko+tankinkorkki - setti, niin voisin ostaa veks.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista