TH3R1PP3R
- Pyörä:
- Orion RX50
http://aijaa.com/0059610076601Siinä ois kuvaa siitä kuristuksesta.
mä näin kerran poliisin, sit ajoin kotiin syömään ranskalaisia
Mikki_32
- Pyörä:
- Ei ole
Onko mahdollista että toi kuri olis jääny kiinni kaasariin? Kun ei tollasta osaa ollu luistissa, ihme juttu.
Ja en ole löytänyt cdi:tä tai sitten siinä ei vaan ole sitä ruuvia.
Voisko asiaan vaikuttaa että tää on Helkama supermoto 2? Näissähän on kuitenkin sama kone ja kurit...
E: vinkkiä miksi kytkin pitää rohisevaa ääntä?
E2: ja jos joku kiltti viittis ottaa kuvan virtulokn johtojen järjestyksestä, nii sais sähköt pelaamaan
ProRaCc70
- Pyörä:
- orion rx70, Nykynen Derbi Extreme -10
No ei tuossa helkama supermoto2 välttämättä ole samalaista konetta kun räxässä. Ja tuo Cdi boksi on penkin alla takaosassa, sellanen n.5-8cm pitkä ja muutaman sentin leveä musta mötikkä, jossa on sellanen pieni muovinen klipare jossain nurkassa. Sen ottaa irti ja alla on ihan pieni ruuvi jota ruuvata. EN OTA VASTUUTA JOS ONNISTUT JOTAIN HAJOITTAMAAN!
Joonaaa|
- Pyörä:
- Apollo Orion RX 50
Luisti ei ole ainakaan orionissa muovia, kuri on alumiininen holkki luistin ja sen kannen välissä jousen ympärillä, jos sitä ei ole siinä, kun otat luistin kaasarista, ei sitä sillon ole siitä kuristettu. CDI-boksissa pitäis olla siellä liittimen puolella jossain kulmassa kuminen pala, joka on liimattu aika tiukasti siihen.
Siinä orionin ohjekirjassa pitäis olla sähkökaavio, eiköhän siitä selviä johtojen paikat.
Ja millä tavalla se kytkin rohisee?
Ei ole
Bomber-Poika1993
TH3R1PP3R
- Pyörä:
- Orion RX50
Kyllä tuon pitäis olla sopivaa kerta on 4t koneeseen tarkotettua moottoripyöräöljyä.
-Heikkis-
Moro.
Olen hankkimassa tälläisen orion ja kertokaas onko ihan turha ostos?
Miten tämän saa helpoiten kulkemaan 60+?
Mistä varaosia?
Yleisimmät viat?
kiitos vastauksista
Clutch
Jos et saa 2tahtia ostaan ja pakko olla nelitahti ni ilman muuta. Mutta kyllä helpommalla pääsee ku suosiolla ostaa vaan käytety "laadukkaan" 2tahdi samaan hintaan kuin uusi orioni.
Nii ja jos on peukalo tai kaksi keskellä kämmentä ja ei riitä kiinnostus korjaamiseen ni ei voi oikein suositella koska jotain tulee hajoamaan, voin melkein vannoa
ProRaCc70
- Pyörä:
- orion rx70, Nykynen Derbi Extreme -10
ja kulku puolesta, niin et saa kulkemaan 60+ ellet osta 70cc tai isompaa pöntöö..
Bomber-Poika1993
Moroja mulla on pikku ongelma tässä ilmeni pari päivää sitte !
Välillä ku on vapaalla ja yritän vaihtaa ykköselle nii se ei vaihdu.. vaikka kui kovaa painan sitä vaihdepoljinta...... Joudun nyt aina vapaalta vaihtaa kakkoselle .. :S
Miten korjata ongelma =?
TH3R1PP3R
- Pyörä:
- Orion RX50
Nytkäytäppä sitä mopoa vähän eteenpäin (oletan et tätä tapahtuu kun mopon paikallaan). Ittellä on tuota samaa ongelmaa välillä ja kun pikkusen tönäsen mopoa eteenpäin ja samalla painan sitä poljinta niin se ykkösvaihdekki menee päälle.
haulikkopappa
- Pyörä:
- Apollo Orion RX 50
katso onko kone pudonnut etu kiinikkeiltä itellä kävi joskus viime syksynä sillain
ihansama22
- Pyörä:
- Orion Rx70
Kiristäkää kytkin vaijeria tai säätäkää niin että irrottaa kytkimen nopeammin/helpommin. Auttaa todella paljon ei itellä ongelmia vaihteiden kanssa ollenkaan. Sit kun se vaijeri löystyy niin huomaa kun ei mee vaihteet enää sisään kunnolla.
TH3R1PP3R
- Pyörä:
- Orion RX50
Aijaa enpä ole tuota aatellu. Luullu vain et se on näitä ominaisuuksia ku tuo vaiva on ollu jo siitä asti ku mopo kärrättiin pihaan.
ihansama22
- Pyörä:
- Orion Rx70
Joo ja ei ne vaihderattaat varmaankaan kauheesti tykkää jos niitä vaihteita väkisin runnotaan sisään.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista