DT/X-Limit 2004-> Viritys

Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 26.7.2012 16:56

Neula vaikuttaa jonkuverran, mutta ei täyskaasulla ollenkaa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 26.7.2012 22:42

ARZ kirjoitti:
Reetuhai2 kirjoitti:Noin voi käydä kun leipoo kunnolla. Käyny luultavasti laihalla, vieläpä tuorevoitelun kanssa, 17tkm ajettu mäntä ja kaiken lisäks Tk.... Mahtokos olla paljonkin kierroksia kun toi kävi...

Ei tosta yhdistelmästä oikeen hengissä kone selviä.

voepi olla, kuinpaljon toi neulan nosto vaikuttaa seossuhteeseen, ilmausruuvilla ainakaan mitään merkitystä kun sitä ihmetelly mopo käynnissä joskus

Kyllä sillä ilmaruuvilla on. laitappa vaikka kierros auki ja aja ja kato tulppa. sit laitat 2 kiekkaa ajat ja katot tulpan. Huomaat eron.
ARZ
Pyörä:
Honda CR500, Yamaha dt 85cc, Minarelli am6 Rivi2 150cc
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
6.12.2011 23:17
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ARZ » 26.7.2012 23:29

^^jaani^^ kirjoitti:
ARZ kirjoitti:
Reetuhai2 kirjoitti:Noin voi käydä kun leipoo kunnolla. Käyny luultavasti laihalla, vieläpä tuorevoitelun kanssa, 17tkm ajettu mäntä ja kaiken lisäks Tk.... Mahtokos olla paljonkin kierroksia kun toi kävi...

Ei tosta yhdistelmästä oikeen hengissä kone selviä.

voepi olla, kuinpaljon toi neulan nosto vaikuttaa seossuhteeseen, ilmausruuvilla ainakaan mitään merkitystä kun sitä ihmetelly mopo käynnissä joskus

Kyllä sillä ilmaruuvilla on. laitappa vaikka kierros auki ja aja ja kato tulppa. sit laitat 2 kiekkaa ajat ja katot tulpan. Huomaat eron.

uudet osta pöydällä, mä niitä kiinni uskalla laittaa, toki se 17tuhatta vaikuttaa :) mutta miten vitussa se nyt sitte otti ja meni knu vaihdoin vapaavirta suodattimen 1000sitten.. auttaako neulan ja ilmaruuvin säätö? vai täytyyko ostaa isompaa suutinta
Honda CR500
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 26.7.2012 23:45

1.Edellistä viestiä ei kuulu lainata.
2.Neula vaikuttaa johonki 1/4 kaasuun asti, ilmaruuvi lähinnä tyhjäkäynnillä.
3.Säätäessä, tai seoksia muutenkin katottaessa tulppa unohdetaan täysin. Sen väriin vaikuttaa aivan liian moni asia.

Se on voinu kestää sen 1000km, ja nyt leipo. Ei sitä tiedä. Voi kestää kauemminki jos ajaa nätisti, mutta sitte ku ajaa vähä kovemmin niin ei kestä jos käy laihalla. Luultavastikkaan et vaparin laiton jälkeen kaasaria säätäny?

Ja isompaa suutinta vaan ostamaan.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
ARZ
Pyörä:
Honda CR500, Yamaha dt 85cc, Minarelli am6 Rivi2 150cc
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
6.12.2011 23:17
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ARZ » 27.7.2012 1:59

aalright, eli neulan laitan keskimmäiseen ja ilmaruuvin unohan, siinä on nyt 115 ja ostan pipercrossin, toi doppleri mahdollisesti imeny vettä mukana.. joku 125 suutin?
Viimeksi muokannut ARZ päivämäärä 27.7.2012 2:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Honda CR500
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 27.7.2012 2:12

Edellistä viestiä ei kuulu lainata!

Neulan voit laittaa keskelle, seosruuvi n. 1,5-2 kiekkaa auki. Ostat niitä suuttimia nyt erikokoja, sitte testailet millä toimii parhaiten. Tavallaan paras on kun se röpöttää hieman, ennen piikkiä, tietää ettei ainakaan käy laihalla. Sitte suosittelisin myös siirtymään seosbensaan, ottamaan tuorevoitelun pois. Seosruuvilla sitte säädetään tyhjäkäyntiä.

Mikä Dopplerin suodatin sulla muuten on?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
ARZ
Pyörä:
Honda CR500, Yamaha dt 85cc, Minarelli am6 Rivi2 150cc
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
6.12.2011 23:17
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ARZ » 27.7.2012 2:15

http://www.janikaasalainen.fi/ilmanpuhdistin-doppler-system-musta-p-7616.html
no toi on ollu sellane et välillä jos lämpimänä ajossa päästää kierrokset alle 6000 ni ei meinaa nousta millään, saa hakata vaihteita alas ja pakottaa kierrokset nousemaan, sit vähän ennen tehopiikkiä on sellane et nykäsee parikertaa piikkiä ja sit mennää
kaasari tässä pöydällä, kun ton ilmaruuvin lyö pohjaan ja avaa puoltoiskiekka ni näkyy puolet sen ruuvin kierteistä viel? normaalia?
Honda CR500
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 27.7.2012 2:17

Toi on omasta mielestä ehkä parhaita putsareita mitä löytyy. Vapari, hiljanen ja todella hyvä suodatuskyky. Ikinä ei oo päästäny paskaa läpi, eikä vettä, vaikka kerran osotti melkeen suoraan ylöspäin kaatosateessa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
ARZ
Pyörä:
Honda CR500, Yamaha dt 85cc, Minarelli am6 Rivi2 150cc
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
6.12.2011 23:17
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ARZ » 27.7.2012 2:19

niino hiljainen se ei ole! osottaa hieman ylöspäin takakatteen ja rungon välist, tonne piiloon kun ei mitään tollasta mahdu... jos saan sen käännettyä niin ettei osota ylöspäin ja öljyän vaikka aina kun laitan tuoreöljyä tai tankkaan ni varmaan ok?
ja sitä suodatus patjajuttua siinä on noin sentin kerros.. ja siellä sisällä kun oli yks reikä ja paikka toiselle ni porasin toisenkin auki, jos ois ne kumitötteröt siel ni varmaan hiljasempi?
Honda CR500
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 27.7.2012 9:42

Hiljasin vapari se on mitä oon kuullu. Eikä se ole ikinä vettä tai paskaa päästäny läpi. Äänissä on oikeesti ihan jäätävä ero verrattuna Piperin äänin.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
ARZ
Pyörä:
Honda CR500, Yamaha dt 85cc, Minarelli am6 Rivi2 150cc
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
6.12.2011 23:17
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ARZ » 27.7.2012 9:51

oon hommaamas uudet läpät ni ostan samalla 125 suuttimen ja kokoan ja toivon parasta :S
edit: laitin äsken yhteen reikään sen mukanatulleen kumiputken ja kahteen muuhun leikkasin vaihoista kahvakumeista sopivat tötteröt, on varmaan hiljasempi knu se ääni ei kaiu sielä pöntössä
Honda CR500
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 27.7.2012 11:50

Mikä suutin olisi suurinpiirtein oikea leovincen ja poratun moricin kanssa? Tällä hetkellä kuriton putki, moric ei ohitettu ja 102 suutin.
ARZ
Pyörä:
Honda CR500, Yamaha dt 85cc, Minarelli am6 Rivi2 150cc
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
6.12.2011 23:17
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ARZ » 27.7.2012 11:56

no mulla oli 115 vakio putsarilla ja turboki ja toimis tosihyvin
Honda CR500
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 27.7.2012 11:57

Entisessä DT:ssä oli 115, olis varmaan saanu olla 120. Ilman solenoidia.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Miiggael » 27.7.2012 12:15

Mulla 110, leovincen kanssa vois olla ehkä 115.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista