No tuota.. Katteleppa vaan sitä anturia siellä vaihdepolkimen luona. Ja ainakin uudenmallisen mittarin patteri on cr 2430, ei ehkä löydy ihan joka siwasta, mutta pitäs kyllä löytyä suht easysti. Ja mulla se "kello" tuntuu elävän muutenkin niin omaa elämää, ja kun sitä ei saa ees laitettua mihkään aikaan niin(?) epäilyttää vähän sen seksuaalinen asema mittarissa.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Kkimi_
Pyörä:
Husqvarna SM125 '10, Ex Beta RR 50 Motard track '12
Nyt vasta tuli mieleen kun rupesitte kelloista puhumaan, miten helvetissä se kello säädetään oikeeseen aikaan? Ei oo tullu ennen kysyttyä, eikä muutenkaa huomioitua ku en paljoo kelloo kattele siitä mittarista.
mun beetteris toimii kello ainaki ihan oikein , säätö toimii sillai että painelette niin paljon että tulee ; -------- kohta
sitten painatte 5s pohjassa nappulaa sitten alkaa kellon säätö aluksi painelette nappulaa niin että tunnit menee oikein , sitten painatte pohjaan sitten tulee minuutin , rämppäätte ne oikein ja sen jälkeen nappula pohjaan
Pitänee testata,, Hävinny vaan mystisesti/oon hävittänyt(?) sen kuminappulan siitä, niin pitäs joku patentti kehittää siihen.. toki eipä tota tuu kauheesti räplättyä, mutta seuraavaa omistajaa silmällä pitäen vois pistää atomiks koko vehkeen..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Joskus kun sain oman beta nii koitin laittaa tota kelloa aikaha tolla tavalla mite ttomidi justii sano, mutta ainaku mopon oon sammuttanu, nii eipä se aika enää oo oikias..
Nykyään kattelen sitä vaa sillä periaatteella, että se näyttää et kuinka kaua on aikaa liikkeellä lähöstä
Zeipii. kirjoitti:Joskus kun sain oman beta nii koitin laittaa tota kelloa aikaha tolla tavalla mite ttomidi justii sano, mutta ainaku mopon oon sammuttanu, nii eipä se aika enää oo oikias..
Nykyään kattelen sitä vaa sillä periaatteella, että se näyttää et kuinka kaua on aikaa liikkeellä lähöstä
mulla ajettu 1000 kilometriä , patterit loppunu mittaristosta? Tämän takia se nollaantuu aina kun sammuttaa , uudet patterit niin niitten pattereiden avulla se siirtää kelloa aina kun mopo ei ole käynnissä
Juu-u tällä viikolla lähti oma Beta, hyvä mopo oli, ikinä ei ollut mitään vikaa, mitä nyt kerran tulppa hajos. Tässä tämmönen pikku video taas vaihteeks ex-betasta :
Saako ostettua vakioputkea mistää. 07 vuoden betaan. Eli mopon mukana tullut kuri on hukkunut johki ja pitäis nyt katsastaa . Etin myydään osista kureja löytyi 08 eteenpäin vaan. onko ideoita mitä teen
Levy kuri, tai sitten orkkis.. Levyyn 9mm reikä ja thats it. Ja -07 ja -08 sama putki.. Uutena voi saada tokimotolta.. Koko vakio putkisto maksanee 500€ kepeesti.
Gogge kirjoitti:Levy kuri, tai sitten orkkis.. Levyyn 9mm reikä ja thats it. Ja -07 ja -08 sama putki.. Uutena voi saada tokimotolta.. Koko vakio putkisto maksanee 500€ kepeesti.
¨
katsastuksen ajaksi vaan tunget putken täyteen jotain ja otat sen jälkee pois