Derbien virittäminen

Oispamaitoa
Pyörä:
Suzuki PV vm97, Derbi senda vm 2006
Liittynyt:
19.4.2020 12:53
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Oispamaitoa » 3.5.2020 18:33

Minkä millinen kaasari ois hyvä stage6 50cc pytylle, ja enoxille, jotta sais kovat tehot.
Vm 1997 Suzuki PV
Vm 2006 Derbi Senda
Esjonne699
Liittynyt:
4.5.2020 13:39
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Esjonne699 » 4.5.2020 13:41

Kertokaa hyvä setti derbi sendaa 77cc stage 6 bigracinginkaa
vetko
Pyörä:
Yamaha DT125R, 2x Suzuki PV
Paikkakunta:
Saarijärvi
Liittynyt:
9.3.2020 21:33
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut vetko » 6.5.2020 9:01

Derbi kuntoon 20?? kirjoitti:Minkä millinen kaasari ois hyvä stage6 50cc pytylle, ja enoxille, jotta sais kovat tehot.


"Parhaan hyödyn sarjasta saa Sport -tason pakoputken ja 17.5mm-19mm kaasuttimen avulla"

https://www.tekant.fi/fi/tuote/3798825
vetko
Pyörä:
Yamaha DT125R, 2x Suzuki PV
Paikkakunta:
Saarijärvi
Liittynyt:
9.3.2020 21:33
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut vetko » 6.5.2020 9:01

Esjonne699 kirjoitti:Kertokaa hyvä setti derbi sendaa 77cc stage 6 bigracinginkaa


Nuo suosittelee jotain 24mm kaasaria.

Sopiva putki tuolle sylinterille 70cc varmaan aika hyvä maxi scootilla on aika hyvät valikoimat.
Derbimies22
Liittynyt:
14.5.2020 13:03
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Derbimies22 » 14.5.2020 13:09

Elikkäs mulla olis sellainen derbi xtreme 2008 ja on täysin vakio :D ja haluaisin siihen vähän lisää huippunopeutta ja kiihtyvyyttä ja tehoa muuten vaan. En halua kuitenkaan että mopo kulkee liikaa. Ajattelin, että 55-60kmh olisi sopiva. Niin mitä siihen kannattaisi tehdä? Ja auttaako suuttimen vaihto. Mielellään niin, ettei tule kalliiksi eikä mopoa tarvitsisi kauheasti "muuttaa"?
kasikymppitapsa
Pyörä:
semiminttikisaderbi
Liittynyt:
5.1.2008 21:50
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut kasikymppitapsa » 15.5.2020 12:27

Derbimies22 kirjoitti:Elikkäs mulla olis sellainen derbi xtreme 2008 ja on täysin vakio :D ja haluaisin siihen vähän lisää huippunopeutta ja kiihtyvyyttä ja tehoa muuten vaan. En halua kuitenkaan että mopo kulkee liikaa. Ajattelin, että 55-60kmh olisi sopiva. Niin mitä siihen kannattaisi tehdä? Ja auttaako suuttimen vaihto. Mielellään niin, ettei tule kalliiksi eikä mopoa tarvitsisi kauheasti "muuttaa"?

Pakoputken kuristus pois ja isompi suutin. Pelkällä suuttimen vaihdolla et tehoa saa.
Oispamaitoa
Pyörä:
Suzuki PV vm97, Derbi senda vm 2006
Liittynyt:
19.4.2020 12:53
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Oispamaitoa » 16.5.2020 8:11

Miten ootte ihmiset sovittanu vforce3 rabasaan?
Jotku sanoo, että jos menee suoraan niin ottaa läpät lohkoin kiinni, ja jää aukeamatta 2-3mm.
Pystyykö sen saada toimimaan läppäkorolla, vai pitääkö juuri niitä lohkoja viilata? :D
Vm 1997 Suzuki PV
Vm 2006 Derbi Senda
kasikymppitapsa
Pyörä:
semiminttikisaderbi
Liittynyt:
5.1.2008 21:50
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut kasikymppitapsa » 16.5.2020 10:55

Derbi kuntoon 20?? kirjoitti:Miten ootte ihmiset sovittanu vforce3 rabasaan?
Jotku sanoo, että jos menee suoraan niin ottaa läpät lohkoin kiinni, ja jää aukeamatta 2-3mm.
Pystyykö sen saada toimimaan läppäkorolla, vai pitääkö juuri niitä lohkoja viilata? :D

Jos ostaa jonku 80 krossipyörän v-forcet, niin joutuu laittamaan läppäkoron ja viilaamaan lohkoja.
Tähän simppeli ratkaisu on, että laittaa v-forcet, jotka on rabasaan suunniteltukin.
Mopoilija666
Liittynyt:
27.4.2020 22:41
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Mopoilija666 » 26.5.2020 22:59

Kuinka paljon voisi tulla huippuja nyt lisää derbiin jos ottaisin katalysaattorin ja sen töttörön mikä pitää sitä paikallaan putkesta pois ku kuullu että tois vääntöä enemmän ja sitä tässä vähä hakenut. mopo drd pro muut kurit poistettu ja menee sen ~75
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 27.5.2020 0:39

Eipä taida hirveemmin vaikuttaa. Kokeile.
Wersys
Liittynyt:
27.5.2020 18:34
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Wersys » 27.5.2020 19:14

Moi. Vaihtelin serbi sendaan 05 uuden vakioputken ilman kureja, kaasariksi vaihdoin
17,5phv dellortto vapaavirtaus suodattimella, pääsuodattimen vaihdoin 85.
Kiertää iloisesti allani pikku vaihteilla paino 130kg vähän booaa lämillä.
Kun tulee mäki hyytyy ihan paskaksi. Välit tosi pienet 10-70.
Pitäisi mennä vaikka puuhun.
Mikä mättää.
T: Toivoton isä 49v
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 27.5.2020 23:26

Kulkeeko ryyppy päällä yhtään paremmin?
Riisitikku
Liittynyt:
27.8.2019 19:07
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Riisitikku » 2.6.2020 12:24

Meneekös tuo 70cc airsali um koneen vakio pinnapulteille vai pitääkö olla pidemmät
kasikymppitapsa
Pyörä:
semiminttikisaderbi
Liittynyt:
5.1.2008 21:50
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut kasikymppitapsa » 3.6.2020 11:35

Riisitikku kirjoitti:Meneekös tuo 70cc airsali um koneen vakio pinnapulteille vai pitääkö olla pidemmät

Menee vakioilla.
Erkkipena31
Pyörä:
72cc monkey ja 80cc derbi
Liittynyt:
7.11.2019 22:06
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Erkkipena31 » 21.6.2020 14:23

erikoisia derbejä pojilla ku oma kiertää 12k pelkän putken vaihon takia,vakio cdi viel oikee :roll:

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista