Aprilia RX/MX

S_G
Liittynyt:
17.5.2010 17:07

ViestiKirjoittanut S_G » 18.11.2010 23:17

Pöndeix kirjoitti:
S_G kirjoitti:Mikähän tuossa räxässä nyt mahtais olla?
Kuri putkesta pois, 98 suutin ja silti booaa ajossa heti kun lähtee ajamaan. Paikallaan kiertää kyllä ihan normaalisti. Tulppa oli kuiva ja hieman valkoinen kun katoin. Olisko vaan isompaa suutinta vai voisko olla joku imuvuoto?

No kato vuotaako mistään? Isompaa suutinta sitten 8) Mikäs kaasari? Meinasin vaan että aika iso suutin jos on vielä 14mm sha :D


Joo vakiokaasari on, pytty porattu kerran. Annoin pari päivää seistä tossa pihalla ni taas alko pelittää ihan normaalisti :D On se ihme vehje. Voi tietysti olla et on jotain kosteutta päässy johonkin ja sen takia booaa. Mut nyt taas toimii. :)
Jepex
Liittynyt:
10.11.2006 20:02

ViestiKirjoittanut Jepex » 20.11.2010 18:36

Pystyiskö tälläsen keulaa lyhentämään, olis yks idea mielessä.
vi[[e2
Liittynyt:
4.6.2010 20:30

ViestiKirjoittanut vi[[e2 » 20.11.2010 23:20

^ No helpoin tapa on löysyttää pumput t paloista ja nostaa pumppuja hitusen ylemmäs :D Ei ne paljoa nouse kun tulee tanko eteen, mutta vähäsen.





Mistä saa Aprilia rx 50 mopediin mittarinpyörittäjää? 8o Ei löydy vaikka kuinka ettii :/
Jepex
Liittynyt:
10.11.2006 20:02

ViestiKirjoittanut Jepex » 20.11.2010 23:22

vi[[e2 kirjoitti:^ No helpoin tapa on löysyttää pumput t paloista ja nostaa pumppuja hitusen ylemmäs :D Ei ne paljoa nouse kun tulee tanko eteen, mutta vähäsen.





Mistä saa Aprilia rx 50 mopediin mittarinpyörittäjää? 8o Ei löydy vaikka kuinka ettii :/


Voin myydä, sattuu roikkumaan naulassa :lol: Ehjä on.

Toi keulalyhennys, nii pitäs saada aikapaljo lyhenettyy ;)
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 28.11.2010 13:07

Näytä rälläkkää pumpuille tai vie ammattilaiselle katkottavaks.
vi[[e2
Liittynyt:
4.6.2010 20:30

ViestiKirjoittanut vi[[e2 » 30.11.2010 22:39

Voinko oikeasti muka olla ainut maailmassa kellä on ollut tällainen vika?
Eli kierroslukumittarinvaijeri vuotaa öljyä.
Tarkkaa kohtaa en tiedä mutta melko ylhäältä, lähes mittarista. Vaijeri vaihdettu ja öljyä koneessa tasan 820ml. Apua oikeesti pyydetään, vika on kaivellut minua jo kesästä asti, ja kohta olisi jo mopo korttikin taskussa niin olisi mukava saada kierroslukumittari toimimaan :itku:
Pöndeix
Pyörä:
Yamaha FZR 1,0
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
15.9.2008 17:01

ViestiKirjoittanut Pöndeix » 1.12.2010 18:17

Millon sitä sit oikeen vuotaa? Kannattaa ensin etsiä vuotokohta.
Nissan Skyline R32 GTS-T Type-M<3
k0rtsu
Pyörä:
Yamaha DT 125-X -06 , Aprilia RX SM -03 , Factory Bike Chrono SM50 -10
Paikkakunta:
Raisio
Liittynyt:
19.7.2009 20:46
Aprilia RX/MX

ViestiKirjoittanut k0rtsu » 1.12.2010 21:42

Jepex kirjoitti:Pystyiskö tälläsen keulaa lyhentämään, olis yks idea mielessä.

Tottakai Tätä USD keulaa jollakin tavalla pystyy lyhentämään mutta onko tuossa sitten järkea onkin eri asia :D
k0rtsu
Pyörä:
Yamaha DT 125-X -06 , Aprilia RX SM -03 , Factory Bike Chrono SM50 -10
Paikkakunta:
Raisio
Liittynyt:
19.7.2009 20:46

ViestiKirjoittanut k0rtsu » 1.12.2010 21:45

Mitäs porukka on vauhtipyörää vetänyt ulos jos vauhtipyörän "ulosvetäjän kierteet" on paskana. Saako jollakin muulla ulosvetäjällä vedettyä tuon pois??
RX tuning is not a crime!
vi[[e2
Liittynyt:
4.6.2010 20:30

ViestiKirjoittanut vi[[e2 » 1.12.2010 23:10

Pöndeix kirjoitti:Millon sitä sit oikeen vuotaa? Kannattaa ensin etsiä vuotokohta.


Muutaman kilometrin jälkeen alkaa aina vuotamaan. Vuotokohdat äsken tuossa paikansin, paikkasin ne. Viikonloppuna näkee vuoteleeko :s
Pöndeix
Pyörä:
Yamaha FZR 1,0
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
15.9.2008 17:01

ViestiKirjoittanut Pöndeix » 2.12.2010 2:11

vi[[e2 kirjoitti:
Pöndeix kirjoitti:Millon sitä sit oikeen vuotaa? Kannattaa ensin etsiä vuotokohta.


Muutaman kilometrin jälkeen alkaa aina vuotamaan. Vuotokohdat äsken tuossa paikansin, paikkasin ne. Viikonloppuna näkee vuoteleeko :s

No mistä se sitten vuos? Ihan mittarin yläpäästä vai jostain muualta?
Nissan Skyline R32 GTS-T Type-M<3
vi[[e2
Liittynyt:
4.6.2010 20:30

ViestiKirjoittanut vi[[e2 » 5.12.2010 1:06

Pöndeix kirjoitti:
vi[[e2 kirjoitti:
Pöndeix kirjoitti:Millon sitä sit oikeen vuotaa? Kannattaa ensin etsiä vuotokohta.


Muutaman kilometrin jälkeen alkaa aina vuotamaan. Vuotokohdat äsken tuossa paikansin, paikkasin ne. Viikonloppuna näkee vuoteleeko :s

No mistä se sitten vuos? Ihan mittarin yläpäästä vai jostain muualta?


No vaijerin päällä olevan erillisen suojaletkun alta ylhäältä.
Pitäisiköhän vaan vetää sähköteipillä koko perkeleen vaijeri nätisti läpi nii loppuis vuotaminen :roll:
Pöndeix
Pyörä:
Yamaha FZR 1,0
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
15.9.2008 17:01

ViestiKirjoittanut Pöndeix » 6.12.2010 17:00

Ootko miten lisänny öljyt? Lämmittäny ensin koneen, sit tyhjentäny edelliset ja heittäny sen 820ml? Vai ootko täydentäessä laittanu sen verran että tulee siitä tarkistusruuvista ulos?
Nissan Skyline R32 GTS-T Type-M<3
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20

ViestiKirjoittanut LaneKit » 7.12.2010 19:01

Öö siis mikä tääl vuotaa ja mistä, en oo oikee älynny :D Jos kytkinvaijerin alapääs olevan akselin reijäst vuotaa ölppää, ni stefa paskan. Meisselil irti ja uus tilalle.

Tai sit oon taas iha vitu kujal :lol:
Jepex
Liittynyt:
10.11.2006 20:02

ViestiKirjoittanut Jepex » 7.12.2010 21:40

LaneKit kirjoitti:Öö siis mikä tääl vuotaa ja mistä, en oo oikee älynny :D Jos kytkinvaijerin alapääs olevan akselin reijäst vuotaa ölppää, ni stefa paskan. Meisselil irti ja uus tilalle.

Tai sit oon taas iha vitu kujal :lol:


Oot ihan vitun kujalla, meinaan tolla yhellä kierroslukumittarinvaijeri kusee öljyä jostakin. Itte heittäisin vesilintua koko vitun kiekkamittarilla, mitään sellasella tee.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista