Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

MB93
Pyörä:
Honda FT500
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
13.1.2010 20:10

ViestiKirjoittanut MB93 » 12.4.2011 17:55

Tähän mennessä kaikissa kiinanmopoissa joiden kanssa mä olen pelannu ja jotka on ollu mankikoneella, on ollu kuristus imukaulassa. Siellä on joko holkit mitkä lähtee naputtelemalla tai poraamalla, tai sitten ihan semmoinen kuristuslevy, jossa on noin 8-10mm reikä. Luistin liikettä on voitu kanssa estää, se kuri on joko kaasarissa tai kaasukahvassa. Putki kuristaa aina jonkun verran, mutta ei sen tyhjennyksellä taida saada noilla muilla vireillä edes persdynolla lisää tehoa. Ja ilmanputsarin vaihdolla saa vähän paremman kaasuunvastaavuuden sekä vääntöä, mutta äänet moninkertaistuu vakioon verrattuna.
Maazza
Pyörä:
Masai DB
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
3.9.2009 16:41

ViestiKirjoittanut Maazza » 12.4.2011 18:05

Noh saa nähdä mitä aika tuo :D Juttelin yhden kanssa niin sanoi että hänen bullet kulki vähän yli 60 uutena ja vakiona..
MYYDÄÄN!
Katso kuvat!
Maazza
Pyörä:
Masai DB
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
3.9.2009 16:41

ViestiKirjoittanut Maazza » 15.4.2011 18:20

Onkos ketään ottanut Bulletista DB Killerit irti ? Onko tullut paljonkin paremmat äänet ja kovemmat ? Kuuleko kaukaakin tun tulee ? :D
MYYDÄÄN!
Katso kuvat!
Sandeels
Pyörä:
KTM EXC 125 -05, ex HVA WR 125
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
12.12.2010 20:30

ViestiKirjoittanut Sandeels » 15.4.2011 21:58

Noo ääntä lähtee aivan riittävästi, ite pistin kyllä takasin ku tuli ihmiset aika nopeesti valittaa... :s
Maazza
Pyörä:
Masai DB
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
3.9.2009 16:41

ViestiKirjoittanut Maazza » 15.4.2011 22:15

Sandeels kirjoitti:Noo ääntä lähtee aivan riittävästi, ite pistin kyllä takasin ku tuli ihmiset aika nopeesti valittaa... :s

Ihan sama mulle. Valittakoot kunhan ääntä lähtee :D Mitäs sulla kulki bullet vakiona ? Kun olen kuullut monia tarinoita :D Yhdellä meni vakiona 60 toisella 50 ja jollain tasa 45 sit taas jollain joku 50-55.
MYYDÄÄN!
Katso kuvat!
Bulletti123
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400, Derbi Senda 125
Paikkakunta:
Liperi
Liittynyt:
16.4.2011 20:31

ViestiKirjoittanut Bulletti123 » 16.4.2011 20:48

Juu ite ostin bulletin vuos sitten, kulki 55. Siinä oli se kaasu kuri, otin pois sen kulki reilu 70. Sitten vaihdettiin pienenpää eturattaaseen ja kulki n. 65. Tuossa toissa päivänä rupesin katsomaan kuristuksia avasin molemmat silencerit silellä sisällä oli metalli paska jonka ympärillä oli verkko, otin pois. Seurauksena paremmat äänet.
Sitten avasin imukaulan ja ihme ja kyllä siellä ei ollu mitään kuristuksia! Vaikka muut sitä niin väittää että olisi. Sitten ilmanputsaria tutkimaan, koppa jossa oli 5 pikkurilliä pienenpää reikää eli hittoon samantien koko koppa ja heti paremmin sai ilmaa.
Seuraavana päivänä otin irti katalysaattorin kävin testi ajolla, äänet muuttu radikaalisesti.
Ja kulki enää hikiseen 56 ja kiihty laiskemmin. Miten tämä on mahdollista??
Siis vaikutti heti kulkemiseen kun otti katalysaattrin pois...
Maazza
Pyörä:
Masai DB
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
3.9.2009 16:41

ViestiKirjoittanut Maazza » 16.4.2011 20:58

Saako muuten sen db killerin ihan pihdeillä irti vai tarviiko koko änkkä/änkät avata ? Bulletissa siis ja siinähän on tuplaputket 8) :lol:
MYYDÄÄN!
Katso kuvat!
Bulletti123
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400, Derbi Senda 125
Paikkakunta:
Liperi
Liittynyt:
16.4.2011 20:31

ViestiKirjoittanut Bulletti123 » 16.4.2011 21:02

Itellä ei ainakaan ole mitää dp killeriä siinä putken päässä..
Tarkotatko putken sisällä?
Maazza
Pyörä:
Masai DB
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
3.9.2009 16:41

ViestiKirjoittanut Maazza » 16.4.2011 21:06

Joo siis siellähän pitäisi olla toinen pieni putki sisällä ? Masaissahan on se pilli putken päässä mutta derbeissä ym ni niissä on siellä sisällä toinen putki joka pitäisi lähteä pihdeillä..
MYYDÄÄN!
Katso kuvat!
Bulletti123
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400, Derbi Senda 125
Paikkakunta:
Liperi
Liittynyt:
16.4.2011 20:31

ViestiKirjoittanut Bulletti123 » 16.4.2011 21:13

Hmm... Ite otin ne pitkät pultit pois ja lähtee se putken päällinen pois siinä on noin 10 sentin metalli putki jonka ympärillä verkkoa leikkasin piheillä ja rälläkällä pois.
Tietääkö kukkaan että käviskö 72 pytty, mankiin tarkotettu tuohon bullettiin kun ei väännä juuri mitään..
Maazza
Pyörä:
Masai DB
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
3.9.2009 16:41

ViestiKirjoittanut Maazza » 16.4.2011 21:17

Minun mielestäni putken sisällä on pieni putki kanssa jonka saisi pihdeillä pois. Mutta saa nähdä kun ei ole vielä mopoa.. Saan bulletin kesäkuussa.
MYYDÄÄN!
Katso kuvat!
Maazza
Pyörä:
Masai DB
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
3.9.2009 16:41

ViestiKirjoittanut Maazza » 16.4.2011 21:29

Nyt tulee aika "noob" kysymys :lol:

Aion sitten kun saan bulletin laittaa http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... ts_id=2774 tuon mutta mitkä vilkut tuohon menee ? Kai tossa on reiät vilkuille ? Meneekö nämä ? http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... ts_id=2332
MYYDÄÄN!
Katso kuvat!
Bulletti123
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400, Derbi Senda 125
Paikkakunta:
Liperi
Liittynyt:
16.4.2011 20:31

ViestiKirjoittanut Bulletti123 » 16.4.2011 22:17

Käyn kahtelemassa huomenna noita vilkkuja sulle:)
Että käykö ne.
veikkaappa
Pyörä:
Beta RR 125 LC, ex Masai DB 50
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
22.8.2009 22:04

ViestiKirjoittanut veikkaappa » 17.4.2011 16:47

Vooeeeee helevetin perse!! Ketjujen puoleisesta ketjunkiristäjän pultista katkes 5cm takahaarukan sisälle! Jotai vinkkejä miten vois yrittää saada sitä pois? Ja muuten voisko toi takavanne jotenki siirtyä ajossa eteenpäi ku ei oo se pultti siinä estämässä? Pistin kyl aika kireelle akselin kiinni että ei luulis siirtyvän..?
Bulletti123
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400, Derbi Senda 125
Paikkakunta:
Liperi
Liittynyt:
16.4.2011 20:31

ViestiKirjoittanut Bulletti123 » 17.4.2011 19:32

Jaa a en kyllä osaa vastata tohon. Tänää kun kävin ajamassa nii kone vaa bööäs...... en tiedä että saako se nyt liikaa ilmaa vai mikä on...

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista