Ligettah
- Liittynyt:
- 25.12.2007 2:02
Kytkin lakkasi toimimasta joten vaihdoin kytkinlevyt, öljyt ja tiivisteen. Huomasin että yläpäästä oli mäntä jäänyt jumiin, koska paulautusjousi oli kolmessa osassa --> uusijousi ja kasaan. NYT kytkin tuntuu raskaalta menee kyllä sulavasti koko liikeradan, mutta ei toimi ollenkaan. Missä vois olla vikaa?
Saattaa irrota aika halvalle jollekkin innokkaalle
.
Ajettu n.8000km.
2006.
Seissyt KAKSI vuotta.
Turussa päin.
tolonext
- Pyörä:
- Suzuki PV -93, GAS GAS rookie -05, Yamaha tzr 125cc
- Liittynyt:
- 1.7.2009 19:01
Oletteko laittaneet pyöriinne rajottimia?
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Eipä ole tarvinnut, kerran poliisit on pysäyttäny kun oli vakiona vielä, sen jälkeen tuli monta tapausta että oli vain tuuria, yhden kerran eivät saaneet pysäytettyä
Rajottimen asennus edessä?
Tuli ostettua Turbokitti ihan mielenkiinnosta,katsoo miten saa kulkemaan
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
tolonext
- Pyörä:
- Suzuki PV -93, GAS GAS rookie -05, Yamaha tzr 125cc
- Liittynyt:
- 1.7.2009 19:01
Topsa15 kirjoitti:Eipä ole tarvinnut, kerran poliisit on pysäyttäny kun oli vakiona vielä, sen jälkeen tuli monta tapausta että oli vain tuuria, yhden kerran eivät saaneet pysäytettyä
Rajottimen asennus edessä?
Tuli ostettua Turbokitti ihan mielenkiinnosta,katsoo miten saa kulkemaan
Joo niin tässä aattelin että voisin vaikka laittaakkin vaan olen kuullut semmosta että moriniin ei rajottimet kävisi että joillakin toimii ja joillakin ei. oletteko vastaavaa kuulleet?
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
Topsa15 kirjoitti:Tuli ostettua Turbokitti ihan mielenkiinnosta,katsoo miten saa kulkemaan
Mulla kulki tklla vaan huonommin ku leovincellä... Ja tässä kun konetta kasasin niin huomasin että vakiopyttyä sais korottaa melkein 2mm että pakoaukko aukeais kokonaan.
Siinä taitaa olla syy vakiopytyn laiskuuteen
tolonext kirjoitti:...vaan olen kuullut semmosta että moriniin ei rajottimet kävisi että joillakin toimii ja joillakin ei. oletteko vastaavaa kuulleet?
Käy ihan samat rajoittemet kuin Derbeihin jne. Ducatin sytytys niin cdin punaiseen johtoon vaan tuikkaat rajoittimen kiinni.
jonääs
- Pyörä:
- Aprilia RS 125 -01, Derbi Black Devil -04 EX: GasGas 50cc ja Hopper
- Paikkakunta:
- parainen
- Liittynyt:
- 5.9.2010 18:15
mulle kyllä toimii ihan hyvin toi phot eco rajoitin
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
TooByAas kirjoitti:Topsa15 kirjoitti:Tuli ostettua Turbokitti ihan mielenkiinnosta,katsoo miten saa kulkemaan
Mulla kulki tklla vaan huonommin ku leovincellä... Ja tässä kun konetta kasasin niin huomasin että vakiopyttyä sais korottaa melkein 2mm että pakoaukko aukeais kokonaan.
Siinä taitaa olla syy vakiopytyn laiskuuteen
Jep,olen huomannut myös =D no,pitää tilata joku kolme kappaletta 0.6mm tiivisteitä tai sitten 0.6mm, 0.8mm, ja 1.0 mm,vois ruveta toimimaan (pitäis sitten ottaa pytyn yläpäästä pois mutta ei oikeen voi :/ )
Kannesta vois ottaa millin pois =D
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
Topsa15 kirjoitti:TooByAas kirjoitti:Jep,olen huomannut myös =D no,pitää tilata joku kolme kappaletta 0.6mm tiivisteitä tai sitten 0.6mm, 0.8mm, ja 1.0 mm,vois ruveta toimimaan (pitäis sitten ottaa pytyn yläpäästä pois mutta ei oikeen voi :/ )
Kannesta vois ottaa millin pois =D
Ittellä olis koulus mahdollisuus tehdä koropala pytyn alle ja koneistaa pytystä saman verran pois
Kannessa on tosiaan semmonen porras mistä vois ottaa jonkin verran kans pois, mutta melkeimpä kannattais ottaa siitä pytystä. Saattaa ruveta kansi vuotamaan kun siinä on se ura peltitiivisteelle. Toki vois vetää kannen tiivistepinnan tasaiseksi ja tehdä o-rengas ura pyttyyn
Mullakin oli suunnitteilla vakiopytyn viilausta ja pytyn korotusta jne. mutta sitten tuli metran 75cc ja koneremppa... Nyt pitäis vaan saada myytyä tuo niin ei viitsisi ruveta virittelemään
BTW. Ostakaa joku viilattu ja porattu metra! Korkeintaan 200km ajettu. 100e niin vien saman tien postiin. Olis myös leovince ja turbokitti myynnis 50e kappale. Sori mainostus yv:tä tulemaan jos kiinnostaa!
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Juu on itelläkin mahdollisuus koulussa tehä vaikka mitä mopoon mutta mielummin teen isän työpaikalla kun on kunnon koneistamo
voihan siitä pytystä juu ottaa pois se milli tai pari,kannesta vois lähtee ainakin milli niin jää vielä o-rengas ura ja se pieni syvennys kannentiivisteelle. Pytystä jos ottaa niin on vaan saatava hiottua aika hyvin se ylälaita ettei kromaus lähde kävelemään
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
Voi kyllä tulla jo melko kovat puristukset jos kannesta millin siipaisee pois... Mutta tosiaan, jos pyttyä jyrsii niin eihän se periaatteessa haittaa jos yläreunasta pinnoitetta lähtisi, koska männänrenkaat ei sinne asti tule. Toinen vaihtoehto olis laskea sorvissa sitä, siinä ei varmaan pinnoite lohkeilisi.
tolonext
- Pyörä:
- Suzuki PV -93, GAS GAS rookie -05, Yamaha tzr 125cc
- Liittynyt:
- 1.7.2009 19:01
Nyt on vihdoin ja viimein gas gasista kuvia
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
TooByAas kirjoitti:Voi kyllä tulla jo melko kovat puristukset jos kannesta millin siipaisee pois... Mutta tosiaan, jos pyttyä jyrsii niin eihän se periaatteessa haittaa jos yläreunasta pinnoitetta lähtisi, koska männänrenkaat ei sinne asti tule. Toinen vaihtoehto olis laskea sorvissa sitä, siinä ei varmaan pinnoite lohkeilisi.
No en nyt tiedä kovista puristuksista,normaalit on jotai 11kilon luokkaa ja esim. mulla oli männänvaihdon jälkeen siinä 9 kilon tienoolla
Niinno,sorvissa mielummin otan pois,jyrsimellä tulee turhan karheahkot reunat koneistuksen jälkeen,verrattuna sorviin
Mutta samanlainen ura pytyssä on tiivisteelle... hmm,ruvettava tutkimaan maaliskuussa asiaa kun saa osat kotiin easyltä ja koneen kasattua
Pitäis ostaa uus kampiakseli kans, kytkimenpuolen laakeripinta alkaa olla väljä
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
jollevihannes
- Liittynyt:
- 13.2.2011 20:28
Morjesta kaikille. Autotallin tyhjennyksessä löytyi mopoajoilta jäänyttä tavaraa ja olis tarkotus hävittää niitä pois. Tarjolla olis:
Gasgasin virheetön vakiosylinteri + kansi + mäntä
Kampura joka vaatii uuden kiertokangen.
Virheetön vakiokaasari
Siupermoton vakioputk. Katti ja kuri poistettu, alkukäyrästä lohjennut palanen irti.
jollevihannes
- Liittynyt:
- 13.2.2011 20:28
tolonext kirjoitti:Semmonen vielä että onko jätkät laitellu h4 kiinni vakio maskiin ? sulaako maskin sisäosa?
Kannattaa laittaa h4 kannalla oleva 35 watin tuikku sinne vakioumpioon, löytyi (joskus muinoin) vakionaan vanhoista gilera H@k:eista. Menee paikalleen pienellä modaamisella ja tulee semmoset valot että näkee
tolonext
- Pyörä:
- Suzuki PV -93, GAS GAS rookie -05, Yamaha tzr 125cc
- Liittynyt:
- 1.7.2009 19:01
jollevihannes kirjoitti:tolonext kirjoitti:Semmonen vielä että onko jätkät laitellu h4 kiinni vakio maskiin ? sulaako maskin sisäosa?
Kannattaa laittaa h4 kannalla oleva 35 watin tuikku sinne vakioumpioon, löytyi (joskus muinoin) vakionaan vanhoista gilera H@k:eista. Menee paikalleen pienellä modaamisella ja tulee semmoset valot että näkee
Juu kiitos! täytyypä koittaa!
Itse asiaan pitäisi nyt saada sähkökaavio että saan sähköt tarkasteltua. Löytyykö keneltäkään?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista