Gilera RCR/SMT

TurboYhZ
Pyörä:
Yamaha WR 125 -11
Liittynyt:
19.2.2012 17:13
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut TurboYhZ » 4.3.2012 1:05

Alluu- kirjoitti:Imukaulan tai kannen liitos voi vuotaa, tai imukaulaan tullut viilto/reikä.

Mistä sais Gilera SMT -09 (musta) alkuperäisen uudenveroisen/uuden maskin, jossa tarra kiinni, pelkkä kate siis, kun oma naarmuuntui tuossa keväällä ja suomessa ei kukaan oikein myy netissä alkuperäisosia gileraan, tietysti jostain Derbi/Gilera liikkeestä täältäpäin voisi tilata (Economoto/Kuvan Moottoripalvelu OY), mutta tulee varmaan kalliimmaksi.


Käytettynä mm. nettivaraosa, motot.net.
Tosin miksi sen pitäisi olla se vakio maski, löytyy suht koht samanlaisia kuin tuo vakio maski ja hienompia maskeja mm. hp-master, polisport mmx, v-face ym ;)
Alluu-
Pyörä:
Suzuki PV -97
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
10.4.2010 14:31
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Alluu- » 4.3.2012 11:43

Koska myyntiä varten ois osittain tulossa.
poekka
Pyörä:
Honda nsr 125 TT
Liittynyt:
10.3.2012 19:43
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut poekka » 11.3.2012 16:32

onko kenelläkään mitään kuvasarjaa tms miten suutin vaihdetaan. Pitäis vaihtaa ku on hukkaputki tukittu holkki poistettu ja välit vaihdettu niin oisko 95 suutin hyvä? Ja pitäs samalla saada kulkemaan alle 65 niin mitkä välit ois hyvät? Kulkee tällä herkellä n70. En tiedä paljoa koska ostin vasta mopon niin pitää vähän opetella perusjuttuja. Kitos
Voca_Racing
Pyörä:
Malaguti XTM 06
Liittynyt:
11.3.2012 17:18
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Voca_Racing » 12.3.2012 16:18

Ei suuttimen vaihto ole ollenkaan vaikea homma.Jos tietää että mikä kaasari on ja missä se sijaitsee niin homma käy helposti.Ensiksi otat kaasarin irti imukaulasta ja ilmanputsarista.Käännä kaasarin pohja itseesi päin.Ruuvaa ruuvit,jotka pitävät kaasarin pohjaa kiinni irti (Sieltä tulee sitten bensaa).Varo ettet pasko kohokammion tiivistettä! :D Näet kohokammion ja kaksi suutinta,toinen on tyhjäkäyntisuutin ja toinen on pääsuutin,tyhjäkäyntisuutin on yleensä aika paljonkin pitempi kuin pääsuutin,ja pääsuutin on keskemmällä kuin tk-suutin.Ruuvaat pääsuuttimen talttapäämeisselillä irti ja ruuvaat isomman paikalleen.Tiiviste paikoilleen,pohja paikoilleen,ruuvaat ruuvit ja laitat kaasarin takaisin imukaulaan ja ilmanputsariin kiinni ja sitte testimään.
Käykää tsekkaa youtube kanava!
http://www.youtube.com/user/TRoXility
Torkki
Pyörä:
Gilera SMT -11
Paikkakunta:
Jns
Liittynyt:
16.6.2011 17:41
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Torkki » 12.3.2012 19:25

Itse en ikinä edes käännä kaasaria vaakatasoon kun vaihdan suuttimen, annan vain olla paikoillaa, onnistuu jos löytää sopivan pituisen talttapääruuvarin ;)
poekka
Pyörä:
Honda nsr 125 TT
Liittynyt:
10.3.2012 19:43
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut poekka » 14.3.2012 8:40

Mulla oon sellanen ongelma ku mulla sylinteron kannessa on semmonen valkoinen muovinen ruuvi ja sieltä vuotaa vähän jäähdytys nestettä. Saisko sen jollakin tukittua? Mulla meni se valkonen ruuvi hukkaan ku aloin säätää sen kanssa jotakin ja hukatin sen. Nyt siinä on semmonen pieni pultti jonka ympärillä on kuminauha. Oisko parempia ideoita
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 15.3.2012 2:22

Eikö helpointa olisi vain hankkia uusi ruuvi maahantuojalta/huollosta?
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
lelle69
Pyörä:
Gilera rcr 2010
Liittynyt:
27.6.2010 23:53
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut lelle69 » 19.3.2012 23:31

Miten kaasari pitää säätää pakkas keleille? kun ajaa ja kaasu menee yli puolen kaasun nii alkaa booaa, ei pysty kiihyttää loppuun. Mikäköhän siinä on, kertokaa te tietävät? :D
Kattokaahan http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo7247/
Torkki
Pyörä:
Gilera SMT -11
Paikkakunta:
Jns
Liittynyt:
16.6.2011 17:41
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Torkki » 20.3.2012 18:39

Talvella kannattaa yleensä laittaa isompaa suutinta, noin viisi numeroa isompi verrattuna kesäkeleihin on sopiva.
hassukka
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Helsinki, Etelä-Haaga
Liittynyt:
30.7.2009 17:19
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut hassukka » 20.3.2012 21:33

lelle69 kirjoitti:Miten kaasari pitää säätää pakkas keleille? kun ajaa ja kaasu menee yli puolen kaasun nii alkaa booaa, ei pysty kiihyttää loppuun. Mikäköhän siinä on, kertokaa te tietävät? :D

Isompi suutin niinku sanottiinki jo, tietty voit myös kokeilla ajaa ryyppy päällä. Jos se auttas.
V--I--L--L--E
Pyörä:
Gilera SMT, Suzuki PV, Tunturi Super Sport(ex)
Liittynyt:
20.10.2011 21:19
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut V--I--L--L--E » 23.3.2012 0:04

Miten menisi jos ottaisin smt:stä (-09) alkukäyrän holkin kokonaan pois ja jättäisin vakiovälit siihen? (Ja tietenkin isompi suutin)
Alluu-
Pyörä:
Suzuki PV -97
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
10.4.2010 14:31
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Alluu- » 23.3.2012 1:13

63 suurinpiirtein :D
V--I--L--L--E
Pyörä:
Gilera SMT, Suzuki PV, Tunturi Super Sport(ex)
Liittynyt:
20.10.2011 21:19
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut V--I--L--L--E » 23.3.2012 18:11

Joo mutta miten kiihtyisi yms?
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 23.3.2012 18:56

Paremmin kuin vakio. Tuskinpa noita kiihtyvyyksiä on kukaan kellotellut, joten kokeile itse.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
Alluu-
Pyörä:
Suzuki PV -97
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
10.4.2010 14:31
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Alluu- » 24.3.2012 18:11

Kyllähän se tuntuu vakion jälkeen pirteältä kiihtyä, mutta sitten vähän ajan päästä rupee tekemään mieli tehoputkea. :lol:

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista