DT/X-Limit 2004-> Viritys

^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 20.2.2012 22:14

kaasarin säätäminen ei tarkota pelkästään suuttimen vaihtoa :D
Mömmis
Pyörä:
Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.4.2011 15:43
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Mömmis » 20.2.2012 22:29

Tiiän, mutta tässä käytiin suutin keskustelua + hän puhui 100 suuttimesta ja kuinka huollossa kaasarin säätäneet. Minun oletukseni = Huollossa vaihtaneet suuttimen :D
Kattokaa bikers asiaa! http://www.adressit.com/stop_police_crime
Käykää kaikki tsekkaan projua!
Käy tsekkaa Pösöä, Limittiä ja Ex-Barbia!!!!
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut siimo- » 20.2.2012 23:07

RQQP3 kirjoitti:...ja lähetään siitä liikkeelle että kesällä 90 ja talvella 95 siitä ruvetaan säätään ylös tai alas päin. Jos on kaikki neulat sun muut säädetty oikein ni aikalailla nuo suuttimet. Mullaki metrakitin tehari ja 100 suutin. Se on just oikeissa säädöissä kun sentää liikkeessä oikein säädetty.

Ei, ei noin. Aluksi otetaan reilusti liian iso suutin ja siitä lähetään pienentään niin kauan, että ei enään röpötä täyskaasulla, silloin suutin on oikea. Tämän jälkeen sitten siirrytään neulan sekä seosruuvien säätöihin.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
RQQP3
Liittynyt:
29.10.2009 22:09
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut RQQP3 » 21.2.2012 9:38

Mömmis kirjoitti:Sanoiksää just, että sun suuttimen on vaihtanu joku huoltopatu???? : DDD


En kyllä mielestäni sanonu, e on säädetty siel, ja se tyyppi on sellanen yksityinen joka remppaa näitä kaikkia kisapyöriäki ja se vaa sääti neulaa ja seosruuvvia oikeeks.

^^jaani^^ kirjoitti:kaasarin säätäminen ei tarkota pelkästään suuttimen vaihtoa :D


siimo- kirjoitti:
RQQP3 kirjoitti:...ja lähetään siitä liikkeelle että kesällä 90 ja talvella 95 siitä ruvetaan säätään ylös tai alas päin. Jos on kaikki neulat sun muut säädetty oikein ni aikalailla nuo suuttimet. Mullaki metrakitin tehari ja 100 suutin. Se on just oikeissa säädöissä kun sentää liikkeessä oikein säädetty.

Ei, ei noin. Aluksi otetaan reilusti liian iso suutin ja siitä lähetään pienentään niin kauan, että ei enään röpötä täyskaasulla, silloin suutin on oikea. Tämän jälkeen sitten siirrytään neulan sekä seosruuvien säätöihin.


sen ny voi tehä kuinka itte tykkää, isommasta ---> pienempään pienemmästä --->isompaan
qwert12345
Liittynyt:
29.11.2011 9:25
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut qwert12345 » 21.2.2012 9:48

Mömmis kirjoitti:Tiiän, mutta tässä käytiin suutin keskustelua + hän puhui 100 suuttimesta ja kuinka huollossa kaasarin säätäneet. Minun oletukseni = Huollossa vaihtaneet suuttimen :D


nii just. Säätäminen tarkottaa muutakin kuin suuttimen vaihto.
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut siimo- » 21.2.2012 11:36

RQQP3 kirjoitti:...sen ny voi tehä kuinka itte tykkää, isommasta ---> pienempään pienemmästä --->isompaan

Ei, vaan se kannattaa tehdä juurikin isommasta pienempään. Kakstahtipyörät kiertää parhaiten ja sillee kun ne käy pikkusen laihalla, eli jos sää lähet pienemmästä isompaa kohti etsimään suutinta ja kun löydät sen millä se kiertää kunnolla niin se on silloin kuitenki hieman liian pieni, eli käy laihalla. Kun isommasta pienempään käsin mennään niin kun sieltä se eka jolloin kiertää puhtaasti röpöttämättä täyskaasulla niin silloin se suutin on oikea, eli ei käy laihalla.

E: tällä siis tarkotin tällaisia tavallisia käyttöpyöriä joissa kestävyys tulee sitä viimeisintä huipputehoa ennen. Kisapyörät on sitten erikseen joissa ne huoltovälit on ihan eriluokkaa. Niissä voidaan ajaakkin hieman laihalla, jotta viimeisimmät tehot saadaan käytettyä mitä on mahdollista. Mutta epäilen että tässä oli kyseessä ihan tavallisessa käytössä oleva mopo jolla ne männänvaihtovälitkin on sitä 10k luokkaa. Tällöin kyllä kannattaa ne säädötkin hakea sen mukaan.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
Mömmis
Pyörä:
Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.4.2011 15:43
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Mömmis » 21.2.2012 16:36

Mutta suurimpaan osaan mihin ei tehdä ihmeellisempää remppaa, kuten otetaan kurit pois tai vaihetaan joku luuska metrakitti, niin suuttimen vaihto on ainoa perushomma mitä pitää sen kanssa tehdä.
Kattokaa bikers asiaa! http://www.adressit.com/stop_police_crime
Käykää kaikki tsekkaan projua!
Käy tsekkaa Pösöä, Limittiä ja Ex-Barbia!!!!
qwert12345
Liittynyt:
29.11.2011 9:25
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut qwert12345 » 21.2.2012 20:45

luuska metrakitti xD Se ny on iha miten haluaa ajatella :D Just loistava putki keulimisee...
RQQP3
Liittynyt:
29.10.2009 22:09
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut RQQP3 » 21.2.2012 20:46

nii ei se kovin luuska ny oo :D vaikken ny sillä keulikkaa mut silti hyvä keulimiseen kuulemma...
Mömmis
Pyörä:
Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.4.2011 15:43
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Mömmis » 21.2.2012 21:58

Itse olen kyllä kuullut että Metrakit=sama kuin kuriton vakioputki.. En sitten tiedä.. Itsellä parempia kokemuksia e-noxista ja siankellistä :)
Kattokaa bikers asiaa! http://www.adressit.com/stop_police_crime
Käykää kaikki tsekkaan projua!
Käy tsekkaa Pösöä, Limittiä ja Ex-Barbia!!!!
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 21.2.2012 22:39

qwert12345 kirjoitti:luuska metrakitti xD Se ny on iha miten haluaa ajatella :D Just loistava putki keulimisee...

nii just loistava putki keulimiseen, totta munassa se on ko metra on niinkö vakio :lol: ja vakio on paras keulimisee :D
RQQP3
Liittynyt:
29.10.2009 22:09
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut RQQP3 » 21.2.2012 23:03

Ei se ny iha sama oo ku vakioputki. Jokkut tykkää vakioputkesta enemmän ku mistää muustakaa...
Itte tykästyny toho metrakittii ku lähtee vääntään melkee heti alusta :)
Lpr
Pyörä:
Yamaha DT 50x 2010
Paikkakunta:
Lpr
Liittynyt:
29.8.2011 9:05
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Lpr » 22.2.2012 0:39

kulkeeko metrakitti kuinka paljon kovempaa kuin vakio? ja onko sillä teidän mielestä helpompi keulia kuin vakiolla?
Saatetaan ostaa mikä tahansa tehari am6! mieluiten mk thrower vai vince;) tarjoilkaas
RQQP3
Liittynyt:
29.10.2009 22:09
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut RQQP3 » 22.2.2012 8:52

Ei se kovempaa kulje (tietenki riippuu väleistä) mut kyl siin enemmän vääntöö on kun vakioputkes!
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 22.2.2012 11:27

No eihän nyt metra oo _IHAN_ sama kun kuriton vakio, mutta varmana tarkotettiinki että metran, (ja LeoVincen) tehot vastaa suunnileen vakioputkee. Eli siis tehoero ei oo mitenkää mainittava.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista