Gassu pistettiin toissapäivänä ajokieltoon ennenkuin kaikki puutteet on korjattu ja mopo laitettu vakioksi + 20e rikesakko. 64km/h 100kg poliisin alla ylämäkeen
Noh, laitoin valomaskin yms ja hitsasin itse tekemän kuristimen kiinni. 8,5mm reikä, ja kulki 53km/h @GPS, eli uskoisin että kulkee tarpeeksi hiljaa poliisin alla. Tällä hetkellä siis 12mm SHA ja 13-62 välit. Millanen se alkuperänen kuri on? Toi mun 8,5mm on prikka, joka on hitsattu 4 hitsipisteellä ihan putken alkuun..
Mutta itse kysymykseen, minkäkokosta suutinta suunnilleen pitäisi laittaa? Kurittomana oli 75 suutin ja se on tälläkin hetkellä, mutta röpeltää himona.
Iteltä löytyy 60 suutin, onkohan se nyt vakiosuutin joka tohon pitäisi dumppaa? Ei vaan huvittais alkaa kokeilemaan kovinkaan paljoa, kun tosta moposta pitää purkaa jonkunverran ennenkuin saa kaasuttimen käännettyä...
E: Vaihdoin 75 suuttimen tilalle 60, nyt kiertää vapaalla YLLÄTTÄVÄN iloisesti vaikka kurikin on..75 suuttimella ei kiertänyt yhtään, röpötti vaan
60 suuttimella menee arviolta hivenen yli 55km/h ja kiihtyy hivenen paremmin. Oiskohan toi nyt ok suutin, ettei olis liian pien? Ei se kuitenkaan booaa... mene ja tiedä noista SHA kaasareista. Minkä kokosia suuttimia täällä porukalla on ollu?