ARZ
- Pyörä:
- Honda CR500, Yamaha dt 85cc, Minarelli am6 Rivi2 150cc
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 6.12.2011 23:17
mites toi solenoidi asiaan vaikuttaa? miten hitossa mopoon voi tarvita näin suuria suuttimia
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Solenoidi tunkee isoilla kierroksilla lisää ilmaa kaasariin, laihentaa seosta. Se on täysin turha vehje, revi pois se sieltä. Ja mitä väliä sillä on minkä kokosta suutinta mopossa pitää käyttää? Mun mielestä <-150 suuttimet on vielä ihan normaalikokoja mopolle.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
ARZ
- Pyörä:
- Honda CR500, Yamaha dt 85cc, Minarelli am6 Rivi2 150cc
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 6.12.2011 23:17
missä se on, se saa lähteä heti! no bensankulutus
edit: kaasarista lähtee letku sellaseen ihme katkasiaan mihin tulee 2 johtoa, ja siitä menee letku penkinalle "ilmanputsariin" sellanen törkeenpieni, <-- tämä?
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Se suutin vaikuttaa mikroskoopisesti bensankulutukseen... Ja se on just se, sellanen musta patukka, mihin menee kaksjohtonen sähköjohto ja siinä on kaksletkua. Kiinni sellasessa metallisessa jalassa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
ARZ
- Pyörä:
- Honda CR500, Yamaha dt 85cc, Minarelli am6 Rivi2 150cc
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 6.12.2011 23:17
juu se saa lähteä, millä tukin kaasarista noita messinki nippoja, esim tämä solenoidin ja sitte jäähdytysneste kanavat nipat?
toi on vissiin silleen että kun tulee "overboost" eli yli 10k kierrosta ni laittaa sähköä tonne ja sitte tulee yhestä rööristä lisää ilmaa?
Viimeksi muokannut ARZ päivämäärä 27.7.2012 12:54, muokattu yhteensä 1 kerran
^^jaani^^
- Pyörä:
- EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
- Paikkakunta:
- Haapavesi
- Liittynyt:
- 11.10.2009 21:20
ja miksiköhän oot nyt tukkimassa jäähdytysneste nippoja? Ne solenoidin letkut kaasarista siten että jätät kaasarin päästä pätkän letkua ja ruuvi päähän. Eikä anna overboostilla ko ei se vakion ees kierrä sinne asti nii s eolis ihan turha vakiossa nii tuskin sitä olis ees sinne laitettu
ARZ
- Pyörä:
- Honda CR500, Yamaha dt 85cc, Minarelli am6 Rivi2 150cc
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 6.12.2011 23:17
uudessa kannessa paikat nipoille mutta ei porattu läpiasti, vanhasta kannesta en saa edes irti nippoja, eli hylkään koko järjestelmän, onko tolla "overboost"illa jotainmerkitystä? mut toi on ilmeisesti joku venttiili joka aukeaa kun isihen oh johdettu sähköä?
ja paljonko se on tehtaalata tullessaan kiertänyt?
siimo-
- Pyörä:
- Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
- Paikkakunta:
- Kalajoki/Himanka
- Liittynyt:
- 27.12.2009 15:48
kannattaa ottaa vaan toinen letku irti ja sitte se toine letku laittaa toinen pää toiseen nippaan ja toinen toiseen, eli periaatteessa kiertämään kehää niin ei tarvi tukkia kummemmin.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
ARZ
- Pyörä:
- Honda CR500, Yamaha dt 85cc, Minarelli am6 Rivi2 150cc
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 6.12.2011 23:17
Ovelaa! näin teen. Ilmanputsariin laitin sen punasen vaahtomuovin lisäkse 2 kerrosta vaahtomuovia alle, ja kahvakumeista amispatentoin sinne 2 putkea lisää!
putsipa
- Pyörä:
- (ex) KTM 125 EXC -08
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 11.8.2011 22:28
Eli periaatteessa jos nyt otan solenoidin pois, nii mun pitäis pistää pikkasen pienempi suutin vai onko ero niin olematon ettei sillä olisi mitään merkitystä ? Mulla on nyt 115 suutin ja huomasin, että se käy hieman rikkaalla.. Kierroksia kun oli 8100 ylämäessä nii huomasin, että puol kaasulla veti paremmin ja kun pisti kaasun pohjaan niin huomas kun jarrutti konetta vähän eikä vetäny nii hyvin kun puol kaasulla. Ajattelin kokeilla 110 suuttimella jos toimis vähä paremmin sen kanssa sit
siimo-
- Pyörä:
- Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
- Paikkakunta:
- Kalajoki/Himanka
- Liittynyt:
- 27.12.2009 15:48
testaa ryypyllä se suuttimen koko
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
mike96_
- Liittynyt:
- 11.9.2011 17:21
Olis semmonen ongelma et dt rupee röpöttää ja ei anna isompia kiekkoja 4,5 ja 6 vaihteen lopulla. Ennen ei ole tätä ongelmaa ollut. Onko se nyt sitten niin että suutin on liian pieni? Kurit otettu pois ja vakioväkit ja vakio suutin. Moriccia ei ole ohitettu
Miiggael
- Pyörä:
- Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
- Paikkakunta:
- Hyvinkää
- Liittynyt:
- 24.11.2011 16:28
mike96_
- Liittynyt:
- 11.9.2011 17:21
Olisiko se sitten n.90-100? Se kylläkin on mopokohtaista mutta mikä olisi sinnepäin?
Miiggael
- Pyörä:
- Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
- Paikkakunta:
- Hyvinkää
- Liittynyt:
- 24.11.2011 16:28
Mopokohtasta, jollain on 95, jollain 115.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista