DT/X-Limit 2004-> Viritys

ARZ
Pyörä:
Honda CR500, Yamaha dt 85cc, Minarelli am6 Rivi2 150cc
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
6.12.2011 23:17
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ARZ » 27.7.2012 12:19

mites toi solenoidi asiaan vaikuttaa? miten hitossa mopoon voi tarvita näin suuria suuttimia :)
Honda CR500
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 27.7.2012 12:37

Solenoidi tunkee isoilla kierroksilla lisää ilmaa kaasariin, laihentaa seosta. Se on täysin turha vehje, revi pois se sieltä. Ja mitä väliä sillä on minkä kokosta suutinta mopossa pitää käyttää? Mun mielestä <-150 suuttimet on vielä ihan normaalikokoja mopolle.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
ARZ
Pyörä:
Honda CR500, Yamaha dt 85cc, Minarelli am6 Rivi2 150cc
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
6.12.2011 23:17
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ARZ » 27.7.2012 12:38

missä se on, se saa lähteä heti! no bensankulutus :)
edit: kaasarista lähtee letku sellaseen ihme katkasiaan mihin tulee 2 johtoa, ja siitä menee letku penkinalle "ilmanputsariin" sellanen törkeenpieni, <-- tämä?
Honda CR500
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 27.7.2012 12:50

Se suutin vaikuttaa mikroskoopisesti bensankulutukseen... Ja se on just se, sellanen musta patukka, mihin menee kaksjohtonen sähköjohto ja siinä on kaksletkua. Kiinni sellasessa metallisessa jalassa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
ARZ
Pyörä:
Honda CR500, Yamaha dt 85cc, Minarelli am6 Rivi2 150cc
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
6.12.2011 23:17
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ARZ » 27.7.2012 12:53

juu se saa lähteä, millä tukin kaasarista noita messinki nippoja, esim tämä solenoidin ja sitte jäähdytysneste kanavat nipat?
toi on vissiin silleen että kun tulee "overboost" eli yli 10k kierrosta ni laittaa sähköä tonne ja sitte tulee yhestä rööristä lisää ilmaa?
Viimeksi muokannut ARZ päivämäärä 27.7.2012 12:54, muokattu yhteensä 1 kerran
Honda CR500
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 27.7.2012 14:15

ja miksiköhän oot nyt tukkimassa jäähdytysneste nippoja? Ne solenoidin letkut kaasarista siten että jätät kaasarin päästä pätkän letkua ja ruuvi päähän. Eikä anna overboostilla ko ei se vakion ees kierrä sinne asti nii s eolis ihan turha vakiossa nii tuskin sitä olis ees sinne laitettu
ARZ
Pyörä:
Honda CR500, Yamaha dt 85cc, Minarelli am6 Rivi2 150cc
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
6.12.2011 23:17
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ARZ » 27.7.2012 14:25

uudessa kannessa paikat nipoille mutta ei porattu läpiasti, vanhasta kannesta en saa edes irti nippoja, eli hylkään koko järjestelmän, onko tolla "overboost"illa jotainmerkitystä? mut toi on ilmeisesti joku venttiili joka aukeaa kun isihen oh johdettu sähköä?
ja paljonko se on tehtaalata tullessaan kiertänyt?
Honda CR500
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut siimo- » 27.7.2012 17:38

kannattaa ottaa vaan toinen letku irti ja sitte se toine letku laittaa toinen pää toiseen nippaan ja toinen toiseen, eli periaatteessa kiertämään kehää niin ei tarvi tukkia kummemmin.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
ARZ
Pyörä:
Honda CR500, Yamaha dt 85cc, Minarelli am6 Rivi2 150cc
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
6.12.2011 23:17
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ARZ » 27.7.2012 18:09

Ovelaa! näin teen. Ilmanputsariin laitin sen punasen vaahtomuovin lisäkse 2 kerrosta vaahtomuovia alle, ja kahvakumeista amispatentoin sinne 2 putkea lisää!
Honda CR500
putsipa
Pyörä:
(ex) KTM 125 EXC -08
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
11.8.2011 22:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut putsipa » 28.7.2012 2:56

Eli periaatteessa jos nyt otan solenoidin pois, nii mun pitäis pistää pikkasen pienempi suutin vai onko ero niin olematon ettei sillä olisi mitään merkitystä ? Mulla on nyt 115 suutin ja huomasin, että se käy hieman rikkaalla.. Kierroksia kun oli 8100 ylämäessä nii huomasin, että puol kaasulla veti paremmin ja kun pisti kaasun pohjaan niin huomas kun jarrutti konetta vähän eikä vetäny nii hyvin kun puol kaasulla. Ajattelin kokeilla 110 suuttimella jos toimis vähä paremmin sen kanssa sit :)
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut siimo- » 28.7.2012 8:03

testaa ryypyllä se suuttimen koko
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
mike96_
Liittynyt:
11.9.2011 17:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut mike96_ » 30.7.2012 13:53

Olis semmonen ongelma et dt rupee röpöttää ja ei anna isompia kiekkoja 4,5 ja 6 vaihteen lopulla. Ennen ei ole tätä ongelmaa ollut. Onko se nyt sitten niin että suutin on liian pieni? Kurit otettu pois ja vakioväkit ja vakio suutin. Moriccia ei ole ohitettu
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Miiggael » 30.7.2012 14:04

Isompaa suutinta
mike96_
Liittynyt:
11.9.2011 17:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut mike96_ » 30.7.2012 14:27

Olisiko se sitten n.90-100? Se kylläkin on mopokohtaista mutta mikä olisi sinnepäin?
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Miiggael » 30.7.2012 14:34

Mopokohtasta, jollain on 95, jollain 115.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista