Emppumo
- Pyörä:
- Myyty
- Liittynyt:
- 24.3.2011 23:11
Juu itellä kans vakioväleillä rajotin alkaa hakkaamaan 51km/h vauhdissa.
Ja öljyvalo vilkkuu aina kun käytän vilkkua ja joskus muuten vaan, vaikka öljyä löytyy.
eQ123
- Liittynyt:
- 18.3.2011 19:59
Siis minkä holkin te sieltä otitte? Tai siis onko se putki nyt ihan auki? Jos on niin 105 suutinta kehiin ja siitä hakemaan hienosäätöä, käy 99% varmasti laihalla jos koko kuri on poistettu.
MeRiejusta
- Pyörä:
- ex. Rieju mrt & Marathon 183cc nyk. honda cbr 600 f pc 19 -89
- Paikkakunta:
- Kannus
- Liittynyt:
- 9.10.2012 22:03
Itsellä käy laihalla vielä 105 suuttimellakin
Pitäisi olla se 110.
Sakkoja sakkoja
riejujuunas
- Pyörä:
- Peugeot TKR Furious -11
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 6.12.2012 13:20
se oli semmone varmaa 4mm tai 5mm paksune metalli rinkula mikä otettii pois
vaikuttaako se muka noin paljon nopeutee jos on liian pieni suutin?
rieskaleipä
- Liittynyt:
- 17.6.2012 13:55
Mikäs riejussa vikana, kun ei lähde käyntiin muutakuin työntämällä ja ei pysy tyhjäkäynnillä. Kun mopo lähtee käyntiin nii mittaristosta häviää kaikki paitsi taustavalo ja sekin välkyttää.
Tricky
- Pyörä:
- Rieju Mrt motard
- Liittynyt:
- 11.3.2011 22:57
Pieni kysymys mikä oli mrt:een männänkoko ? pääs leipomaan
eQ123
- Liittynyt:
- 18.3.2011 19:59
riejujuunas kirjoitti:se oli semmone varmaa 4mm tai 5mm paksune metalli rinkula mikä otettii pois
vaikuttaako se muka noin paljon nopeutee jos on liian pieni suutin?
Ööööh, siis onko se putki niin avara kuin se vaan voi olla? Ja kyllä se todellakin vaikuttaa jos ei saa tarpeeks ainetta ja se voipi leikata kiinni.
Rieskaleipä: Putsaa nyt ekaks kaasari ja tarkista raottaako läpät, kaverilla oli läpät syyllinen samantapasiin ongelmiin.
Tricky: Ota mäntä käteen ja mittaa. Veikkaisin että siellä on se joku perinteinen ~39mm mutta sun pitää ite mitata se, tai sitten mittaat pytyn.
Bange
- Liittynyt:
- 20.9.2012 19:14
Mulla kuriton alkukäyrä tosin 92 koon suuttimella. Ei mulla oo ollu ainakaan mitään ongelmaa, kun loppu kesästä otin sen kurin menolle
Ja jos on vielä rajoitettu cdi kiinni niin sit vaan jostain 45-46 km/h ryyppy päälle ja urut auki niin pitäs päästä sinne 50km/h ~ (rajoituksen yli), josta todellakin alkaa se järjetön jyske sieltä boxista
^Melko epäselvä
tjaneli
- Pyörä:
- Rieju mrt 2010 power up
- Paikkakunta:
- Oulu.
- Liittynyt:
- 29.1.2011 19:49
Minkä kokoset stefat tässä karvalakkimallin mrtssä on? Ja kaasuvaijeria ei tunnu mistään saavan? Tai no pelkkä tuorevoitelupumpulle menevä vaijerikin riitäisi.
eQ123
- Liittynyt:
- 18.3.2011 19:59
Bange kirjoitti:Mulla kuriton alkukäyrä tosin 92 koon suuttimella. Ei mulla oo ollu ainakaan mitään ongelmaa, kun loppu kesästä otin sen kurin menolle
Ja jos on vielä rajoitettu cdi kiinni niin sit vaan jostain 45-46 km/h ryyppy päälle ja urut auki niin pitäs päästä sinne 50km/h ~ (rajoituksen yli), josta todellakin alkaa se järjetön jyske sieltä boxista
^Melko epäselvä
Tuo kertoo siitä jos ryyppy päällä kulkee kovempaa niin käy laihalla.
tjaneli kirjoitti:Minkä kokoset stefat tässä karvalakkimallin mrtssä on? Ja kaasuvaijeria ei tunnu mistään saavan? Tai no pelkkä tuorevoitelupumpulle menevä vaijerikin riitäisi.
Tässä on sama keula kun derbissä eli paioli, stefan koot löydät derbi topikista varmasti, käy vielä mittaamassa liukuputken paksuuden ja ne mitat suurin piirtein, että on oikein.
Ja kaasuvaijeriksi käy varmaan joku detsin tai muun kaasuvaijeri, kaasukahvat näissä pitäs olla samat ja vaikkei olis niin vaijerit on samanpituset niin saat siitä sen alaosan irti.
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Tricky kirjoitti:Pieni kysymys mikä oli mrt:een männänkoko ? pääs leipomaan
Jos ei ole mitään muutoksia sylinterille tai männälle tehty, niin 40.30mm on oikea männän halkaisija.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Bange
- Liittynyt:
- 20.9.2012 19:14
Haittaako pitkäl aika välil jos käy laihalla, tai auttaako mitään jos pistän tyyliin 95 suuttimen?
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
ei saa tarpeeks polttoainetta/öljyä, lämpenee turhan paljon ja leikkaa kiinni. Myös alakerran laakerit saattavat kärsiä. Vaihda vaan suosiolla se isompi suutin, niin on mukavampi ajellakkin
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Bange
- Liittynyt:
- 20.9.2012 19:14
Mahtaako se 95 riittää? Mikäs suutin sit olis hyvä: poraamaton cdi, edelleenkin sen kuriton alkukäyrä mut sit myös kuriton imukaula?
rieskaleipä
- Liittynyt:
- 17.6.2012 13:55
Nyt sain riejun kerran käyntiin ja otti ihan normaalisti kierroksia, mutta sitten kun sammutin ja yritin uudestaa niin eipä enää ottanut kierroksia. Kun kaasua painoi niin sammui heti? Missä vika. Kaasarin putsasin, mutta ei auttanut.Jos antaa seisoa jonku tunnin nii lähtee ekalla polkasulla ja ottaa taas kierroksia.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista