Rieju MRT

Emppumo
Pyörä:
Myyty
Liittynyt:
24.3.2011 23:11
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Emppumo » 15.4.2013 15:21

Juu itellä kans vakioväleillä rajotin alkaa hakkaamaan 51km/h vauhdissa.
Ja öljyvalo vilkkuu aina kun käytän vilkkua ja joskus muuten vaan, vaikka öljyä löytyy.
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: MRT

ViestiKirjoittanut eQ123 » 15.4.2013 17:10

Siis minkä holkin te sieltä otitte? Tai siis onko se putki nyt ihan auki? Jos on niin 105 suutinta kehiin ja siitä hakemaan hienosäätöä, käy 99% varmasti laihalla jos koko kuri on poistettu.
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
MeRiejusta
Pyörä:
ex. Rieju mrt & Marathon 183cc nyk. honda cbr 600 f pc 19 -89
Paikkakunta:
Kannus
Liittynyt:
9.10.2012 22:03
Re: MRT

ViestiKirjoittanut MeRiejusta » 15.4.2013 17:13

Itsellä käy laihalla vielä 105 suuttimellakin :P Pitäisi olla se 110.
Sakkoja sakkoja
riejujuunas
Pyörä:
Peugeot TKR Furious -11
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
6.12.2012 13:20
Re: MRT

ViestiKirjoittanut riejujuunas » 15.4.2013 17:41

se oli semmone varmaa 4mm tai 5mm paksune metalli rinkula mikä otettii pois :D vaikuttaako se muka noin paljon nopeutee jos on liian pieni suutin?
rieskaleipä
Liittynyt:
17.6.2012 13:55
Re: MRT

ViestiKirjoittanut rieskaleipä » 15.4.2013 21:17

Mikäs riejussa vikana, kun ei lähde käyntiin muutakuin työntämällä ja ei pysy tyhjäkäynnillä. Kun mopo lähtee käyntiin nii mittaristosta häviää kaikki paitsi taustavalo ja sekin välkyttää.
Tricky
Pyörä:
Rieju Mrt motard
Liittynyt:
11.3.2011 22:57
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Tricky » 15.4.2013 21:17

Pieni kysymys mikä oli mrt:een männänkoko ? pääs leipomaan :D
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: MRT

ViestiKirjoittanut eQ123 » 15.4.2013 21:41

riejujuunas kirjoitti:se oli semmone varmaa 4mm tai 5mm paksune metalli rinkula mikä otettii pois :D vaikuttaako se muka noin paljon nopeutee jos on liian pieni suutin?

Ööööh, siis onko se putki niin avara kuin se vaan voi olla? Ja kyllä se todellakin vaikuttaa jos ei saa tarpeeks ainetta ja se voipi leikata kiinni.

Rieskaleipä: Putsaa nyt ekaks kaasari ja tarkista raottaako läpät, kaverilla oli läpät syyllinen samantapasiin ongelmiin.

Tricky: Ota mäntä käteen ja mittaa. Veikkaisin että siellä on se joku perinteinen ~39mm mutta sun pitää ite mitata se, tai sitten mittaat pytyn.
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
Bange
Liittynyt:
20.9.2012 19:14
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Bange » 15.4.2013 21:49

Mulla kuriton alkukäyrä tosin 92 koon suuttimella. Ei mulla oo ollu ainakaan mitään ongelmaa, kun loppu kesästä otin sen kurin menolle :D Ja jos on vielä rajoitettu cdi kiinni niin sit vaan jostain 45-46 km/h ryyppy päälle ja urut auki niin pitäs päästä sinne 50km/h ~ (rajoituksen yli), josta todellakin alkaa se järjetön jyske sieltä boxista :)

^Melko epäselvä
tjaneli
Pyörä:
Rieju mrt 2010 power up
Paikkakunta:
Oulu.
Liittynyt:
29.1.2011 19:49
Re: MRT

ViestiKirjoittanut tjaneli » 15.4.2013 22:49

Minkä kokoset stefat tässä karvalakkimallin mrtssä on? Ja kaasuvaijeria ei tunnu mistään saavan? Tai no pelkkä tuorevoitelupumpulle menevä vaijerikin riitäisi.
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: MRT

ViestiKirjoittanut eQ123 » 16.4.2013 18:52

Bange kirjoitti:Mulla kuriton alkukäyrä tosin 92 koon suuttimella. Ei mulla oo ollu ainakaan mitään ongelmaa, kun loppu kesästä otin sen kurin menolle :D Ja jos on vielä rajoitettu cdi kiinni niin sit vaan jostain 45-46 km/h ryyppy päälle ja urut auki niin pitäs päästä sinne 50km/h ~ (rajoituksen yli), josta todellakin alkaa se järjetön jyske sieltä boxista :)

^Melko epäselvä

Tuo kertoo siitä jos ryyppy päällä kulkee kovempaa niin käy laihalla.

tjaneli kirjoitti:Minkä kokoset stefat tässä karvalakkimallin mrtssä on? Ja kaasuvaijeria ei tunnu mistään saavan? Tai no pelkkä tuorevoitelupumpulle menevä vaijerikin riitäisi.

Tässä on sama keula kun derbissä eli paioli, stefan koot löydät derbi topikista varmasti, käy vielä mittaamassa liukuputken paksuuden ja ne mitat suurin piirtein, että on oikein.
Ja kaasuvaijeriksi käy varmaan joku detsin tai muun kaasuvaijeri, kaasukahvat näissä pitäs olla samat ja vaikkei olis niin vaijerit on samanpituset niin saat siitä sen alaosan irti.
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
arsori
Pyörä:
KTM EXC300
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
19.1.2012 0:01
Re: MRT

ViestiKirjoittanut arsori » 16.4.2013 21:16

Tricky kirjoitti:Pieni kysymys mikä oli mrt:een männänkoko ? pääs leipomaan :D



Jos ei ole mitään muutoksia sylinterille tai männälle tehty, niin 40.30mm on oikea männän halkaisija.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Bange
Liittynyt:
20.9.2012 19:14
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Bange » 16.4.2013 21:17

Haittaako pitkäl aika välil jos käy laihalla, tai auttaako mitään jos pistän tyyliin 95 suuttimen?
arsori
Pyörä:
KTM EXC300
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
19.1.2012 0:01
Re: MRT

ViestiKirjoittanut arsori » 16.4.2013 21:22

ei saa tarpeeks polttoainetta/öljyä, lämpenee turhan paljon ja leikkaa kiinni. Myös alakerran laakerit saattavat kärsiä. Vaihda vaan suosiolla se isompi suutin, niin on mukavampi ajellakkin ;)
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Bange
Liittynyt:
20.9.2012 19:14
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Bange » 16.4.2013 22:12

Mahtaako se 95 riittää? Mikäs suutin sit olis hyvä: poraamaton cdi, edelleenkin sen kuriton alkukäyrä mut sit myös kuriton imukaula?
rieskaleipä
Liittynyt:
17.6.2012 13:55
Re: MRT

ViestiKirjoittanut rieskaleipä » 16.4.2013 22:33

Nyt sain riejun kerran käyntiin ja otti ihan normaalisti kierroksia, mutta sitten kun sammutin ja yritin uudestaa niin eipä enää ottanut kierroksia. Kun kaasua painoi niin sammui heti? Missä vika. Kaasarin putsasin, mutta ei auttanut.Jos antaa seisoa jonku tunnin nii lähtee ekalla polkasulla ja ottaa taas kierroksia.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista