Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Ja se on paskin nimenomaan sen takia, kun kiinnitys jää helposti vuotamaan, joten ei saa säätöihin. Eli ei se vaikuta onko se mnaki vai ruohonleikkuri, eikä se kaasari ole paska, vaan pitää laittaa siihen kiinnitykseen sopiva, hyvä tiiviste ja sopivasti tiivistemassaa, ettei ole imuvuotoa. Sen takia Dellulla paska maine mankissa, kun kaikki vaan iskee kiinni eikä tajua tiivistää liitosta.
Vastaväitteitä?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
t0mppaa
- Pyörä:
- Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
- Liittynyt:
- 11.10.2007 19:54
komppaaan reetua,kaasarin saa just niin hyviin säätöihin kun haluaa jos vaan on tiivis liitos.lortossa mitään vikaa oo.
keetsy
- Pyörä:
- Honda Monkey Z50J -91
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 5.4.2012 23:08
Sepä se, säätöihin saa ja tehoa lähtee jos jaksaa kiinnitykset hoitaa kunnolla.
ssacu
- Pyörä:
- Skyteam Monkey 08 110cc EX: KTM EXC 125
- Paikkakunta:
- Tuusula
- Liittynyt:
- 16.1.2011 18:40
onks kellää tietoo et mikä nokka tos skyteamin 110cc koneessa on? ;o et saaks siihen kireempää
MB93
- Pyörä:
- Honda FT500
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 13.1.2010 20:10
Ota irti ja mittaa laakerien koot, siitä sit ettimään.
J-P 00
- Liittynyt:
- 18.10.2012 14:31
Eksu21 kirjoitti:Osaisko joku sanoa että mikähän on manassa säädöistä, tai muuten väärin? mopo meni ennen n 55 ja keulia lähti :=) nytten se menee n 35 ja melko laiska ja vääntöä ei oikeen oo :S säädöt on tarkistettu ja ohitin on laitettu ja silti menee aika huonosti :O
kato venttiilien välykset
juvee_
- Pyörä:
- Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
- Paikkakunta:
- Kuopio & Heinävesi
- Liittynyt:
- 27.3.2009 17:50
Mistä löyty ohjeet/kaaviota jinkun cdi poksin asentamiseen hondaan?
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke --->
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
keetsy
- Pyörä:
- Honda Monkey Z50J -91
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 5.4.2012 23:08
juvee_
- Pyörä:
- Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
- Paikkakunta:
- Kuopio & Heinävesi
- Liittynyt:
- 27.3.2009 17:50
keetsy kirjoitti:http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewtopic.php?f=15&t=6832
Jos tuosta saisit jotain irti.
Kiitos tuo auttoi
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke --->
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
¤Hemuli¤
- Pyörä:
- ex HM CRM 125
- Liittynyt:
- 1.12.2010 19:31
Manki ei lähe käymään, tuli semmosena vaihdossa. Kipinää tulee, kaasari saa bensaa, kuitenkaan ei edes lupaile tai yskäse vaikka kuinka potkii ja työntää. Viime omistaja ehkä jotain lampun kanssa säätänyt --> sähkövika? Mut silloi ei kait pitäis tulla kipinää, vai?Mist kannattas alotta? Magneettoa avaamaan? Niin ja akku ei ole kytkettynä mutta sen ei pitäisi kait vaikuttaa tähän? Ja joo aito mankin kone on, vm 90 jotain se missä on cdi sytytysjärjestelmä kait. Eka manki minulla on nyt niin en niistä paljon osaa.
Nelitahtiteidenmahti
- Pyörä:
- Masai DB 50 -07, Gilera runner SP -99 EX: Piaggio Nrg mc2 -98, Yamaha dt -04
- Paikkakunta:
- Kangasala
- Liittynyt:
- 29.11.2011 20:56
¤Hemuli¤ kirjoitti:Manki ei lähe käymään, tuli semmosena vaihdossa. Kipinää tulee, kaasari saa bensaa, kuitenkaan ei edes lupaile tai yskäse vaikka kuinka potkii ja työntää. Viime omistaja ehkä jotain lampun kanssa säätänyt --> sähkövika? Mut silloi ei kait pitäis tulla kipinää, vai?Mist kannattas alotta? Magneettoa avaamaan? Niin ja akku ei ole kytkettynä mutta sen ei pitäisi kait vaikuttaa tähän? Ja joo aito mankin kone on, vm 90 jotain se missä on cdi sytytysjärjestelmä kait. Eka manki minulla on nyt niin en niistä paljon osaa.
Itselläni kopio hondan koneen kanssa sama vika itsellä, antoi kipinää ja bensaa tuli kyllä, ei luvannut pätkääkään. Marssin lähimpään fixus liikkeeseen tulppaa noutamaan ja sillä vaivaisellä viidellä eurolla selvittiinkin. Eli vaihdappa vaikka vaan piruuttas se tulppa ja tsekkaa puristukset samalla
¤Hemuli¤
- Pyörä:
- ex HM CRM 125
- Liittynyt:
- 1.12.2010 19:31
Tosta on hyvä aloittaa
kiitän!
sasumeil
- Pyörä:
- Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 9.2.2011 18:21
Seuraavaks sitten säädät venttiilinvälykset ja katot että nokkaketjun ajoitus on kohdallaan. Ohjeita löytää ainaki googlettamalla.
keetsy
- Pyörä:
- Honda Monkey Z50J -91
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 5.4.2012 23:08
Tämän jälkeen tarkistat/putsaat kaasarin.
E: Ylläoleviin löytyy ohjeet Monkeyt.netistä.
¤Hemuli¤
- Pyörä:
- ex HM CRM 125
- Liittynyt:
- 1.12.2010 19:31
nyt moottori hyrrää mankissa!
magneetossa piili vika loppujen lopuksi! Nyt vaa säädöt kohilleen ja valot pelaamaan ni pääsee rakentelemaan varsinaista, toista manki projektia
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista