DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

topihatakka
Liittynyt:
9.8.2019 17:03
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut topihatakka » 10.8.2019 15:05

Joo on moric ja iha pari vuotta vanha akku, että pitäisi olla hyvässä kunnossa ja kyllähän sen pitäisi saada kipinää ilman akkuakin vai olenko väärässä. Akku on täyteen ladattu mutta ei kipinää silti.
Kulmasaha
Liittynyt:
20.7.2014 20:33
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Kulmasaha » 19.8.2019 8:25

Kysymys/tyhmä kysymys. am6 kannen tiiivisteet. isompaa on ohuempi musta ja paksu punainen. kumpi pitää laittaa vakio pyttyyn/kanteen ja millä ne saa pysymään paikoillaan kun tuntuu että on liian isot eikä pysy niissä pykälissä. sama pienemmällä tiivisteellä?? varmaan 7v sitten viimeksi kyseisen vehkeen kanssa pelannut eikä silloin ollut tälläistä ongelmaa.. Kiitos
Hietamäki
Liittynyt:
31.8.2019 19:50
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Hietamäki » 31.8.2019 20:51

Tosiaa 98 mbkssa ei kytkin irrota! kytkin levyt aj jouset vaihdettu ja kytkin tapin patentti tehgty ei auta mikä auttaa?
Kulmasaha
Liittynyt:
20.7.2014 20:33
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Kulmasaha » 2.9.2019 11:15

-06 detsi tai siis malaguti xsm, niin akun piuhat kun laittaa kiinni, niin mittarissa alkaa välkkymään se 6 ja 12 teksti vaikka virtalukossa ei ole avainta. olen käsi näiden sähköhommien kanssa, mutta virtalukosta itse lähtisin hakemaan ongelmaa. olenko oikeilla jäljillä vai ihan väärässä suunnassa? Kiitos. sähköt siis on ducatin
Nikilli
Liittynyt:
28.5.2019 19:13
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Nikilli » 8.9.2019 12:58

Kulmasaha kirjoitti:-06 detsi tai siis malaguti xsm, niin akun piuhat kun laittaa kiinni, niin mittarissa alkaa välkkymään se 6 ja 12 teksti vaikka virtalukossa ei ole avainta. olen käsi näiden sähköhommien kanssa, mutta virtalukosta itse lähtisin hakemaan ongelmaa. olenko oikeilla jäljillä vai ihan väärässä suunnassa? Kiitos. sähköt siis on ducatin

Iha normaalii detsis toi, akun ku pistää kiinni nii aina näyttää noi 12 ja 6, jossaki kohtaa luki myös enduro ja ntard tai jotai vastaavaa.
Pistät avaimet paikallee ja valitset oikeen asennons (mopoissa 6) ja sillä onko enduro vai ntard on väliä, periaatteessa jos pistät väärin nii mittari heittää aika paljon.
Smoto vanteil pistät sen ntard ja enska vanteil enduro. :)
Edit: valintaa tehdessä avaimet paikallee ja modenappia painamalla valita oikea asetus
Edit2: Kuten joku kommentoi ja kertoi että ei ole vanteesta kiinni, mutta on jarrulevystä
Viimeksi muokannut Nikilli päivämäärä 25.10.2019 22:15, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kulmasaha
Liittynyt:
20.7.2014 20:33
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Kulmasaha » 9.9.2019 9:13

Okei.. täytyykö mopo olla käynnissä kun sen valinnan tekee? nyt ei ainakaan tapahdu mitään kun mopo ei ole käynnissä, mode nappi ja johdot pitäisi olla kunnossa
Jontte3
Liittynyt:
17.8.2019 15:42
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Jontte3 » 17.9.2019 22:38

Moi, pitäis saada katalysaattori putkesta pois.
Vm. 2008
Miten tää tehtäis ku tuo katalysaattori on irti ja liikkuu putken sisällä.
Kiitoksia.
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 17.9.2019 23:15

Laikalla putki saumasta poikki ja katto pois, hitsaamalla takas läjään.
Jontte3
Liittynyt:
17.8.2019 15:42
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Jontte3 » 6.10.2019 17:18

. K
Viimeksi muokannut Jontte3 päivämäärä 9.10.2019 14:11, muokattu yhteensä 1 kerran
VirkavallanUhri
Liittynyt:
6.10.2019 20:12
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut VirkavallanUhri » 6.10.2019 20:18

Mikä avuksi, kun pitäisi vm06 oleva DT50R saaha katsastuskuntoon, mutta kun kaikki osat vaihoin vakioks, niin kulki sen 51km/h, joten väsäsin putkeen vähän pienireikäsemmän kurin, jonka jälkeen mopo kiihtyy niin hitaasti ja vääntää niin vähän, ettei sillä voi ajaa, mutta silti huiput menee siinä 47km/h paikkeilla, mutta kun ei kutosvaihteella kovia kierroksia saavutettu niin voi se olla jopa enemmänkin

Lisäkysymys, miten katsastuksessa mitataan rakenteellinen nopeus?
VirkavallanUhri
Liittynyt:
6.10.2019 20:12
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut VirkavallanUhri » 6.10.2019 20:26

Jontte3 kirjoitti:Moi, tietääkö joku voiko moric boksin porata vaikka vanha omistaja ohittanut sen ledillä ja laittanu jonku ihmeen nappirajoittime joka ei toimi kunnolla.
Nyt rajoittaa 10000 kierrokses nii voiks sen ny poraa nii et se viel toimis?


Siis ainahan voit poistaa ton lediohituksen ja nappirajottimen, jonka jälkeen jos poraat, niin pitäs toimii ja hyvin.
Luulisin ihan ettei siitä poraamisesta tossa suoraankaa haittaa olis, että kokeile
VirkavallanUhri
Liittynyt:
6.10.2019 20:12
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut VirkavallanUhri » 6.10.2019 20:29

Kulmasaha kirjoitti:Okei.. täytyykö mopo olla käynnissä kun sen valinnan tekee? nyt ei ainakaan tapahdu mitään kun mopo ei ole käynnissä, mode nappi ja johdot pitäisi olla kunnossa

Virrat päällä, ei tartte olla käynnis
Jontte3
Liittynyt:
17.8.2019 15:42
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Jontte3 » 6.10.2019 21:42

. K
Viimeksi muokannut Jontte3 päivämäärä 9.10.2019 14:12, muokattu yhteensä 1 kerran
vantic
Liittynyt:
5.7.2017 11:22
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut vantic » 7.10.2019 7:40

Ota ensi pois se nappirajoitin ja kokeile pelaako se paremmin. Siinä on musta johto maadoitus ja punainen johto CDI:n ja impulssikäämin välisessä johdossa.
Jontte3
Liittynyt:
17.8.2019 15:42
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Jontte3 » 8.10.2019 16:10

. K
Viimeksi muokannut Jontte3 päivämäärä 9.10.2019 14:12, muokattu yhteensä 1 kerran

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista