Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

larmo96
Liittynyt:
16.1.2011 18:00
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut larmo96 » 21.3.2012 21:10

No mut mietin vaa et pakokaasuei pääse tarpeeks pois... no joo.... minkä kokonen reikä alkuperäsessä kurissa on?
Mömmis
Pyörä:
Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.4.2011 15:43
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Mömmis » 21.3.2012 21:22

Silloinhan pakokaasut pääsevät juuri pois? :o En tajua nyt logiikkaasi.
Alkuperäisen kurin reiän kokoa en tiedä, koska vakioputkea en koskaan ole omistanut. Mutta 8mm oli pösössä ja 1,5cm uusimmissa jammuissa että en tiedä :)
Kattokaa bikers asiaa! http://www.adressit.com/stop_police_crime
Käykää kaikki tsekkaan projua!
Käy tsekkaa Pösöä, Limittiä ja Ex-Barbia!!!!
larmo96
Liittynyt:
16.1.2011 18:00
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut larmo96 » 21.3.2012 22:13

ai sillon pääsee pois ku on kuristettu putki?? taisit ymmärtää väärin päin.... meinasin vaa siis et minkä kokosen reijän jättää prikkaa minkä laittaa kuriks putkee...
Mömmis
Pyörä:
Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.4.2011 15:43
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Mömmis » 21.3.2012 22:16

Siis... Onko sulla kuristettu, vai tyhjä putki? Onko vakio vai viritetty? Pakokaasut luonnollisesti pääsevät ilman minkäänlaisia esteitä parhaiten pois putkesta.
Kattokaa bikers asiaa! http://www.adressit.com/stop_police_crime
Käykää kaikki tsekkaan projua!
Käy tsekkaa Pösöä, Limittiä ja Ex-Barbia!!!!
larmo96
Liittynyt:
16.1.2011 18:00
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut larmo96 » 21.3.2012 22:18

on tyhjä putki vakio cdi:llä. Ajattelin vaihtaa viri cdi:n ja laittaa kurin kiinni jotta kulkis 50-55
larmo96
Liittynyt:
16.1.2011 18:00
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut larmo96 » 22.3.2012 21:12

tuoko ilmanputsarin vaihto lisää tehoo?
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 23.3.2012 2:03

Riippuu muusta kokoonpanosta, vakioputkella ei juurikaan, teharilla hieman. Yleensä vakioputsari on paras kompromissi suodatuskyvyn ja tehon väliltä. Jos meinaat mopoa kuristaa, ei ole mitään järkeä vaihtaa ilmanputsaria vapaammin hengittävään.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
Mömmis
Pyörä:
Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.4.2011 15:43
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Mömmis » 23.3.2012 8:52

Näissä detukoissa toi vakio ilmanputsari on lähes parasta laatuaan, anna sen olla vaan.
Kattokaa bikers asiaa! http://www.adressit.com/stop_police_crime
Käykää kaikki tsekkaan projua!
Käy tsekkaa Pösöä, Limittiä ja Ex-Barbia!!!!
Mömmis
Pyörä:
Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.4.2011 15:43
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Mömmis » 23.3.2012 15:32

Tietääkö joku mihkä oikea etuvilkku tulee? Johdot pitäisi vetää sille..
Kattokaa bikers asiaa! http://www.adressit.com/stop_police_crime
Käykää kaikki tsekkaan projua!
Käy tsekkaa Pösöä, Limittiä ja Ex-Barbia!!!!
Ernski
Pyörä:
peugeot jet force c-tech -06
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
21.12.2007 23:03
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Ernski » 23.3.2012 16:16

Mömmis kirjoitti:Tietääkö joku mihkä oikea etuvilkku tulee? Johdot pitäisi vetää sille..


maskiin se tulee kiinni :)
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
Mömmis
Pyörä:
Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.4.2011 15:43
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Mömmis » 23.3.2012 16:18

Niin, mutta mihkä ne johdot menee sieltä vilkusta? Eikä mihkä ne päätyy lopulta. Eli missäpäin rele toisinsanoen.
Kattokaa bikers asiaa! http://www.adressit.com/stop_police_crime
Käykää kaikki tsekkaan projua!
Käy tsekkaa Pösöä, Limittiä ja Ex-Barbia!!!!
Ernski
Pyörä:
peugeot jet force c-tech -06
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
21.12.2007 23:03
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Ernski » 23.3.2012 16:22

Mömmis kirjoitti:Niin, mutta mihkä ne johdot menee sieltä vilkusta? Eikä mihkä ne päätyy lopulta. Eli missäpäin rele toisinsanoen.


no jos sul ei oo siinä mitää kahta ylimäärästä johtoa näkyvillä ni koita ettiä :), tankin alla on rele
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
Mömmis
Pyörä:
Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.4.2011 15:43
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Mömmis » 23.3.2012 16:25

Ei oo, ku oikee etuvilkku vedetty vaan suoraa oikeesee takavilkkuu et sieltä varastas, mut ei jännite riitä polttamaan kunnolla molempia.


Jos jollain on atomeina limitti ja tietää mihkä oikee etuvilkku tulee nii voi rämpsästä mulle kuvan siittä ? :=)
Kattokaa bikers asiaa! http://www.adressit.com/stop_police_crime
Käykää kaikki tsekkaan projua!
Käy tsekkaa Pösöä, Limittiä ja Ex-Barbia!!!!
sapuli
Pyörä:
Mbk X-Limit
Paikkakunta:
Peräseinäjoki
Liittynyt:
20.8.2009 18:09
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut sapuli » 23.3.2012 16:55

Pitääköhän ruveta miettimään kytkinlevyjen ja jousien vaihtoa ku vaihde päällä kytkin pohjas mopo pyrkii koko ajan eteen päin? Ja toinen asia, että mopollani on ajettu yhteensä noin 16000km ja nyt männällä ajuttu 8000km ja rupeaa kuulumaan kilinää mielestäni männänrenkaista. tarkoitus olisi vaihtaa uus mäntä niin ostanko vakiokoon 40.30mm vai seuraavan koon ja sylinteriä ei ole hoonattu kertaakaa.
Mömmis
Pyörä:
Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.4.2011 15:43
Re: Yamaha DT/Mbk X-Limit <-2003

ViestiKirjoittanut Mömmis » 23.3.2012 17:15

Sama koko jos ei ole sylinteriin koskettu. Ei voi änkeä suuremman koon mäntää pienempään sylinteriin. Tai voi, mutta ei kannata :DDD
Kattokaa bikers asiaa! http://www.adressit.com/stop_police_crime
Käykää kaikki tsekkaan projua!
Käy tsekkaa Pösöä, Limittiä ja Ex-Barbia!!!!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista