Dioxide
- Pyörä:
- Derbi vaihtanut jo omistajaa
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 3.4.2011 16:14
Tätä laiskuutta...
Edit : Tehdäkseni kommentista rakentavamman :
Etsi tuote, ja linkkaa tänne tyyliin
www.derbinpenkki.fi/penkki1
Sopiiko tämä penkin päällinen X mopooni.
Näin vältät sen, että porukka ei viitsi vastata viestiisi pelkästään sen takia, että et itse ole vaivautunut tonkimaan.
Brääm Brääm ja baanalle :D
-rampe-
- Pyörä:
- Suzuki Pv -86, Golf GTI mk3
- Paikkakunta:
- Sipoo
- Liittynyt:
- 20.5.2012 0:15
Tietääkö kukaa mistä johtuu että vuotaa jäähdytinnesteet lämpöanturin ja kannen välistä? Prikka siellä on ja ollut tiivistemassaa ja toinen prikka mutta silti tulee vettä..
Vikahan ilmeni konerempan jälkee missä uusittii koko alakerta..
Koitettu 2 eri sylinterisarjalla (toinen oli enne koneremppaa käytössä)
Kaikki uudet tiivisteet ja O-rengas on. Koitettu 3 eri kannentiivisteellä ja kaikki on peltisiä. Myös pultit, mutterit on vedetty todella tiukkaa.
Kansi ON suora. Lämpöanturi vedetty niin tiukkaa mitä uskalsin.
Rupee keinot ja ideat pikkuhiljaa loppumaa ja olis kiva saada vastauksia nopeasti että pääsis ajelemaa Derbillä pitkästä aikaa !
Tossut henkeen, vereen, jalkaan ja alle
Dioxide
- Pyörä:
- Derbi vaihtanut jo omistajaa
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 3.4.2011 16:14
Oletko varma ettei ollut pahvinen tiiviste alunperin?
Hmm, vieläki sulla toi sama ongelma. Itte en keksi yhtäkää järjellistä syytä miksi ERI SYLINTERISARJOILLA sylkee pihalle. Oliko sulla sama anturi? Ettei anturissa olisi se vika ja sen takia sylkee pihalle?
Brääm Brääm ja baanalle :D
-rampe-
- Pyörä:
- Suzuki Pv -86, Golf GTI mk3
- Paikkakunta:
- Sipoo
- Liittynyt:
- 20.5.2012 0:15
Juu sama vika vieläki..
Ennen remppaa oli metallinen tiiviste ja oon silläki koittanu. Myös koittanu kahdella kannentiivisteellä..
Anturi on ostettu purkumoposta ja siinä oli toiminut.
Pitää vielä repästä jostai toinen anturi ja koittaa sillä
Tossut henkeen, vereen, jalkaan ja alle
Dioxide
- Pyörä:
- Derbi vaihtanut jo omistajaa
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 3.4.2011 16:14
Eikö ole järkevintä lähteä purkamaan ongelmaa siitä missä se on
Ihmettelen miten et ole toista anturia jo koittanut
Brääm Brääm ja baanalle :D
-rampe-
- Pyörä:
- Suzuki Pv -86, Golf GTI mk3
- Paikkakunta:
- Sipoo
- Liittynyt:
- 20.5.2012 0:15
Juu muttaku tuo nykyne anturi oli ostettu purkumoposta ja siinä oli toiminut. Nii ei heti käyny mieles et vika ois siinä..
Noh, nyt on koitettu kolmella anturilla ja jokasella vuotaa..
Nyt loppu meikält ideat
Tossut henkeen, vereen, jalkaan ja alle
Dioxide
- Pyörä:
- Derbi vaihtanut jo omistajaa
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 3.4.2011 16:14
Ja sylinterisarjallahan meinasit sekä sylinteriä että kantta, ettei ollut sama kansi koko ajan. Jos se anturin ja kannen välisistä kierteistä vuotaa niin veikkaisin että joko on väljä liitos, tai sitten kannessa jotain mikä kasaa sen paineen siihen kohtaan ja aiheuttaa vuodon.
Brääm Brääm ja baanalle :D
hessuhopotin
- Pyörä:
- Terbi Senda 125
- Liittynyt:
- 19.5.2012 9:00
Itelläki kusi jäähynesteet airsalin väljien kierteiden takia vähän sieltä sun täältä, mutta lakkas kun laitoin kierteisiin tiivistysteippiä, eli siis ihan perus putkiteippiä. Ite maksoin rullasta jtn 60 senttii, että mitään tyyristä tavaraa tää ei ole.
-rampe-
- Pyörä:
- Suzuki Pv -86, Golf GTI mk3
- Paikkakunta:
- Sipoo
- Liittynyt:
- 20.5.2012 0:15
Nyt päätin kokeilla taas kerran toisella kannella ja nyt ei vuoda enää lämpöanturin kohdalta vaan tuosta pienestä 'nipasta'
Koitin tukkia letkulla ja letkun päähän pultti mut ei onnistunut
Eli mikä tuohon pitäs mennä?
Vanhas kannes oli tuo revitty pois ja isketty pultti tilalle ja hyvin toimi 20 000km ajan
Tossut henkeen, vereen, jalkaan ja alle
juhiss20
- Pyörä:
- Peugeot XPS 07
- Paikkakunta:
- Raahe
- Liittynyt:
- 20.4.2012 17:12
tuo nippahan on jäähytysnesteen kiertojärjestelmän nippa ja tuosta menee letku kaasariin.
-rampe-
- Pyörä:
- Suzuki Pv -86, Golf GTI mk3
- Paikkakunta:
- Sipoo
- Liittynyt:
- 20.5.2012 0:15
Juu no tukin sen jo ku vanhas kannes oli myös tukittu ja derbiki toimii nyt ku unelma
Tossut henkeen, vereen, jalkaan ja alle
.Juho
- Pyörä:
- Suzuki TS250R '97
- Liittynyt:
- 1.3.2013 12:50
(VIESTI POISTETTU)
Viimeksi muokannut .Juho päivämäärä 6.11.2013 22:40, muokattu yhteensä 2 kertaa
moxolo
- Pyörä:
- Derbi X-Treme SM 07
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 20.3.2010 19:49
Tietääkö kukaan että käykö peugoet xps tai ch racingin USD keula derbiin suoraan vai pitääkö pelkästään vaihtaa laakerit?
Karza98
- Pyörä:
- KTM 125 EXC -07, KTM 125 SX -04, EX Derbi DRD Pro Sm -09
- Paikkakunta:
- Savonlinna
- Liittynyt:
- 13.6.2013 13:51
Mitä mieltä ootte 11-70 välityksistä derbissä? Tällä hetkellä 11-65 ja noita 11-70 välejä mietin keulimisen takia että ois helpompi kakkosellaki nostaa. Noilla nykysillä välityksillä en saa mitenkään nousemaan kun ykkösellä. Tosin eipä tota keulimista oo harjoteltukaa ku muutama päivä
Kyseessä siis Derbi DRD Pro, kuriton vakioputki ja 98 suutin.
T: 14.10.13 M: 17.10.13 A1 harkat: 17.10.14 A1: 19.11.14
Superwalzu
- Pyörä:
- Derbi Senda R -01
- Liittynyt:
- 14.6.2013 18:42
Minkä kokonen on Derbin (01) yläpään neulalaakeri? Eiks se kannattais männänvaihon yhteydessä vaihtaa?
edit: löytykin jo
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista