smaikk
- Pyörä:
- suzuki pv, aprilia mx 125
mikähän vois olla peugeut xps 04 vikana nykii 1 ja 2 vaihteilla muilla vaihteilla tätä ongelmaa ei ole vaan kulkee normaalista ja pösössä on rajoittamaton boksi, kuri pois putkesta ja 108 suutin
Samps
- Pyörä:
- Peugeot xps -07
MiXoZ kirjoitti:Dagson kirjoitti:Moro mistäköhän sais peugeot xps sm (05) takajarrulevyä ja paloja tilattua? Ite en löytäny mistään :/
Itsekkin kyselin takajarrulevyjä -05 enska pösöön. Mutta ainut mistä saa on alkuperäisenä ja hintaa oli sen 140e ainakin paikallisella pösö jälleenmyyjillä
-----------------------
Malossi sähkövika? Jos pystyt nii laita videota niin näkee paremmin mikä vikana
http://www.youtube.com/watch?v=q3dmOwvY ... e=youtu.be tossa olis videota kyseisestä ongelmasta.
Lepistöö
- Pyörä:
- Peugeot XPS 50 SM 2011 SuzukiPV
noniii ne(huomio ne jotka on tehny sen eikä vaan lukenu netist) joilla on noi efin sähköt ja on porannu ton cdiin nii sanokaas ny et monemillinterä ja mistäporataan porataanko läpi vai ei?? toimiiko varmasti etten vaan hajota koska ei kauheestiinnosta ostaa uutta cditä oisko mahollist ottaa viel kuvaa siitä.
kiitos jo etukäteen ja anteeks HYVIN sekava teksti ja niijooo ootteko porannu pylväs vai käsiporakoneel?
Noniiih. Mä porailin oisko ollu 3 tai 4 mm terä ja läpi asti
Lepistöö
- Pyörä:
- Peugeot XPS 50 SM 2011 SuzukiPV
noniii ne(huomio ne jotka on tehny sen eikä vaan lukenu netist) joilla on noi efin sähköt ja on porannu ton cdiin nii sanokaas ny et monemillinterä ja mistäporataan porataanko läpi vai ei?? toimiiko varmasti etten vaan hajota koska ei kauheestiinnosta ostaa uutta cditä oisko mahollist ottaa viel kuvaa siitä.
kiitos jo etukäteen ja anteeks HYVIN sekava teksti ja niijooo ootteko porannu pylväs vai käsiporakoneel?
Noniiih. Mä porailin oisko ollu 3 tai 4 mm terä ja läpi asti
ja oli siis iha perus käsi makita
aakkoset
Morjens, semmone kysymys ois et onko joku tehny kyseiseen mopoon keulimarautaa? Ite oon ajatellu tehdä mut en tiedä miten sen kiinnittäis, kun pösön takahäkki on vähän vammasesti suunniteltu ja päät on litistetty. Ainakin mulla on näin, en sit muista vuosimalleista tiedä. Eli onko joku tehnyt sellasen ja miten on kiinnitetty? Onko takahäki vääntyny jos on kunnolla rytissy vai kestääkö se sellasen? Jos jollain ois kuvia siitä tai mittoja oisin kiitollinen.
MH-Jype
- Pyörä:
- MH Ryz 50 Pro Urban Blackline
Semmosta kysyisin tällä kertaa, että pitääkö öljypumpussa olla ne viivat kohdakkain sillon ku kaasu on pohjassa?
nizcoo
Ei vaan kun kaasua ei ole painettu yhtään, sillon pitää olla viivat kohakkain.
MH-Jype
- Pyörä:
juu, kiitos vastauksesta vaikka sain sen jo tekniikka puolelta.
smaikk
- Pyörä:
- suzuki pv, aprilia mx 125
onko ihan normaalia että tanko menee pösössä vinoon aina kun kaatuu sitten pitää löysätä pumppujen kiinnikkeet ja vääntää ja sitten se menee suoraan
MH-Jype
- Pyörä:
Ite oon kaatunu monia kertoja ja on vaan iha vähän taipunu tanko, kannattaa kokeilla vaikka fat baria. Mutta Ainahan se tanko voi taittua ku kaatuu.
miiggz
- Pyörä:
- Honda FMX 650
Smaikk: Ei se tanko taivu tapauksessasi vaan pumppujen yläkolmio. Yläkolmion kääntyminen kevytrakenteisissa keuloissa on ihan normaalia. Varsinkin etupyörän pidon menettämisen seurannut kaatuminen osuu pahasti kolmiolle. Vähemmän rasitetta aiheuttaa takapyörän pidon menettämisen seurannut kaatuminen kyljelleen.
veeti98
Pösö jossa 07 kone.tulee kipinä,tulee bensaa ja on puristuksia mutta ei käynnisty. Missä vika
94Zip
- Pyörä:
- Honda cr80 vm 1997 ja 2000, piaggio zip Fast rider. Gilera stalker
veeti98 kirjoitti:Pösö jossa 07 kone.tulee kipinä,tulee bensaa ja on puristuksia mutta ei käynnisty. Missä vika
Jompikumpi stefa.
Ihmiset jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä jotka tiedämme kaiken.
dazjehyy
Moi.
Minulla on Peugeot XP7 2013 mopo josta puuttuu cdi boxi. Mitä luultavammin se on EFI PWR, mutta onko sillä väliä että onko se EFI PWR 406, 408 vai 409 boxi? Olen nähnyt foorumeilla kuvia kaikista noista kolmesta.
Ja sattuisiko kukaan tietämään mistä saisi uuden/käytetyn?
Olen itse googletellut jo jonkin verran, mutta en vain löydä mistään.
Kiitos jo etukäteen
!
MH-Jype
- Pyörä:
Käytettynä on varmaan hankala saaha mut joltakin liikkeeltä mikä myy mh:ta tai pösöä ni kannattas kysyä, esim. emc:ltä.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista