no, eipä siinä sitten mitään.. koitan nyt aluks kuitenkin irroittaa sen pinnapultin...
laita kuvaa yv nastoista, saattais vaikka kiinnostaakkin! löytyy kyllä jo nastat, mut ei oo omat, niin ei kehtaa pahemmin revitellä niillä sitten.e: sain mopon käyntikuntoiseksi eilen illalla... kulki ihan hyvin, mutta kuumana hyytyi aika pahasti.. loppu käytännössä tehot kokonaan yläkierroksilta ja väännöt heikkeni huomattavasti. ja kierrokset leijaa jos vetää kaasupohjassa vähän matkaa isoilla vaihteilla. keskikierroksilla rötäjää hieman.
tuon perusteella vois olla liian pieni pääsuutin, mutta kylmänä toimi paremmin (jolloin sen pitäisi tarvita enemmän bensaa).
mutta koitan kattoa, et onks nyt jossain imuvuotoa.
käytän ilmanputsarina motorexin vaparia, josta palanut yks palanen pois, kun pakoputken välipilli osunut siihen.. varmaan pitää hommata uusi.
kokeilin vielä eilen illalla (kun kone oli kuuma) et kulkeeks se miten ryypyn kanssa.. no, eipä se yhtään paremmin kulkenut, melkeinpä huonommin (röpötys lisääntyi keskikierroksilla, suurilla kierroksilla en huomannut suurempaa eroa).
suht kylmänä meni helposti mittariin yli 80 (meni 80km/h kohdan yli helposti), mutta kuumana joutui vetämään kohtuu jyrkkään alamäkeen (n. 300m pitkä) kaasupohjassa, kutosvaihteella jotta sai mittariin edes 80!
en tiedä kiertääkö nesteet... paisuntasäiliössä näytti olevan sama määrä nestettä, ja olin siis valuttanut nesteet pois alunperin ja sitten lisännyt, kun kaikki osat oli paikoillaan.* voisko olla, että kone vain ylikuumeni?
pösön kanssa oli vähän samanlaista ongelmaa, mut siinä ei leijunut kierrokset tms. loppu vaa tehot.
se korjaantui pienemmällä pääsuuttimella 120 -> 115.
e2: eli viat löydetty:
-kannentiiviste paskana -> nesteet pääsee palotilaan -> booas (eikä lähde enään käyntiin)
-kannenpultit löystynyt
-nesteet ei kiertänyt -> ylikuumeminen
-etujarru jumissa (pitää tehdä uudet kiinnikkeet, koska nykyiset liian väljät = jarrusatula pääsee liikkumaan)
nyt vaa pitää toivoa, ettei kansi oo vääntynyt eikä suurempia vahinkoja löydy sylinteristä tms. rahat alkaa loppumaan, kun osat ei mene kaupaks.