Axu134
Eli olen aika kokematon vielä mopojen kanssa ja aattelin kysästä täältä että mikä mahtaa olla ongelmana kun derbi vaatii aina sen 2-4 ehkä jopa 5 potkaisua ennen kuin lähtee käyntiin?
Kiitos!
TinZee
- Pyörä:
- Derbi X-Race 2007
Uskoisin, että käy laihalla. eli ei muuta kun vähän isompaa pääsuutinta tai neulaa alemmas.
TinZee
- Pyörä:
- Derbi X-Race 2007
Mikähän olis vikana kun yläpään tiivisteet vaihdoin ja hetken kaasuttelun jälkeen pipercrossista valuu norona bensaa? Ei meinaa pysyä käynnissäkään...
jorderi
Kummin päin seosruuvi menee rikkaammalle
Pandemic
- Pyörä:
- on pyöree
Ulospäin eli vastapäivään.
PÄRPÄR
hartsaa
Millaisia oireita tekee ku staattori rikki
ranenare
Mikähän vois olla vikana, kun yläkierroksilla kuuluu välillä epämääräistä "rohinaa"? Mopo on siis DRD Racing 2008 ja vaihdoin juuri uudet ketjut ja hammasrattaat (11/52-->11/65) jos sillä on merkitystä.
pequu
Juu, mikä on ongelmana ku vilkun laittaa päälle ja kaikki valot rupee vilkkumaan? Mopo on derbi x-race -10. Myös öljy, bensa ja lämpöitla valo palaa koko ajan vaik ois öljyy, bensaa ja kone ei ois lämmin. Myös töötti pihisee oudosti.
Viimeksi muokannut pequu päivämäärä 4.7.2014 13:06, muokattu yhteensä 1 kerran
TheSiika
Joo eli avasin kytkin puolen kun vaihoin vesipumpun osat uuteen ja nyt en saa kytkintä toimimaan. Se kytkinakseli tuntuu menevän paikalleen mutta kytkin ei toimi ollenkaan. Tuossa linkki jossa näkyy ongelma
http://www.youtube.com/watch?v=if0YLjiJlmk. Ja toinen kysymys ois että miksi tyhjäkäynti ei toimi? kaasarin olen putsaillut ja tyhjäkäynti ja ilmaruuvia säädellyt mutta ei mitään vaikutusta. Eli mopo sammuu jos ei anna kaasua.
TheSiika
Niinjoo unohin lisätä tohon edelliseen viestiin että tulpanreijästä tulee jäähydytysnestettä ulos aika kovan tahtiin tyhjäkäynnillä. Johtuisko siitä että kannentiiviste menny vai onko jotain muuta? en kyllä ymmärrä miten tuo kannentiiviste ois taas voinu mennä kun vaihoin uuden sylinterisarjan eikä sillä ole ajettu edes 10km.
joulupukki9
Mikä helvetti on kun mihinkään kysymykseen/tiedonhakuun ei kuulu vastausta tai edes neuvoa?! Ja sori OT...
Pandemic
- Pyörä:
- on pyöree
Itse olen koittanut auttaa sitä mukaan ku kysytään mutta kaikkea en minäkää tiedä ja en kehtaa rueta vastailee päästäni ettei muilla vehkeet hajoa sen takia
PÄRPÄR
dööpimies
Noniin elikkäs mun derbisä onsellane ongelma ku nostaa vähänki kierroksia ni alkaa savuttamaan todella paljon. Ja jos ajaa sata metriäkin isoilla kierroksilla järkyttävä savu pilvi takana sen jälkeen. Joten kaipaisin apua millä saisin tuon savuamisen loppumaan!
Pandemic
- Pyörä:
- on pyöree
Veikkaisin kannentiivistetta, onko jäähytinnesteitä kadonnu siitä säiliöstä? ja valkosta paksua savua?
PÄRPÄR
hartsaa
Tai sitte toinen mikä vois olla syynä savuttamiseen niin kytkinpuolen kampiakselin stefa olis vaihto kunnos
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista