-keulii-
- Pyörä:
- derbi 50cc
- Liittynyt:
- 8.8.2010 10:12
Gileran sähköihin liittyvät kysymykset.
Vai miten se meni
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
- Paikkakunta:
- Nastola
- Liittynyt:
- 31.8.2010 14:37
täähän on periaatteessa sama kun derbin sähköt topicci niin vähän turha
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Ei välttämättä. Täähän koskee myös vanhempia Gileroita.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
kakkaaap
- Liittynyt:
- 2.4.2011 20:27
Onko 2011 rajotettu CDI?
Täysin homoseksuaalisesti käyttäytyviä eläimiä ovat vain kesytetyt pässit.
On olemassa epätoivoista pätemistä ja paskaa läppää, mä harrastan paskaa läppää
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
- Paikkakunta:
- Nastola
- Liittynyt:
- 31.8.2010 14:37
Topsa- kirjoitti:Ei välttämättä. Täähän koskee myös vanhempia Gileroita.
niin tosiaan, ei tullut kirjoittaessani mieleen
minivvv
- Liittynyt:
- 13.8.2009 20:31
-
Viimeksi muokannut minivvv päivämäärä 3.5.2012 7:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Mietippä ennenkuin kirjoitat.
Ensinnäkin, on olemassa muitakin Gilera mallisia mopoja kuin Rcr, ja Smt. Esimerkkinä voin ottaa tuon oman moponi, joka on H@K, samaa siinä on derbin kanssa staattori ja mittaritaulun valot ja apikoliittimet.
E: Ja loppuun vielä: voi tämän aiheen toki poistaa, mutta mielestäni aika turhaa, kerta monella on kuitenkin Rcr ja Smt, niin hehän voivat kysellä asiasta sitten derbien puolella, keskustelkoon täällä he joilla on jokin muu Gilera.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
minivvv
- Liittynyt:
- 13.8.2009 20:31
Tässä on sopiva nuille vanhemmille Gileroille ? Luulisin nyt lonkalta heitettynä että tuolla osataan neuvoa edes jotain..
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Kyllä tiedän tuon topicin, mutta edelleen, löytyy niitä muitakin mopo Gileroita joille ei ole omaa topiccia. Mutta ihan se ja sama, poistakaa jos haluatte.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Nassu100
- Pyörä:
- Gilera SMT Racing
- Liittynyt:
- 15.6.2011 21:05
Ka$a kirjoitti:Onko 2011 rajotettu CDI?
On ja ei, eli RCR ja SMT malleissa on, mutta SMT Racing mallissa ei ole.
Torkki
- Pyörä:
- Gilera SMT -11
- Paikkakunta:
- Jns
- Liittynyt:
- 16.6.2011 17:41
Olen kyllä eri mieltä, ainakaan omassa 2011 SMT:ssä ei todellakaan tunnu olevan rajoitettua CDItä, ja omani kyllä ottaa kierroksia aivan samalla tavalla kuin kaverin Derbi DRD Racing, joka on siis sama kuin tuo SMT Racing. Mutta en ole aivan varma, luulisin kyllä että asia on näin.
chilipottumuusi
- Liittynyt:
- 14.3.2011 16:57
Torkki kirjoitti:Olen kyllä eri mieltä, ainakaan omassa 2011 SMT:ssä ei todellakaan tunnu olevan rajoitettua CDItä, ja omani kyllä ottaa kierroksia aivan samalla tavalla kuin kaverin Derbi DRD Racing, joka on siis sama kuin tuo SMT Racing. Mutta en ole aivan varma, luulisin kyllä että asia on näin.
Niin ja drd racingissä on rajoitettu cdi boksi
JamppaT
- Pyörä:
- HVA SM -09 (Ostakee!)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 9.12.2010 20:33
m-tuninki
- Liittynyt:
- 28.7.2011 22:37
Minulla on vuoden 2005 Gilera SMT, jossa on sulake palanut. sen takia vilkut, töötti, ja jarruvalo eivät toimi. Mistä johtuu, että sulake on palanut? ottaako jostain maihin, jos ottaa, niin mistä?
VW Jetta 88'
Honda CBR 125R 06'
Peugeot 205 FLM 87'
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
Yleensä sulakkeen palaminen kertoo oikosulusta jossain. Rispaantuneita johtoja, huonoja liitoksia, kosteutta jossain välissä...syitä voi olla monia. Ensiavuksi uutta sulaketta peliin ja jos ongelma jatkuu, sähköjä tutkimaan.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista