Tekniset tiedot (1981-1994)
Moottori: 49,9cm3, 1-sylinterinen, 2-tahtinen, ilmajäähdytteinen
Suurin teho: 1,5Hp@4500Rpm (1,1Kw)
Suurin vääntö: 2,75Nm@3500Rpm
Vaihteet: 4 (1-N-2-3-4) (Viides vaihde saatavilla "lisävarusteena")
Tankki: 3,5L josta varatankki 0,5L
Sylinterin halkasija x iskunpituus: 41mm x 37,8mm
Puristussuhde: 7,3:1
Kaasutin: Mikuni VM12SH (12mm, laippakiinnitteinen)
Rattaat (etu/taka): 13/35
Voitelu: 3% polttoaineeseen sekoitettuna
Alakerran voitelu: 6,5dl kytkinlisäaineellista öljyä, valmistaja suosittelee 20W/40
Kytkin: Märkä, 3-levyinen
Tulppa: NGK BP6ES
Sytytysjärjestelmä: Vuosimallit 81-82: Kärjellinen sytytys, Vuosimallit 83->: Kärjetön CDI
Sähköjärjestelmä: 6V, ei akkua
Sytytysennakko: 17˚+-3˚ BTDC @ 6000rpm
Etupolttimo: 6V, 15W/15W Ba20d
Takapolttimo: 6V, 3w takavalo, 10w jarruvalo
Pituus: 1415mm
Akseliväli: 960mm
Leveys: 690mm
Maavara: 125mm
Paino: 67kg
Eturengas: 3.50-8", 1,25bar
Takarengas: 3.50-8", 1,75bar
Jarru edessä: 110mm rumpujarru
Jarru takana: 110mm rumpujarru
Etujousitus: Teleskooppihaarukka, 80mm jousto
Takajousitus: Kaksoisiskunvaimentimet
Tekniset tiedot (1994-1997)
Tässä listattuna vain eroavaisuudet, eli tiedot joita ei ole mainittu, ovat samat kuin vanhemmissa malleissa.
Puristussuhde: 7,0:1
Kaasutin: Mikuni VM14SH (14mm, laippakiinnitteinen)
Rattaat (etu/taka): 14/35
Voitelu: Tuorevoitelu
Tulppa: NGK BP6HS
Sytytysjärjestelmä: Kärjetön CDI
Linkkejä
Suzuki PV - Usein kysytyt kysymykset tietopankissa
Suzuki PV artikkeli tietopankissa
Runsaasti solifertietoutta, sisältää paljon vanhoja mainoksia, lehtileikkeitä, varaosakirjoja (=räjäytyskuvia) jne. Kannattaa tsekkailla läpi!
Suzuki PV sähkökaavio by kossusukka
PV:n moottorin virityssylinterit - artikkeli tietopankissa
Suzuki PV:n tehopakoputket - artikkeli tietopankissa
Suzuki PV:n alkuperäinen korjaamokäsikirja
Aloitusviestiin voidaan lisätä muutakin usein kysyttyä ja hyödyllistä informaatiota. Vinkatkaa vaikka jotain alueen moderaattoreita, jos jotain maininnan arvoista tulee vastaan. Huolto-ohjeitakin otetaan vastaan, mutta ohjataan ne tekniikkapainotteiseen PV-keskusteluun.
Vanhat viestit löytyvät täältä.