Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
Mallikohtainen keskustelu Rieju MRT-moposta.
Tietopankki:Rieju MRTTietopankki:kuristusten poistoTietopankin artikkeli kaipaa täydennyksiä, rohkeasti siis tutustumaan Motowikin muokkausmahdollisuuksiin...
Tähän aloitusviestiin voidaan lisätä mopomallia koskevia usein kysyttyjä kysymyksiä, ehdotukset YV:llä alueen moderaattoreille.
Vanhat viestit
täällä.
Nipanderi
- Liittynyt:
- 29.4.2013 13:55
Nonii auttakaas miestä mäessä.. Eli mopo on nyt ollut kahdeksan päivää korjaamolla jossa vaihdettiin vesipumppu ja kannen tiiviste sekä öljypohjaan uudet kierteet. No viime torstaina sieltä jo soitettiin että tulenko hakemaan mutta soiton aikana sytytys pätkäisi ja nyt pätkii kuulemma kokoajan, ovat kuulemma katsoneet liittimet ja avanneet johtoniput, mutta eivät ole löytäneet mitään.. Ja kun eivät sitä joka päivä edes kerkeä muitten töiden lomassa katsomaan.. Kuitenkin kesän viimeisiä HYVIÄ ja lämpimiä ajokelejä viesään niin vitut**a suoraan sanoen että mopo vain seisoo korjaamolla.. Mikä voisi olla vikana jos hakisin pois ja korjaisin itse?
Viimeksi muokannut Nipanderi päivämäärä 26.8.2013 15:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Vireboy
- Pyörä:
- Rieju MRT -11
- Paikkakunta:
- Nummela
- Liittynyt:
- 19.5.2013 0:34
Laitoin sähköpostia huollolle tosta mun kytkimestä, kun se ei irrota kunnolla. Sanoivat että vaijeri venynyt ja että uudella asia selviäisi. Kytkinvaijeri uusittu keväälllä, juuri ennen kuin ostin Riejuni ja silloin teki samaa? Eli vääränlainen vaijeri vai mitä?
zörgen
- Liittynyt:
- 21.7.2013 1:21
Nipanderi
- Liittynyt:
- 29.4.2013 13:55
Joo eli cdi rikki, edellinen omisaja porannut sen ja nyt ei enää toimi, mistä saisi sopivan rajoittamattoman cdin sopu hintaan rieju mrt pro:hon? :o
KepaMummo
- Pyörä:
- Yamahat
- Liittynyt:
- 13.5.2013 16:41
Onko kukaan tehny mrt pron iskarin yläpäähän koroo?
m-tuninki
- Liittynyt:
- 28.7.2011 22:37
Vireboy kirjoitti:Laitoin sähköpostia huollolle tosta mun kytkimestä, kun se ei irrota kunnolla. Sanoivat että vaijeri venynyt ja että uudella asia selviäisi. Kytkinvaijeri uusittu keväälllä, juuri ennen kuin ostin Riejuni ja silloin teki samaa? Eli vääränlainen vaijeri vai mitä?
broidin gilerasta korjasin samanlaisen vian vaihtamalla kytkinlevyt ja jouset..
VW Jetta 88'
Honda CBR 125R 06'
Peugeot 205 FLM 87'
Zuppox
- Pyörä:
- Peugeot Jet Force 06. EX Rieju Spike 09, EX Rieju MRT 11
- Paikkakunta:
- Aura
- Liittynyt:
- 25.4.2012 19:21
Tuli laitettua galleriaan pari kuvaa Riejusta
Kommenttia saa antaa!
Itellä oon huomannut kanssa että kytkin irroittaa välillä huonosti, ei aina joten pääsen jossain vaiheessa säätelee kytkintä
Voisko kireemmät kytkinjouset auttaa vai pitääkö vaan säätää sitä painelevyä?
somBadi
- Liittynyt:
- 21.4.2012 17:03
Mitäs meinaa se että öljyvalo vilkkuu välillä sekunnin välein ?? öljyä lisätty ja vilkkuu silti.
riejujuunas
- Pyörä:
- Peugeot TKR Furious -11
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 6.12.2012 13:20
itellä vilkkunu viimeset 1200km
moottorinlämpötilan termostaatti on semmone mikä hajoo näis riejuis herkästi ja on semmone niin sanottu " tyyppivika " ! korjatkaa jos olen väärässä...
Enppo
- Pyörä:
- Husqvarna WR 125 -06, Rieju MRT -10
- Liittynyt:
- 3.6.2013 21:41
Mistäs saisi tilattua etuiskareiden pölysuojia riejuun? Ei tunnu löytyvän mistää.
Vireboy
- Pyörä:
- Rieju MRT -11
- Paikkakunta:
- Nummela
- Liittynyt:
- 19.5.2013 0:34
Mites on että millon tarvis mäntää vaihtaa kun 8tkm kohilla todettu hyväkuntoseks ja nyt kymppitonni häämöttää 300km päässä. Jostain olen saanut käsityksen, että siinä 10tkm olisi hyvä vaihtaa, mutta kummisetä, joka tietää näistä kohtuu paljon, sanoi että 15tkm pitäis päästä. Mitä mieltä olette millon mäntää vaitoon, kun ei ole sen kummemmin rääkätty (burnattu tms) vähän hiekalla suditeltu... Ja rajotinhan tässä aika vahvasti ottaa niin ei hirveesti voikkaan rääkätä. Ja kun kummisedälle sanoin että on koko kuri pois niin se sano että kyllä sielä vähän jotain vastusta pitäis olla. Onko totta? Vehje on siis rajotinta vaille kuriton, kaikki ilmanputsarin ja imukaulan kurihärpäkkeet poistettu.
JVEL
- Paikkakunta:
- Sotkamo
- Liittynyt:
- 9.5.2013 18:53
10tkm:han se suositus on, mutta jos männässä ei ole mitään vikaa niin en näe itse sitä syytä vaihtaa. Toisaalta jos ei paljoa lompakkoa haavoita vaihtaa sitä mäntää niin kannattaahan se varman päälle pelata. Ei välttämättä kannata pihistellä tommosten osien kanssa. sitten joskus kun myyt sen vehkeen niin voit sanoa hyvillä mielin rehellisesti että mäntä vaihdettu 10tkm kohdalla
MR4ndom
- Pyörä:
- Rieju Mrt -11
- Liittynyt:
- 9.5.2013 21:04
Miten se alkukäyrän kuri revitään irti ja missä se edes on? irrotin ne 3 ruuvia ja sitten sen pultin joka menee runkoon kiinni, sitten sieltä tippu semmonen välikappale alkukäyrän ja paisarin välistä. En oikein ottanut selvää siitä ''rieju mrt kuristukset ja niiden poisto'' tekstistä, ja mikä se laippa on? auttakaa miestä hädässä:D
juppe96
- Pyörä:
- Rieju MRT -11
- Liittynyt:
- 17.12.2011 11:02
riejujuunas kirjoitti:itellä vilkkunu viimeset 1200km
moottorinlämpötilan termostaatti on semmone mikä hajoo näis riejuis herkästi ja on semmone niin sanottu " tyyppivika " ! korjatkaa jos olen väärässä...
joo täälläkin vilkkinu viimeset ~500km, tarkotuksena tosin käyttää takuuseen vaihdattamassa se anturi, kun vielä pari kuukautta takuuta jäljellä. Varmaan vaikuttaa tuon "tyyppivian" syntymiseen sen anturin sijainti, joka on ihan siinä kannessa kaiken eturenkaasta lentävän lian matkalla.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista