Molemmissa on kyllä parantamisen varaa, kakspyöräsillä ajajissa ja autoilijoissa myös. Monet ajaa kyllä mopolla ja kevarilla ihan itsemurhatyylillä, kun kokoajan pitää mennä niin lujaa kun pääsee ja härnätään muita liikenteessä olevia, roikutaan persiissä kiinni ja pujotellaan miten sattuu liikenteen seassa.
Ja autoilijat varmaan tietää melko moni että viritetyllä mopolla jos ruttaa auton oli tilanne mikä tahansa niin se menee mopoilijan piikkiin, niin osa ei välitä paskaakaan jos sieltä tulee vähä kovempaa mopo/kevari vaan ajetaan suoraan eteen. Täytyy sanoo että kyllä itelläki tilannenopeudet taajamassa rauhottu kummasti kun kerran auton kylkeen ajoi
Ja autoilijat varmaan tietää melko moni että viritetyllä mopolla jos ruttaa auton oli tilanne mikä tahansa niin se menee mopoilijan piikkiin, niin osa ei välitä paskaakaan jos sieltä tulee vähä kovempaa mopo/kevari vaan ajetaan suoraan eteen. Täytyy sanoo että kyllä itelläki tilannenopeudet taajamassa rauhottu kummasti kun kerran auton kylkeen ajoi
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke ---> http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
UsD DeZZi härpäke ---> http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !