päätönkana kirjoitti:Minulla on ainakin derbissä kaks mäntänen.
Ja puristimen teho kolmasosan huonompi verrattuna moniin "merkkivalmistajan" kaksimäntäisiin...
Ja sitäpaitsi, pelkällä puristimella sitä lopullista jarrutehoa ei saavuteta...
päätönkana kirjoitti:Minulla on ainakin derbissä kaks mäntänen.
Darian199 kirjoitti:minusta tuntuu se jo tyhmältä että suomi on näin rajoitettu valtio ja kaikki mopot mitkä tänne tuodaan pitää kuristaa, niin että ne varmasti menee sen alle 45 eikä kiihdy siihen 40 millään ja varmasti kaikki autoilijat vittuuntuu ja tulee kolareita enemmän....
NTKS kirjoitti:Jotenkii vaa huvittaa jos mopo menee tehtaalt tullessaan sen about 75km/h. Niin mitenkä kytät voi vedota siihen että mopon rakeenteellinen nopeus on ylitetty jos siitä ottaa kurit pois? Kylhän toi laki toimii jollain pappatunturil mut uudet skoobat/endurot onkin aivan eri juttu.
Älä viitsi itse puhua paskaa, tehtaalta tullessa ne mopot menee 45 km/h. Nim. on tullut kasattua muutama tehtaalta tullut mopo. Mitään kuristuksia niihin ei Suomessa laiteta..Endo94 kirjoitti:Mielestäni tuo rakenteellisten sallittujen nopeuksien puhe on täyttä paskaa. Mopot (Yamaha,Derbit yms. saman konsernin uusendurot, ja muut vastaavat) menevät jo tehdas asetuksiltaan 65-85 väliltä
MaNeero kirjoitti:Sellainen vielä, että vaikka mopojen mittarit näyttävätkin vähän omiaan, niin onko joku oikeasti ajanut vakio-mopoa, joka kulkee oikeasti vain 45?
NTKS kirjoitti:Jotenkii vaa huvittaa jos mopo menee tehtaalt tullessaan sen about 75km/h. Niin mitenkä kytät voi vedota siihen että mopon rakeenteellinen nopeus on ylitetty jos siitä ottaa kurit pois? Kylhän toi laki toimii jollain pappatunturil mut uudet skoobat/endurot onkin aivan eri juttu.