Uskoisin että skoottereita hankitaan.
SEINÄJOEN MOPO/PIIKKIMIITIT TÄÄLLÄ
Make123 kirjoitti:Tuppu- kirjoitti:Mitäs jos täyttää 22.5 ja kusee tarpeeks monta kertaa nii voiko tulla toi kallis?
Ite oon saanu semmosen käsityksen, että kuhan syntyy ennen 1.6.2011, niin voi tehdä milloin vain pelkän teoriakokeen joka niissä ennenkin on ollut.
Mazaz kirjoitti:Make123 kirjoitti:Tuppu- kirjoitti:Mitäs jos täyttää 22.5 ja kusee tarpeeks monta kertaa nii voiko tulla toi kallis?
Ite oon saanu semmosen käsityksen, että kuhan syntyy ennen 1.6.2011, niin voi tehdä milloin vain pelkän teoriakokeen joka niissä ennenkin on ollut.
ite oon syntyny ennen 2011 enkä siltikään voi tehä sitä
240turbo kirjoitti:Eikös nyt kun mopoilijoille annetaan ajo-opetusta niin eikö tuota nopeusrajotusta vois nostaa 45km/h vaikka 70 xD
H@NNU kirjoitti:Uskoisin että skoottereita hankitaan.
Make123 kirjoitti:Siltikään et oo vielä oppinu lukemaan..
MSJD kirjoitti:H@NNU kirjoitti:Uskoisin että skoottereita hankitaan.
Veikkaan kyl et tulee jotain aivan muuta kuin imureita, sillä ajetaan auto ja moottoripyöräkorttikin manuaaleilla. Koska automaatilla ei saa ajaa.
Mazaz kirjoitti:Make123 kirjoitti:Siltikään et oo vielä oppinu lukemaan..
Meinaat siis että kunhan on täyttänyt 15 ennen 1.6.2011?
maironi kirjoitti:240turbo kirjoitti:Eikös nyt kun mopoilijoille annetaan ajo-opetusta niin eikö tuota nopeusrajotusta vois nostaa 45km/h vaikka 70 xD
KANNATETAAN!!, mutta vai niille joilla on kortti saatu ennen 1.6.2011 XD
Jorkku kirjoitti:Mitä mopoon tulee jos se on rekisteröity opetuskäyttöön. Autoonhan tulee toiset polkimet ja peili mutta mitä mopoon ?