Uutinen: Harley-Davidson ulkoistaa mainostuksen asiakkailleen

Harley-Davidson on lopettanut 31 vuotta kestäneen yhteistyön mainostoimistonsa kanssa, mutta uuden mainostoimiston pestaamisen sijaan legendaarinen amerikkalaisyhtiö käyttääkin kuluttajia uusien markkinointisuuntauksien löytämiseksi.

H-D käyttää crowdsourcingia paremman luovuuden toivossa, eikä tämä varmasti tee yhtiön haasteelliselle taloudellekaan pahaa. Rahallinen korvaus osallistuvalle asiakkaalle kun lienee varsin pieni.

- Olemme aina kuunnelleet asiakkaitamme. On vain järkevää seurata heidän intohimoaan ja kuunnella heidän avoimesti jakamia ideoitaan brändimme vahvistamiseksi, sen sijaan että pitäisimme luovuutemme pullotettuna mainostoimiston luovassa osastossa, kertoo Harley-Davidsonin markkinointipäällikkö Mark-Hans Richer yhtiön tiedotteessa.

N... Lue uutinen!


http://www.motot.net/uutiset/2010/11/harley-davidson-ulkoistaa-mainostuksen-asiakkailleen/