Itsea ei ainakaan jannita/pelota ajaa missaan tilanteessa. Mutta arsyttaa valilla kyllakin ajaa esim. stadissa liikennevaloista toiseen varsinkin kun itse joudun aina punasiin...
Tanaakin oli oikeastaan ihan mukava ajaa keha 1 ruuhkassa, se on meinaa rauhallista
Kahteen kertaan mentiin viela ruuhkassa, mutta toisella kerralla jonkun 600:sen gixxerin perassa pientareen kautta ohi.
Ja yolla ajo? ei sekaan minua pelota, omasta mielestani samanlaista ajaa yolla tai pimealla kuin paivallakin.
Taitaa kaikki johtua siita etta autossa olen istunut puolet elamastani ja tarkkaillut liikennetta. Autossa on hauskaa istua ja on aina pakko paasta mukaan autoon jos mennaan jonnekki
Ja sekin viela etta mutsia ja faijaakaan ei pelota kun ajan. Faija aina innostuu jos ajaa lujaa ja sladissa, itseani joskus pelottaa istua faijan kyydissa varsinkin talvisin!!
Tietenkin ihmisia on moneen junaan kuten meita pitaakin olla. Kaikkihan meista ovat yksiloita, myos liikenteessa. Jotkut ottavat kaikki hyvin huomioon ja toiset ei. Jotkut noudattavat liikennesaantoja, toiset ei, Itse kuulun mielestani molemmissa ensimmaiseen vaihtoehtoon.
BTW, kaikki kaverit joita olen kyysannyt ovat sanoneet (kehuneet) ajotyyliani rennoksi ja sujuvaksi
TSEKKAA ja kommentoi Galleriaan!!
Talvea olen kiittänyt jos liukasta on riittänyt - Yamaha DT125RE
Roomalainen sananlasku - Vartti paskalla on kymppä radalla