Joo, ikinä ei kandee kakspyöräsellä luottaa että kyllä ne näkee. Eikä siihen että vaikka näkisivät niin tekisivät jotain. Ymmärrä mikä siinä on että kaksipyöräsile täytyy aina vittuilla. Pari kertaa oon saanu perässäroikkujan karistettua jarruvaloa vilkuttelemalla. Suosittelen kokeilemaan, toimii melko usein!
No, viime kesänä kävi sitten kerran sillee ettei jättäny hyvästä yrityksestä huolimatta ei järkevää väliä. Vedin syrjään, ootin että tulis nyt sitten ohi et sais jatkaa matkaa ilman et joku hiillostaa perseessä.
Noh, tää auto pysähtyki mun eteen siihen bussibysäkille mihin vetäsin. Autossa istuu sellanen about 50-vuotias naisihminen. Ja rupee huutamaan mulle sivuikkunasta jotain pärinäpojista ja turhasta ajelusta yms yms tätä perus kukkahattukamaa pyöriin liittyen. No mulla oli ollu aika paska päivä siihen saakka, ja sit vaa keitti yli. Jätin pyörän käymään siihe ja astelin sen luokse ja karjuin sille ihan helvetin kovaa, jotain aika ruokotontaki liittyen siihen että mä olen syytön sen naapurinpojan päristelyihin, ja että kuin perseestä tollaset miehen rahoilla ostetulla mersulla ajelevat itsekeskeiset ämmät on, ihmettelin et täytyy varmaa olla tylsä elämä ku täytyy täysin syyttömiä ihmisiä kiusaamaan ettäsais kostettua omat naapuriongelmansa, haukuin hänen oman toimintansa ratissa (eka juttu ihan aiheesta), ja lopuksi uhkasin ens kerralla hakata mersun komeen nokkapellin perunapeltoa vastaavaa kuntoo.
Meni aika hiljaseksi. Marssin sitte takas pyörälle ja lähdin, tarkotuksella kierrokset rajotinta vaste. Jytisee aika komeasti tolla täysin suoralla putkella. Vähän ajan päästä funtsin vaan että mitäs hittoa mahto just tapahtua. Ei mun tapasta tollanen