Hmmm. Eli auttakaas vähäsen. Mulla lähti kortti 3 kerran taas keulimisesta. Lähti ihan vähän aika sitten. Mut lähden vaihto oppilaaks vuodeks ens viikon maanantai yönä ja nyt mulle tuli viestii et kuulustelut olis maanantai päivällä
. Eli ehdin siis juuri yöllä lähteä enkä pääse kuulusteluihin. Mut onkohan sillä jotain väliä? Isä sanoi että ei me siitä sinne asemalle ilmoteta. Että mää lähen sillon su-ma yönä ja isä menee sanoo kuulusteluihi et poika poistu maasta
. Siis se on kai se kuulustelu jossa selviää kauanko mulla on kortti poissa mutta mulle on ihan sama vaikka olis vuoden ku en tee sillä kortilla kuitenkaan vaihdossa mitään
. Niin sitä ny lähinnä mietittii et onko sinne aivan välttämätöntä mennä? Kun ei jaksais lentoja tiistaiks siirtä kun maksaa kuitenkin aika paljon
. Et pitäsikö ilmottaa sinne asemalle et mun olis pakko saada se aika sinne ennen maanantaita. Ku seki rupes mietityttää et voiko ne tehdä silleen et sielä asemal sanoo mun isälle et sittenkun poikas tulee vaihdosta niin sen jälkeen vasta se kortin lähtö aika alkaa pyörimään?
Ps. Sillo ku menetin kortin niin ne poliisit sano ku kysyin et meenkö tästä johonki kuulusteluihi ni ne sano "kaikki hoidetaan tässä ja nyt".
Eli jos joku tietää niin kertokaa mitä tapahtuu tai mitä tässä tilanteessa kannattaisi tehdä?