Kolmetoista kirjoitti:Siis tajusinko oikein että sulla on 50cc pytty, mutta siinä 72cc merkintä? Eikö siihen merkinnän päälle saa vaikka sulatettua jotain muovia, vedettyä dremelillä sileeks tai jotenkin muuten piiloon? Tuskin ne sitä vehjettä rupee tarkemmin syynäämään, kaveri on täällä päässy katsastuksestakin läpi Derbillä jossa oli 74cc pytty ja vakioputki kiinni
Kolmetoista kirjoitti:Siis tajusinko oikein että sulla on 50cc pytty, mutta siinä 72cc merkintä? Eikö siihen merkinnän päälle saa vaikka sulatettua jotain muovia, vedettyä dremelillä sileeks tai jotenkin muuten piiloon? Tuskin ne sitä vehjettä rupee tarkemmin syynäämään, kaveri on täällä päässy katsastuksestakin läpi Derbillä jossa oli 74cc pytty ja vakioputki kiinni
Roooopez97 kirjoitti:juu eli en oo varma joku/monet voinu kysyä samaa, mutta olen ajamassa A1 korttia tällä hetkellä ja mopona alla manki, projekti juuri valmistunut joten sisään ajossa, ja 72cc + feikki merkintä (vähän kaivertaa mieltä, kun oikeestaan hiton hyvä, mutta saattas joku tajutakkin merkinnän "aitouden") ja siis itse kysymykseen, vaikuttaako kevarikortin saantiin "millään" tavalla jos poliisi huomaakin feikki merkinnän? todennäköisesti minkäänlaisesta ylinopeudesta ei ole kyse, koska sisään ajo! ja ei kulkisi ratsiassakaan poliisin alla kun hikisen 50km/h. ja minun tuurilla lähtee kilvet muutenkin jos pysäyttävät/ratsaavat koska "ns" laittomat m-proffan kumit yms.
Kiitos jos joku lakimikko jaksaa auttaa!