Alqq kirjoitti:Ilmat alkaa lämpötilaa lukuunottamatta olla keväisiä ja minäkin joutunen motottiin heräilemään.. Yksi asia kovin kovasti tosin harmittaa, nimittäin se, että näistä nelaripiikeistä ei löydy ilmeisesti mistään kunnollisia videoita. Ainakin kun olen itse katsellut videoita lähinnä Yamaha WR:stä, niin ärsyttää kun ei voi yhtään nähä niistä pätkistä että mihin kyseisellä pyörällä kykenee. Tiedän jo muutenkin että enemmän siitä irtoaa kaikinpuolin tehoja kuin omasta vakiomoposta, mutta siitä huolimatta nuo videot on ihan naurettavia, aargh! Eikö voisi olla edes yksi osaava ajaja joka omistaisi tällaisen pyörän ja laittais kans sitä videota? Kykenen omalla tehottomalla mopedillanikin monta kertaa tyylikkäämpään ja hauskemman näköiseen ajoon lähinnä ns. offroadin ja muun soralla pyörittelyn osalta. Lisäksi, miks niitä vaihteita pitää kiihdyttäessä vaihtaa n. 4000 kierroksen kohdalla?!
Kiitos, tämä auttoi.
Jos vaikka J3rww3:n hurjasteluvideo auttaisi sinua, jos jotain hurjaa haluat nähdä
Samaa mieltä, vielä 2 vuotta sitten kun mopokortin sain, olin paljon lapsellellisempi kuin nyt, tullut huomattua kun ei enää Kaupungin keskustassa tee mieli kaahata
"Ääni tuo tyhmälle luulon voimasta"EX:Aprilia RS Tuono, 2x Yamaha Wr 125x, 2x Kawasaki KDX 125, 3x Derbi 50cc
Mattuu-:n galleria!