Miiggael kirjoitti:Honda Varaderohan ois varmaan paras matkoja ajatellen.
Varadero/Shadow on matkapyörinä parempia kuin monet isot mp:t. Varjolla esim 125-luokassa eniten Rautapersesuorituksia (>1.600km/24h), eli se on oikeesti aika peto reissailuun... mutta varmat 115 huippuja normioloissa? Nope.
Shadowsta saa (toisin kuin Varresta) imupuolen muutoksella iisisti 2hv lisätehoa. Silloin se kevyellä kuskilla ja varustelemattomana saattaa jopa suht usein saavuttaakin aidot 115, maksimissaan jopa 125+ missä rajoitin tulee vastaan. Hondan piikki-V2 on myös käsittämättömän pitkäikäinen, hoidetut menee 70-80tkm ja ylikin ilman remonttia. Hyviä saa jo 2.000e molemmin puolin. Ikää ja "entisiä" niis toki alkaa olla enemmän ku kadunkulman Ljudmilalla, viimeiset käyttöönotettu 2008. Monimutkainen V2 on kallis korjata kun vanhuusvikoja aikanaan alkaa tulla, ja kustomtyyli... no niin. Varren ajo-ominaisuudet on paremmat, mutta niissä on turattuja yksilöitä enemmän. Tarkka ostaja löytää kyl vielä hyviä aika pienellä rahalla, ja XLV/VT-rohjakkeet on pienen laiskuutensa vastapainoks kyl huippumukavia.