Ekaa kertaa kevarilla ajelin Mitolla tossa lauantaina. Olihan se jotain ihan erilaista ja ihmeellistä kuin mopolla ajelu Mito siis tt. Joskus vuos sitten ajelin tutun 125cc crossia, pyrki perä kokoajan vierelle kun runttas vähän soratiellä Oli se hauskaa sekin!
tuossa viime lauantaina haettiin täystehone yamaha DT 125 X ja silloin ajoin ekan kerran piikillä. kyllähän se hieman erilailla potkasee ku metrakit peugeot xps
Opettelin ajamaan Yamaha Yz 125cc pyörällä. En ollut siis ajanut millään mopolla/prätkällä sitä ennen Ainakin ajettavuus tuossa on hyvä ja antaa helvetisti virheitä anteeksi, helppohan se kyllä oli sen jälkeen mopolla lähteä ajelemaan
Ostetaan musta Hussen maski tai sininen Hebo Granada-maski!
Ettei olisi ollut turhan tehokas pyörä harjoitteluun? Varsinkin siis tuommoiset ensimmäiset liikkellelähdöt minulta olisi ainakin lähtenyt keulien . No mikäs siinä, oppii olemaan tarkka kaasun kanssa.
Eka kerta ajoin märässä mettässä Honda CRM:llä joka oli TT ja ihan sliksit kumit mut pakko oli pääst kokeilee. Sitä ennen olin ajanu PV:llä eli tuntu lähtevän pirun hyvin. Mut kyl toi nykynen husse on iha eri maata ku cermi
Tässä kevääl ajoin ekaa kertaa piikil, oli kaverin TT husse. Hyvihä se potki ja ois lisää vaan helunnu ajella Oli se pikkase mukavampaa ku ajella sillä kurittomalla mopo detsillä
Ekaa kertaa taisin ajaa kevarilla oisko ollu 10- vai 11-vuotiaana kun tuo monttu kmx mulle ostettiin kun olin hitusen pitkä kx 60:n sarviin kyllähän se sille tuntui että tällä ikinä kunnolla uskalla kiihdyttää :O Toisin kävi
13-vuotiaana Suzukin 80 rm ja yllättävän hyvin pysy lapases (ehkä sen takii ku kone oli aika väljä D) ja sit 2kk sitte frendin pitpro 150cc oli alla :F
"- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded."
Respected kirjoitti:13-vuotiaana Suzukin 80 rm ja yllättävän hyvin pysy lapases (ehkä sen takii ku kone oli aika väljä D) ja sit 2kk sitte frendin pitpro 150cc oli alla :F
Aiheena oli eka kerta piikin sarvissa. Kumpikaan noista ei ole verrattavissa piikkiin... No RM tietenki olis jos olis ollu tehot tallella.