Aplaja kirjoitti:Olisiko ilmajäähy nelariin hyödyllinen kampe tuollainen flekti pytyn eteen? Meinaan, että tämmösinä +31'C varjossa päivinä meinaa tuo kone käydä vähän lämpimänä. Napista saisi on/off. Onko tuossa sitten varjopuolena se, että kun flektiä ei tarvitsisi niin se on ilmavirran tiellä ja näin ollen kone alkaisi käymään lämpimänä? En usko, että vaikuttaisi paljoa.
lusikka6000 kirjoitti:mitä tuo re85 bensa oikein on? on niin helkutin halpaa niin pakko kysyä että voiko tuota bensaa käyttää näihin nestejäähy nelareihin missä tuo kone mikä on yamahassa hussessa jne?
j|m| kirjoitti:Älä ikinä semmosia mee tunkee! Niin matalaoktaanista että saat lekalla hakata mäntää pytystä konerikon jälkeen! Itse en laittaisi edes tuota 95E10, aina 98 tai 99 ku mahollista (:
Prätkä jätkä kirjoitti:j|m| kirjoitti:Älä ikinä semmosia mee tunkee! Niin matalaoktaanista että saat lekalla hakata mäntää pytystä konerikon jälkeen! Itse en laittaisi edes tuota 95E10, aina 98 tai 99 ku mahollista (:
Niin miten oli?
Oktaanilukuhan tuolla re85 litkulla on 106 ja senpä takia virihemmot autoissaan sitä suosii.