Yks vittumaisimmista hetkistä on ollut seuraavanlainen: Minä ja kaveri ajetaan peräkkäin paikallisen ABC aseman parkkipaikalla. Molemmalla puolilla on autoja. Oikean puoleisesta parkkirivistä alkaa perettää joku auto eteeni kääntyen samalla niin, että perä on minua kohti. Ajoimme siis sellaista normaalia vauhtia mitä täydellä parkkipaikalla voi ajaa. Hiljennän, mutta tämä kuski ei ilmeisesti huomannut minua tai välittänyt, anyway tila alkaa loppua kesken mun ja sen auton välissä. Väistän vasemmalle ja kiihdytän nopeasti sen perettävän auton ja vasemman puoleisen parkkirivin välistä ohi ennenkuin loppuu kaikki tila kesken. Aattelin, että potkasen samalla siihen auton kylkeen kun vittutti tommonen niin paljon mutta parempi varmaa oli että en potkassu.
Kaveri oli taaempana ja sillä oli enemmän tilaa.
No, ajetaan siitä sitte parkkipaikan perälle oottamaan pari autollista kavereita, että lähetään kaikki kerralla erään toisen kaverin synttäreille. No, autot saapuu ja mun ja sen kaverin, joka oli mukana tossa ylemmässä episodissa, kyytiin nousee niistä autoista kyytiläinen, kun autoissa ei ollut tilaa, koska piti hakea vielä lisää porukkaa niihin autoihin.
Käydään hakemassa ne porukat niihin autojen kyyteihin ja lähetään 100 km/h rajoitetulle tielle. Letka meni järjestyksessä 1. auto, minä ja kyytiläinen, 2. auto ja viimesenä kaveri ja sen kyytiläinen. Suhteellisen pitkä suoran pätkä, jolla ajetaan. Liikennettä on menosuuntaamme enemmän kuin nämä 2 autoo ja 2 pärrää, mutta vastaantulijoitakin oli. Ajoimme siis rajoitusten mukaan.
Sitten tämä 2. auton kuljettaja, joka on vasta saanut kortin, lähtee ohittamaan minua ja ilmeisestikkin sitä 1. autoa, mutta joutuu survomaan siihen väliin. Olin jo vittuuntunut siitä parkkipaikka-episodista, joten tässä vaiheessa alkoi keittää yli.
Perille päästyämme piti alkaa vittuilla että mistä muropaketista on korttinsa saanut, oli aika hiljaista poikaa.
Hoksasi vissii, miten mulkusti oli toiminut.